Zamulone 2ee

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Gisusez90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: ndz mar 03, 2013 22:06

Zamulone 2ee

Post autor: Gisusez90 » ndz gru 07, 2014 22:16

Witam wszystkich. Mam problem z przyspieszeniem mojego 1.6 PN mianowicie przy wcisnieciu gazu na maksa samochod nie idzie tak jak kiedys wyczuwalne jest zamulenie takie wrazenie jakby cos bylo przypchane. Przynajmniej raz dziennie zdarzy sie ze auto rwie super a przy kolejnych probach przyspieszania juz jest troszeczke przymulony ;/ Powiem tak internet przeczytalem caly ;p ale odpowiedzi nie znalazlem ;/ Wczesniej walczylem ze spalaniem wiec filtry kable swiece palec kopulka wymienione rozrzad i zaplon ustawiony poprawnie gaznik sprawdzony omomierzem. Wiekszosc czasu teraz poswiecilem na potencjometr przepustnicy wyniki to: opornosc calkowita 1,8 kohm mierzona na stykach 1 i 3 oraz prawidlowa rezystancja mierzona na stykach 1 i 2 od 1,8 kohm ladnie maleje do wartosci 190 ohm. Nie mam pojecia co mam juz sprawdzac ;/ Prosze jeszcze o opinie czy za taki stan rzeczy moze odpowiadac brak rury od dolotu ktora laczy obudowe filtra z blotnikiem?



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Zamulone 2ee

Post autor: Hubi14 » ndz gru 07, 2014 22:41

może przyśpieszacz zapłonu albo siłownik drugiego przelotu



Gisusez90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: ndz mar 03, 2013 22:06

Zamulone 2ee

Post autor: Gisusez90 » ndz gru 07, 2014 23:01

Przyspieszacz zaplonu szczelny silownik drugiego przelotu tez szczelny ;/ byl sprawdzany ze 3 razy



Gisusez90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: ndz mar 03, 2013 22:06

Re: Zamulone 2ee

Post autor: Gisusez90 » pn gru 08, 2014 17:08

Ktos ma jakis pomysl?????



Gisusez90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: ndz mar 03, 2013 22:06

Re: Zamulone 2ee

Post autor: Gisusez90 » śr gru 10, 2014 10:23

Problem rozwiazany. Niestety bez pomocy uzytkownikow... ;/ przyczyna przymulania sie bylo brak rury laczacej blotnik z obudowa filtra powietrza.



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Zamulone 2ee

Post autor: Hubi14 » śr gru 10, 2014 19:35

ja tej rury nie miałem bo ojciec zapomniał wpiąć i auto normalnie jeździło :D więc to może przypadek jakiś :P



Gisusez90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: ndz mar 03, 2013 22:06

Re: Zamulone 2ee

Post autor: Gisusez90 » śr gru 10, 2014 23:40

Nie wydaje mi sie po zdjeciu rury niedomagania wracaja ;/ Mozliwe ze jest to spowodowane moja nadwrazliwoscia bo ta roznica jest naprawde niewielka ale dla mnie widoczna. Mam PN-ke od 6 lat i zawsze daze do tego zeby wszystko chodzilo jak nalezy i jak z fabryki dlatego odczuwam nawet znikome niedomagania byc moze niezauwazalne dla innych ;) Nie zaprzeczysz jednak ze swieze zimne powietrze to wiecej tlenu niz powietrze cieple z komory silnika a co za tym idzie wiecej tlenu=wiecej mocy... A dla takiego nadwrazliwca jak ja to nawet w dwudziesto kilku letnim aucie roznica widoczna



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1935
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Zamulone 2ee

Post autor: Hubi14 » ndz gru 14, 2014 21:38

no to fakt, zimne jest bardziej gęste czy jak to tam powiedzieć, więcej powietrza w powietrzu :D skoro się udało usterkę usunąć to pasuje, ja walczę z tym, że jak w prawo skręcam i dam gaz na zakręcie to auto mi czkawki dostaje, tak jak by paliwo odcinało, muszę gaz puścić i nacisnąć raz jeszcze i można dalej jechać, tylko obrotomierz wariuje wtedy :v



Gisusez90
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: ndz mar 03, 2013 22:06

Re: Zamulone 2ee

Post autor: Gisusez90 » ndz gru 14, 2014 23:11

A poczysciles te styki przy cewce?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość