Zapytanie o Swap 2.0 8v do mk2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 94
- Rejestracja: czw mar 06, 2014 23:47
Zapytanie o Swap 2.0 8v do mk2
Witam Panowie
Mam pytanie do was możecie mi powiedzieć jak to jest ze swapem 2.0e z Golfa 3 GTI? Do jettki mk2?Bo to jest praktycznie to samo co golf 2 . I jettka jest z 1988 1.6 PN chyba 72km To podobno coś z elektroniką trzeba kombinować ? A jak reszta? Może mi ktoś powiedzieć czy będą problemy z czymś jeszcze? Mocowania? Wszystko pasuje? I ogolnie mam pytanie czy pompe muszę mieć tez golfa czy moja pociągnie? Bo znajmy rozbił i akurat silnik sie uchował Tylko chłodnica do wymiany ?
Z góry dzięki i soorka że tu pisze ale na forum jettki nikt jeszcze nie odpowiedzieli
Pozdrawiam
Mam pytanie do was możecie mi powiedzieć jak to jest ze swapem 2.0e z Golfa 3 GTI? Do jettki mk2?Bo to jest praktycznie to samo co golf 2 . I jettka jest z 1988 1.6 PN chyba 72km To podobno coś z elektroniką trzeba kombinować ? A jak reszta? Może mi ktoś powiedzieć czy będą problemy z czymś jeszcze? Mocowania? Wszystko pasuje? I ogolnie mam pytanie czy pompe muszę mieć tez golfa czy moja pociągnie? Bo znajmy rozbił i akurat silnik sie uchował Tylko chłodnica do wymiany ?
Z góry dzięki i soorka że tu pisze ale na forum jettki nikt jeszcze nie odpowiedzieli
Pozdrawiam
- brzozkalbn
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 22:54
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Zapytanie o Swap 2.0 8v do mk2
Pompa w PNce jest mechaniczna. Musisz założyć elektryczną i dorobić do niej wiązkę elektryczną. Mocowania pasują. Jak masz stara skrzynkę bezpieczników to musisz wg schematów przerobić wiązkę silnika pod swoją skrzynkę. Albo wymienić całą wiązkę na taką z mk2 po 89r.
-
- Mały gagatek
- Posty: 94
- Rejestracja: czw mar 06, 2014 23:47
Zapytanie o Swap 2.0 8v do mk2
rozumiem. A nie wejdzie mi pompa z Golfa mk3 ? A co do wiązki to jak radzisz? jak będzie najlepiej ? Bo w sumie mam tego golfa w cenie złomu praktycznie i szkoda mi troche żeby tego 2.0 8e nie władować.
- brzozkalbn
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 22:54
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 94
- Rejestracja: czw mar 06, 2014 23:47
Zapytanie o Swap 2.0 8v do mk2
Też tak myślałem Czyli doradzasz cały bak ? czy samą pompę która podpasuje?W sumie to nie wiadomo czy ogólnie tam pompa będzie dobra bo na gazie na koniec chodził ale podobno pompa była wymieniana i nie pomogło:P I ciekawe jak wyjdzie tam z wiązką czy sobie sam poradzę czy nie bo to będzie 1 swap Hamulce też może spróbuje sobie swapnąć ale to później
- brzozkalbn
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 22:54
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Zapytanie o Swap 2.0 8v do mk2
Jak dysponujesz garażem i masz kilka podstawowych narzędzi to dasz radę taki swap to nie swap bardziej jak wymiana zużytej części na nową
-
- Mały gagatek
- Posty: 94
- Rejestracja: czw mar 06, 2014 23:47
Zapytanie o Swap 2.0 8v do mk2
hehe no mam wszystko W sumie co opisałeś Wiec mówisz że dam radę? Ale czytałem i najlepiej radzą zdobyć wiązke po 90 roku z jettki bo wtedy jest dużo łatwiej ? też tak byś radził czy bawić się z tą?
- brzozkalbn
- Użytkownik
- Posty: 268
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 22:54
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Zapytanie o Swap 2.0 8v do mk2
Zależy co się rozumie przez łatwiej...trzeba wymienić wszystkie kable począwszy od komory silnika przez całą instalację spod deski a skończywszy na bagażniku.
-
- Mały gagatek
- Posty: 94
- Rejestracja: czw mar 06, 2014 23:47
Zapytanie o Swap 2.0 8v do mk2
Czyli z tego co mówisz najłatwiej bedzie gdy kupię wiązkę po 90 roku z jettki dużo szybciej ? Bo w sumie to pierwszy swap i chętnie przyjmę dobre rady co Ty byś zrobił ?
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
Zapytanie o Swap 2.0 8v do mk2
Swap bardzo prosty. Tylko musisz się określić dokładnie który typ skrzynki bezpieczników posiadasz.
Najlepiej zrób zdjęcie tylnej strony skrzynki bezpieczników.
I jaką masz skrzynie w tym 2e? Sterowaną na linki czy na wodziki?
Z głównych rzeczy to przekładasz silnik (Twoja skrzynia z PNki może zostać, tylko wymień sprzęgło na nowe żeby się stare nie skończyło jeśli jest już zmęczone),
całą wiązkę silnika z mk2 wyciągasz (tutaj masz sprawę ułatwioną bo w mk2 fabrycznie idzie w osobnym peszlu) i wkładasz tą z mk3 (tutaj już będziesz musiał popracować bo w mk3 wiązka silnika jest "skręcona" razem z wiązką świateł i trzeba je rozdzielić), nie ma sensu kombinować z dodatkowymi pompami paliwa bo jak masz całe mk3 to przełóż bak i podciąg dwa przewody do pompy paliwa (do pływaka już masz fabrycznie), chłodnicę zakładasz z mk2 gti lub gtd (tą największą), do skrzynki (jeśli jest nowego typu) wkładasz bezpiecznik 30 w pole nr 3 i ma działać. Obrotomierz podciągasz z cewki zapłonowej.
Najlepiej zrób zdjęcie tylnej strony skrzynki bezpieczników.
I jaką masz skrzynie w tym 2e? Sterowaną na linki czy na wodziki?
Z głównych rzeczy to przekładasz silnik (Twoja skrzynia z PNki może zostać, tylko wymień sprzęgło na nowe żeby się stare nie skończyło jeśli jest już zmęczone),
całą wiązkę silnika z mk2 wyciągasz (tutaj masz sprawę ułatwioną bo w mk2 fabrycznie idzie w osobnym peszlu) i wkładasz tą z mk3 (tutaj już będziesz musiał popracować bo w mk3 wiązka silnika jest "skręcona" razem z wiązką świateł i trzeba je rozdzielić), nie ma sensu kombinować z dodatkowymi pompami paliwa bo jak masz całe mk3 to przełóż bak i podciąg dwa przewody do pompy paliwa (do pływaka już masz fabrycznie), chłodnicę zakładasz z mk2 gti lub gtd (tą największą), do skrzynki (jeśli jest nowego typu) wkładasz bezpiecznik 30 w pole nr 3 i ma działać. Obrotomierz podciągasz z cewki zapłonowej.
-
- Mały gagatek
- Posty: 94
- Rejestracja: czw mar 06, 2014 23:47
Zapytanie o Swap 2.0 8v do mk2
No ja posiadam stary typ skrzynki bo jettka 1988 rok więc troche więcej pracy mnie czeka. A co do pompy to kabel z mk3 powinnen wystarczyć bo mam w tym samym miejscu bak, więc go wezmę .A co do wiązki to słyszałem właśnie że trzeba rodzielić swiatła z silnika? to całą wiązke przekładać z mk3 ? Bo słyszałem że lepiej lutwać kilka wtyk łatwiej będzie i szybciej? Czy jak zrobić ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości