witam serdecznie od kupna golfa mam następujący problem z którym nie mogę się uporać :/
Pacjent: Golf mk2 1.8 RP + LPG
opis problemu:
Na gazie - po odpaleniu silnika auto przez pierwsze +/- 5 minut trzyma 2100 obrotów, Kiedy silnik się trochę zagrzeje problem znika (piszę trochę ponieważ MFA nie pokazuje jeszcze 50*C) a obroty się normują)
Na benzynie - jeżdzę tylko gdy skończy się gaz w trakcie jazdy. A więc tak, jadę gaz się skończył przełączmy na benzynkę i obroty automatycznie do góry w okolice 2 tys.. po kilku minutach (stojąc w korku) zaczynają stopniowo spadać (i zaczyna śmierdzieć benzyną) do tego stopnia że trzeba delikatnie dodawać gazu żeby nie zgasł, poza tym silnik na benzynie podczas przyspieszania zacina się, brak mu mocy.
Co zrobiłem aby wyeliminować problem:
Czyszczenie przepustnicy, Wymiana silnika krokowego (GETZ)
Aha dodam jeszcze że po odłączeniu na minutę aku, problem znika jak ręką odjął.. ..do kolejnego odpalenia
problem z pracą silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z pracą silnika
przez LPG rozjeżdza się mapa ECU, możliwe, że emulacja sondy lambda jest źle ustawiona
problem z pracą silnika
gdzieś w dziale z LPG był temat również dotyczący silnik 1.8 RP, poszukaj tam
Re: problem z pracą silnika
Przewertowałem wszystkie tematy w dziale lpg dotyczące mojego silnika, i w żadnym z nich nie znalazłem odpowiedzi ani rozwiązania mojego problemu :/
Skoro czuć benzynę przy jeździe na Pb to chyba oznaka że go zalewa? zwłaszcza że po chwili traci obroty dławi się i szarpie..
Druga sprawa to wysokie obroty po odpaleniu, i znikający problem po odłączeniu akumulatora..3
Ktoś coś?
Skoro czuć benzynę przy jeździe na Pb to chyba oznaka że go zalewa? zwłaszcza że po chwili traci obroty dławi się i szarpie..
Druga sprawa to wysokie obroty po odpaleniu, i znikający problem po odłączeniu akumulatora..3
Ktoś coś?
problem z pracą silnika
Przyczyną jest rozjechanie się mapy benzynowej w ECU podczas jazdy na gazie. Należy zmienić rodzaj emulacji sondy na "MASA" i zastosować reset ECU po wyłączeniu zapłonu czyli odpięciu stałego zasilania od sterownika i puszczenie go przez przekaźnik, który będzie podawał + z aku tylko po włączeniu zapłonu, a po zgaszeniu silnika odcinał zasilanie. Będzie to powodowało kasowanie korekt mapy. Temat wielokrotnie poruszany.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości