Problem z gaźnikiem PIERBURG Golf 2 1.3 1987r.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z gaźnikiem PIERBURG Golf 2 1.3 1987r.
Witajcie.
Od dziś jestem właścicielem cudownego golf'a 2 1.3 1987r. (na gaźniku)
Nie wiem czy to robi gaźnik ale chyba tak
Objawy:
Falujące obroty raz skacze raz nie tak jakby przerywał
Duże spalanie
-Zapach gazu
Samochód mam w gazie bez sekwencji prosty gaz,z tego co wiem to ma/nie ma dobrze podłączonych podciśnień i dlatego samochód może walić w kukułe a szkoda...
i moje jest pytanie czy ktoś posiada schemat podłączenia podciśnienia do gaźnika co mogę zrobić?
Na benzynie tak samo jest ale sprzedający powiedział że odraza jeździć na benzynie bo membrana pęka co może być nie tak? bo cały czas nie chce jeździć na gazie tylko do czasu do czasu na benzynie.
Co mi jeszcze doradzicie w tym golfie zrobić żeby był ekonomiczny a miał trochę mocy.
A i nwm co to za model tego gaźnika pierburg 2ee czy pierburg 2e2 czy może jakiś inny hmmm ciężko mi jest określić
Od dziś jestem właścicielem cudownego golf'a 2 1.3 1987r. (na gaźniku)
Nie wiem czy to robi gaźnik ale chyba tak
Objawy:
Falujące obroty raz skacze raz nie tak jakby przerywał
Duże spalanie
-Zapach gazu
Samochód mam w gazie bez sekwencji prosty gaz,z tego co wiem to ma/nie ma dobrze podłączonych podciśnień i dlatego samochód może walić w kukułe a szkoda...
i moje jest pytanie czy ktoś posiada schemat podłączenia podciśnienia do gaźnika co mogę zrobić?
Na benzynie tak samo jest ale sprzedający powiedział że odraza jeździć na benzynie bo membrana pęka co może być nie tak? bo cały czas nie chce jeździć na gazie tylko do czasu do czasu na benzynie.
Co mi jeszcze doradzicie w tym golfie zrobić żeby był ekonomiczny a miał trochę mocy.
A i nwm co to za model tego gaźnika pierburg 2ee czy pierburg 2e2 czy może jakiś inny hmmm ciężko mi jest określić
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Problem z gaźnikiem PIERBURG Golf 2 1.3 1987r.
zdziwiłbym się jak by było co innegoseba97 pisze:Samochód mam w gazie bez sekwencji prosty gaz
pewnie membrana w pompce przy silniku ( groszowa sprawa i wymiana średnio trudna )seba97 pisze:Na benzynie tak samo jest ale sprzedający powiedział że odraza jeździć na benzynie bo membrana pęka co może być nie tak
a dlaczego nie ? te auto lepiej zasuwa na lpg jak na pb95 i nic mu sie od niego nie dzieje.seba97 pisze:bo cały czas nie chce jeździć na gazie tylko do czasu do czasu na benzynie.
może być solex lub inny ,daj fotoseba97 pisze:A i nwm co to za model tego gaźnika pierburg 2ee czy pierburg 2e2 czy może jakiś inny hmmm ciężko mi jest określić
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Problem z gaźnikiem PIERBURG Golf 2 1.3 1987r.
Masz silnik 1.3 MH na gaźniku Pierburg 2E3. Za falujące obroty może odpowiadać podstawa metalowo-gumowa gaźnika, podciśnienia, dziurawe membrany w siłownikach, przewód od serwa z zaworkiem albo rozregulowany gaźnik. Tutaj jest mało podciśnień więc obejdzie się bez schematu. Dwa króćce w gaźniku od strony głowicy: lewy zaślep(jak masz tam wężyk jeszcze do obudowy to go nie podłączaj tylko odczep od odbudowy i tak możesz zostawić ewentualnie zaślep też i w obudowie) a prawy ma iść do przyśpieszacza zapłonu w aparacie zapłonowym. Króciec z tyłu gaźnika od ściany grodziowej: ten przewód ma iść do siłownika pull down a drugi przewód z siłownika idzie do zaworu termiczno czasowego. To tyle z podciśnień, za duże spalanie odpowiada rozregulowane ssanie dziurawe membrany w gaźniku(od jazdy na gazie a nie odwrotnie bo chyba gaźnik jest na benzynę a nie na gaz?) i rozregulowany gaźnik.
Nie słuchaj nikogo tylko od czasu do czasu pojeździj na benzynie bo od jazdy na gazie wysychają membrany i taki efekt później jak chcesz jechać na benzynie, że obroty falują, za dużo pali nie ma mocy. U Ciebie na pewno do sprawdzenia jest membrana wzbogacania mieszanki i membrana pompki przyśpieszającej a najlepiej to cały gaźnik rozebrać, umyć, przedmuchać dać zestaw naprawczy, wyregulować wszystko i będzie ok.
Nie słuchaj nikogo tylko od czasu do czasu pojeździj na benzynie bo od jazdy na gazie wysychają membrany i taki efekt później jak chcesz jechać na benzynie, że obroty falują, za dużo pali nie ma mocy. U Ciebie na pewno do sprawdzenia jest membrana wzbogacania mieszanki i membrana pompki przyśpieszającej a najlepiej to cały gaźnik rozebrać, umyć, przedmuchać dać zestaw naprawczy, wyregulować wszystko i będzie ok.
Jak chodzi o benzyne to sie tak nie da bo po pierwsze masz mikser od gazu na gaźniku i to już duża zwężka w dolocie i żeby jakoś jechać musisz kręcić silnik wysoko co wiąże się z dużym spalaniem. Co innego na gazie ten silnik na LPG będzie miał więcej mocy niż na benzynie ze względu na tą zwężkę w dolocie.seba97 pisze:ekonomiczny a miał trochę mocy
Problem z gaźnikiem PIERBURG Golf 2 1.3 1987r.
Aha dziś sprawdzalem na gaźniku pisze Pierburg 2e
a odpowietrzenie z pokrywy gdzie mam umieścić? i zastanawiam się nad włożeniem 1.8 RH co bym musiał zrobić przy takim swapie?
a odpowietrzenie z pokrywy gdzie mam umieścić? i zastanawiam się nad włożeniem 1.8 RH co bym musiał zrobić przy takim swapie?
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Problem z gaźnikiem PIERBURG Golf 2 1.3 1987r.
na każdym tak piszeseba97 pisze:Aha dziś sprawdzalem na gaźniku pisze Pierburg 2e
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Problem z gaźnikiem PIERBURG Golf 2 1.3 1987r.
Z 1.3 na prostym, gaźniku chcesz przejść na 1.8 też na gaźniku ale już trudniejszym i droższym w naprawach?
Jak z 1.3 na 1.8 RH to skrzynia(jak na pięciobiegową to i cały drążek z lewarkiem) półosie pewnie też, wydech bo w 1.3 jest od grila a w 1.8 od ściany grodziowej, coś na pewno w wiązce silnika i jeszcze kilka innych rzeczy które wyjdą podczas przekładki. Najlepiej było by mieć drugi samochód na swap i przekładać wszystko co trzeba ale moim zdaniem nie warto, lepiej przejść na monowtrysk czyli 1.8 RP.
Jak z 1.3 na 1.8 RH to skrzynia(jak na pięciobiegową to i cały drążek z lewarkiem) półosie pewnie też, wydech bo w 1.3 jest od grila a w 1.8 od ściany grodziowej, coś na pewno w wiązce silnika i jeszcze kilka innych rzeczy które wyjdą podczas przekładki. Najlepiej było by mieć drugi samochód na swap i przekładać wszystko co trzeba ale moim zdaniem nie warto, lepiej przejść na monowtrysk czyli 1.8 RP.
Problem z gaźnikiem PIERBURG Golf 2 1.3 1987r.
Właśnie czytałem ten temat viewtopic.php?t=298273" onclick="window.open(this.href);return false; z tym swapem wiec co zrobić? zrobić 1.3 czy dołożyć i zrobić 1.8? bo chce mieć auto w gazie
- VW_seller
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2625
- Rejestracja: sob cze 21, 2014 09:33
- Lokalizacja: okolice kutna
Problem z gaźnikiem PIERBURG Golf 2 1.3 1987r.
Ja bym wolał 1.8 rp ale gaznik zostawił z 1.3mh przynajmniej nei trzeba wiazki przekladac itd . tylko silnik skrzynia + pare głupot i masz 1.8 pod maską .mam kilka silników 1.8 bo to chodliwy towar własnie ludzie wywalają te 1.3 i wsadzaja wieksze motoryseba97 pisze:czy dołożyć i zrobić 1.8?
naprawa Smartfonów Telefonów,pc, laptopy tablety, diagnostyka vag, delphi itp actia multidiag PRO. serwis vag i innych samochodów wymiana podzespów oraz modyfikacje . regeneracja lub naprawa pomp vp37 wtryskow vp pompo wtrysków pd oraz CR . proszę pisać na priv
Problem z gaźnikiem PIERBURG Golf 2 1.3 1987r.
Można założyć 1.8 i dać gaźnik z 1.3 ale będzie czuć różnice w osiągach oczywiście na gorsze, bo gaźnik z 1.3 ma inne dysze. Chyba, że przejściowo 1.8 na gaźniku z 1.3 a później przełożyć na monowtrysk ale nie wiem czy to ma sens bo i tak ten gaźnik co ma teraz jest do naprawy.
Problem z gaźnikiem PIERBURG Golf 2 1.3 1987r.
a w jakiej cenie silnik 1.8 + skrzynia + osprzet + reszta do przełożenia ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości