Zapytanie o Swap 2.0 8v do mk2

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mateusz2351
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: czw mar 06, 2014 23:47

Zapytanie o Swap 2.0 8v do mk2

Post autor: mateusz2351 » pn maja 09, 2016 18:49

Witam Panowie

Mam pytanie do was możecie mi powiedzieć jak to jest ze swapem 2.0e z Golfa 3 GTI? Do jettki mk2?Bo to jest praktycznie to samo co golf 2 . I jettka jest z 1988 1.6 PN chyba 72km To podobno coś z elektroniką trzeba kombinować ? A jak reszta? Może mi ktoś powiedzieć czy będą problemy z czymś jeszcze? Mocowania? Wszystko pasuje? I ogolnie mam pytanie czy pompe muszę mieć tez golfa czy moja pociągnie? Bo znajmy rozbił i akurat silnik sie uchował :) Tylko chłodnica do wymiany ?

Z góry dzięki i soorka że tu pisze ale na forum jettki nikt jeszcze nie odpowiedzieli
Pozdrawiam



Awatar użytkownika
brzozkalbn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: czw lis 12, 2009 22:54
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Zapytanie o Swap 2.0 8v do mk2

Post autor: brzozkalbn » pn maja 09, 2016 19:00

Pompa w PNce jest mechaniczna. Musisz założyć elektryczną i dorobić do niej wiązkę elektryczną. Mocowania pasują. Jak masz stara skrzynkę bezpieczników to musisz wg schematów przerobić wiązkę silnika pod swoją skrzynkę. Albo wymienić całą wiązkę na taką z mk2 po 89r.



mateusz2351
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: czw mar 06, 2014 23:47

Zapytanie o Swap 2.0 8v do mk2

Post autor: mateusz2351 » pn maja 09, 2016 19:04

rozumiem. A nie wejdzie mi pompa z Golfa mk3 ? A co do wiązki to jak radzisz? jak będzie najlepiej ? Bo w sumie mam tego golfa w cenie złomu praktycznie i szkoda mi troche żeby tego 2.0 8e nie władować.



Awatar użytkownika
brzozkalbn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: czw lis 12, 2009 22:54
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Zapytanie o Swap 2.0 8v do mk2

Post autor: brzozkalbn » pn maja 09, 2016 20:51

Pompa w baku mk3 jest większa ale można zawsze cały bak przełożyć :)



mateusz2351
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: czw mar 06, 2014 23:47

Zapytanie o Swap 2.0 8v do mk2

Post autor: mateusz2351 » pn maja 09, 2016 20:59

Też tak myślałem :P Czyli doradzasz cały bak ? czy samą pompę która podpasuje?W sumie to nie wiadomo czy ogólnie tam pompa będzie dobra bo na gazie na koniec chodził ale podobno pompa była wymieniana i nie pomogło:P I ciekawe jak wyjdzie tam z wiązką :P czy sobie sam poradzę czy nie bo to będzie 1 swap :P Hamulce też może spróbuje sobie swapnąć ale to później :)



Awatar użytkownika
brzozkalbn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: czw lis 12, 2009 22:54
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Zapytanie o Swap 2.0 8v do mk2

Post autor: brzozkalbn » wt maja 10, 2016 00:48

Jak dysponujesz garażem i masz kilka podstawowych narzędzi to dasz radę ;) taki swap to nie swap bardziej jak wymiana zużytej części na nową :jezor:



mateusz2351
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: czw mar 06, 2014 23:47

Zapytanie o Swap 2.0 8v do mk2

Post autor: mateusz2351 » wt maja 10, 2016 07:43

hehe no mam wszystko :P W sumie co opisałeś :D Wiec mówisz że dam radę? Ale czytałem i najlepiej radzą zdobyć wiązke po 90 roku z jettki bo wtedy jest dużo łatwiej ? też tak byś radził czy bawić się z tą?



Awatar użytkownika
brzozkalbn
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 268
Rejestracja: czw lis 12, 2009 22:54
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Zapytanie o Swap 2.0 8v do mk2

Post autor: brzozkalbn » wt maja 10, 2016 11:48

Zależy co się rozumie przez łatwiej...trzeba wymienić wszystkie kable począwszy od komory silnika przez całą instalację spod deski a skończywszy na bagażniku.



mateusz2351
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: czw mar 06, 2014 23:47

Zapytanie o Swap 2.0 8v do mk2

Post autor: mateusz2351 » wt maja 10, 2016 18:20

Czyli z tego co mówisz najłatwiej bedzie gdy kupię wiązkę po 90 roku z jettki dużo szybciej ? Bo w sumie to pierwszy swap i chętnie przyjmę dobre rady :) co Ty byś zrobił ?



Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2051
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

Zapytanie o Swap 2.0 8v do mk2

Post autor: KoguT » ndz maja 15, 2016 11:57

Swap bardzo prosty. Tylko musisz się określić dokładnie który typ skrzynki bezpieczników posiadasz.
Najlepiej zrób zdjęcie tylnej strony skrzynki bezpieczników.
I jaką masz skrzynie w tym 2e? Sterowaną na linki czy na wodziki?
Z głównych rzeczy to przekładasz silnik (Twoja skrzynia z PNki może zostać, tylko wymień sprzęgło na nowe żeby się stare nie skończyło jeśli jest już zmęczone),
całą wiązkę silnika z mk2 wyciągasz (tutaj masz sprawę ułatwioną bo w mk2 fabrycznie idzie w osobnym peszlu) i wkładasz tą z mk3 (tutaj już będziesz musiał popracować bo w mk3 wiązka silnika jest "skręcona" razem z wiązką świateł i trzeba je rozdzielić), nie ma sensu kombinować z dodatkowymi pompami paliwa bo jak masz całe mk3 to przełóż bak i podciąg dwa przewody do pompy paliwa (do pływaka już masz fabrycznie), chłodnicę zakładasz z mk2 gti lub gtd (tą największą), do skrzynki (jeśli jest nowego typu) wkładasz bezpiecznik 30 w pole nr 3 i ma działać. Obrotomierz podciągasz z cewki zapłonowej.



mateusz2351
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 94
Rejestracja: czw mar 06, 2014 23:47

Zapytanie o Swap 2.0 8v do mk2

Post autor: mateusz2351 » ndz maja 29, 2016 11:35

No ja posiadam stary typ skrzynki bo jettka 1988 rok więc troche więcej pracy mnie czeka. A co do pompy to kabel z mk3 powinnen wystarczyć bo mam w tym samym miejscu bak, więc go wezmę .A co do wiązki to słyszałem właśnie że trzeba rodzielić swiatła z silnika? to całą wiązke przekładać z mk3 ? Bo słyszałem że lepiej lutwać kilka wtyk łatwiej będzie i szybciej? Czy jak zrobić ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości