Dzień dobry.
Mam problem z Golfem 2, 1985r produkcji, silnik 1.3 MH, 4biegowy, gaźnik pierburg 2E3.
Problem przedstawia się następująco:
1) Odpalanie: silnik zimny po odpaleniu strasznie nierówno pracuje, ciepły bardzo podobnie, rzuca/trzepie i następnie gaśnie. Dopiero przy przegazowaniu go trochę mało wiele można wrzucić bieg i gdziekolwiek ruszyć bo w innym przypadku prawie natychmiastowo gaśnie przy puszczeniu sprzęgła.
2) Przy zmianie biegów m.in. z 3 na 4, 2/3 następuje szarpnięcie i dalej już silnik pracuje wydaje mi się, że dobrze. (nie jest to od nierównego puszczenia sprzęgła)
3) Przy dojeździe do skrzyżowania np biegiem 3, czasami przy redukcji bądź nawet i przed dokonaniem redukcji np. na 2gi bieg silnik gaśnie, nieważne czy dojadę nie wciskając sprzęgła a hamując jedynie delikatnie czy "dokulam" się na sprzęgle.. i trzeba odpalać go ponownie.
Obstawiam tutaj gaźnik, ssanie bądź też kwestię niskich obrotów, natomiast proszę o jakieś naprowadzenie / pomoc co konkretnie należałoby wyregulować w takim przypadku?
Golf 2, MH 1.3 benzyna, słabo odpala, gaśnie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- pinstonvw
- Gadatliwa bestia
- Posty: 805
- Rejestracja: śr sty 27, 2010 00:33
- Lokalizacja: Bogatynia
- Kontakt:
Golf 2, MH 1.3 benzyna, słabo odpala, gaśnie
Do sprawdzenia na początek przewody podciśnienia oraz podstawa gaźnika. W jakim stanie są świece, kopułka i palec rozdzielacza? Ssanie powinieneś rano słyszeć po obrotach silnika. Jeśli silnik nie bierze lewego powietrza to problem powinien leżeć w regulacji gaźnika jak już wspomniałeś. Mam kilka materiałów do 2E3 dotyczących regulacji. Dużo informacji jest na forum.
Ssanie gaźnika masz po prawej jego stronie. Bimetalowa sprężyna w obudowie aluminiowej - być może sprężyna już nie spełnia swojej funkcji.
Problem był czy pojawił się niedawno?
Ssanie gaźnika masz po prawej jego stronie. Bimetalowa sprężyna w obudowie aluminiowej - być może sprężyna już nie spełnia swojej funkcji.
Problem był czy pojawił się niedawno?
...
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Golf 2, MH 1.3 benzyna, słabo odpala, gaśnie
Pobaw sie zaplonem potem sprawdz swiece kable pompe paliwa czy nie dostaje sie olej do benzyny
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Golf 2, MH 1.3 benzyna, słabo odpala, gaśnie
Faktycznie jeszcze przeglądałem troszkę stron w internecie i znałazłem info apropo króćca lewego przy podstawie gąźnika, po jego zatkaniu problem z falującymi obrotami ustąpił 
Kolejnym problemem jest samo odpalanie i ssanie.. jest ciągle otwarta przy ssaniu klapka, ta połączana właśnie z bimetalem, wieczorem znajdę chwilę to się z tym tematem pobawię.

Kolejnym problemem jest samo odpalanie i ssanie.. jest ciągle otwarta przy ssaniu klapka, ta połączana właśnie z bimetalem, wieczorem znajdę chwilę to się z tym tematem pobawię.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości