1.8 RP olej w przepustnicy i problem z odpaleniem na benzyni
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.8 RP olej w przepustnicy i problem z odpaleniem na benzyni
Witam. Silnik 1.8 LPG 90KM: od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem na benzynie. Objawia sie to tym że trzeba długo kręcić a jak już zaskoczy to obroty są poniżej 0.5tys co za tym idzie silnik telepie całą budą, czuć przy tym benzyne, ale przy dodaniu gazu jest takie zmulenie i obroty przez chwile nie wzrastają tylko słychać buczenie tak jakby sie dusił a po 2-3sek. wkręca sie z tym że z wrażeniem jakby palił na 2 gary. Po tym jak sie wkręci i puszcze gaz to obroty są w normie ale przy dodawaniu gazu znów to samo - buczenie po czym wkręca sie jak vladimirec Odpalałem więc od razu z gazu, nie miałem czasu sie tym zająć a z gazu nie było problemu i chodzi równo.
Dzisiaj zdjąłem dolot i plastikową kopułke ze znaczkiem vw nad przepustnicą (wiemy o co chodzi nie wiem jak to nazwać ) i zobaczyłem że w środku jest olej, może nie jakoś dużo strasznie ale wszystko co tam sie znajduje jest mokre, ochlapane. Rozbierałem to dziś bo powiedziano mi że to albo coś z wtryskiem albo podstawa wtrysku jest przepalona. Nie rozbierałem dalej bo w sumie zaskoczył mnie olej a po za tym nie chce sam psuć
Dodam do tego fakt że na gazie potrafi sie wkręcić na obroty 3-4tys i tak trzyma co prawdopodobnie jest przyczyną silniczka krokowego. Więc 2 usterki w jednej okolicy. Świece i przewody sprawne, choć dawno wymieniane.
Jakieś pomysły skąd ten olej? czy ma tam być? Może to mieć związek z obrotami na gazie? I czemu tak pali z benzyny? Co z tym zrobić?
Dzisiaj zdjąłem dolot i plastikową kopułke ze znaczkiem vw nad przepustnicą (wiemy o co chodzi nie wiem jak to nazwać ) i zobaczyłem że w środku jest olej, może nie jakoś dużo strasznie ale wszystko co tam sie znajduje jest mokre, ochlapane. Rozbierałem to dziś bo powiedziano mi że to albo coś z wtryskiem albo podstawa wtrysku jest przepalona. Nie rozbierałem dalej bo w sumie zaskoczył mnie olej a po za tym nie chce sam psuć
Dodam do tego fakt że na gazie potrafi sie wkręcić na obroty 3-4tys i tak trzyma co prawdopodobnie jest przyczyną silniczka krokowego. Więc 2 usterki w jednej okolicy. Świece i przewody sprawne, choć dawno wymieniane.
Jakieś pomysły skąd ten olej? czy ma tam być? Może to mieć związek z obrotami na gazie? I czemu tak pali z benzyny? Co z tym zrobić?
1.8 RP olej w przepustnicy i problem z odpaleniem na benzyni
No w sumie racja
a co z tym odpalaniem i chodzeniem na benzynie zrobić?
a co z tym odpalaniem i chodzeniem na benzynie zrobić?
1.8 RP olej w przepustnicy i problem z odpaleniem na benzyni
Miałem to samo. Jak się okazało podstawa monowtrysku uszkodzona. Łapał lewe powietrze i mieszał obrotami.
Tutaj masz link jak to wygląda.
https://www.google.pl/search?q=podstawa ... B400%3B400" onclick="window.open(this.href);return false;
Tutaj masz link jak to wygląda.
https://www.google.pl/search?q=podstawa ... B400%3B400" onclick="window.open(this.href);return false;
1.8 RP olej w przepustnicy i problem z odpaleniem na benzyni
Czyli rozumiem że wystarczy to wymienić i będzie git?
Teraz jeszcze kwestia tego czy lepiej używke kupić i podziała dłużej czy nowy zamiennik też zda egzamin? Bo różnie to bywa, nauczyłem sie na przykładzie czujników..
Teraz jeszcze kwestia tego czy lepiej używke kupić i podziała dłużej czy nowy zamiennik też zda egzamin? Bo różnie to bywa, nauczyłem sie na przykładzie czujników..
1.8 RP olej w przepustnicy i problem z odpaleniem na benzyni
jak kupilem nowy nie pamietam czy org czy zamiennik ale kosztował mnie 35 zł tak że nie pieniądz a mi pomogło
1.8 RP olej w przepustnicy i problem z odpaleniem na benzyni
Ok wymienie, zobacze czy zadziała i dam znać
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości