Witam!
Jest to mój pierwszy post na forum, także przy okazji witam wszystkich!
Mam Golfa 1.6 LPG z gaźnikiem 2E2. Zbliża się zima, więc trzeba by odpalać na benzynce, ale tutaj jest problem, żeby odpalić rano na benzynie trzeba pamiętać przełączyć pstryczek na benzynę przed zgaszeniem silnika (ba, nawet jeszcze w czasie jazdy) - ponieważ w przeciwnym razie rano trzeba kręcić rozrusznikiem naprawdę sporo czasu, zimą przy -15 mogłoby na to nie starczyć prądu. Tylko czy każdy Golf tak ma? Bo przecież teoretycznie jest ten "zbiorniczek" za pompką paliwa, przez niektórych zwany odstojnikiem, separatorem, regulatorem ciśnienia itd. Tak to wygląda: http://www.onlinecarparts.co.za/en/engi ... 7177b.html" onclick="window.open(this.href);return false; Elektrozawór odcinający paliwo znajduje się między tym odstojnikiem, a gaźnikiem. Pompka paliwa pracuje cały czas, więc po przełączeniu na benzynę - wtłoczenie paliwa od tego odstojnika do gaźnika nie powinno zająć zbyt długo, a zajmuje. Czy jest możliwe żeby ten odstojnik (ponoć w środku ma jakiś filtr) zużył się/popsuł i nie puszcza w stronę gaźnika tyle paliwa ile powinien? Gdzieś w internecie ktoś pisał, że w jego Golfie przełączenie z gazu na benzynę skutkuje tylko chwilowym szarpnięciem silnika, w każdym razie nie trwa to na pewno tak długo jak u mnie, ktoś też tak ma?
Pozdrawiam
Pompka długo pompuje paliwo po przełączeniu na PB
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Pompka długo pompuje paliwo po przełączeniu na PB
pompka paliwa może niedomagać, albo coś z tym elektrozaworem jest nie tak
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości