Problemy z odpaleniem silnika.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problemy z odpaleniem silnika.
Witajcie, jako że jestem tu nowy, nie wiem czy piszę we właściwym dziale. (Jeżeli jest zły, proszę o przeniesienie do właściwego) Otóż przejdę do rzeczy. Mam problem z silnikiem VW Golf II 1,6 Automat. Gdy kupiłem samochód było wszystko ładnie, po pewnym czasie silnik chodził nierówno, i zaczął sobie pyrkać, aż kolejnego dnia nie chciał odpalić. Najpierw co mnie zdziwiło że gaźnik zaczął pracować jak przekręciłem kluczyk, i przez cały czas słyszalne było jak spod maski dochodzi dziwny dźwięk (z gaźnika) Oczywiście gaźnik to pierburg 2ee. Wziąłem się do pracy, zdemontowałem go, i potem małą ilość paliwa wlałem do gardzieli. Chcę zapalić i nic się nie dzieje, nawet na chwilę nie załapał silnik. Myślałem że to świece, ale wszystkie wyciągnąłem, zakręciłem rozrusznikiem i dawały iskrę (o kolorze pomarańczowym). Nie wiem co może być przyczyną, świece czyściłem, nie były zalane... Już nie mam pomysłu, może ktoś pomoże. Zapomniałbym, ale gdy jeździłem golfem to po pewnym czasie miał problemy z rozpędzaniem, i maks prędkość było 80... Dlatego obstawiałem gaźnik, a teraz rozkładam ręce.
- metalfishu
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: śr sty 30, 2013 23:31
- Lokalizacja: Olsztyn
Problemy z odpaleniem silnika.
rozważania czysto teoretyczne
1) Czy podaje paliwo? może padła pompa paliwa? zatarła się, albo jest zwora i nie dostaje napięcia? sprawdź bezpieczniki i przekaźniki - ja mam co prawda gaźnik 2e2, ale raz mi się przycięła pompa i pomogło odłączenie akumulatora i podłączenie po paru minutach.
2) i tak i tak odłącz akumulator na chwile - może przyciął się "komputer" od sterowania gaźnikiem i "wyzerowanie" może pomóc
z 2ee mam mało do czynienia, ale z własnego doświadczenia wiem, że często daje sie znaleźć przyczyne metodą rozważań "na chłopski rozum" i proste rozwiązania okazują się skuteczne
1) Czy podaje paliwo? może padła pompa paliwa? zatarła się, albo jest zwora i nie dostaje napięcia? sprawdź bezpieczniki i przekaźniki - ja mam co prawda gaźnik 2e2, ale raz mi się przycięła pompa i pomogło odłączenie akumulatora i podłączenie po paru minutach.
2) i tak i tak odłącz akumulator na chwile - może przyciął się "komputer" od sterowania gaźnikiem i "wyzerowanie" może pomóc
z 2ee mam mało do czynienia, ale z własnego doświadczenia wiem, że często daje sie znaleźć przyczyne metodą rozważań "na chłopski rozum" i proste rozwiązania okazują się skuteczne
..death is all around!!..
Problemy z odpaleniem silnika.
niebieski czujnik do sprawdzenia, nastawnik ssawki, spróbuj gaz wcisnąć i zakręcić rozrusznikiem, co tam dalej, nastawnik wolnych obrotów, potencjometr przepustnicy. szukaj opisu użytkownika Lipek81, doskonale wyjaśnił jak sprawdzić potencjometr i nastawnik wolnych
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości