1.3NZ CAT 19E Bosch/telefunken

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
.SoJeR.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: śr sie 06, 2014 19:43
Lokalizacja: WLKP

1.3NZ CAT 19E Bosch/telefunken

Post autor: .SoJeR. » czw gru 04, 2014 22:27

Witam. Kiedys pisalem temat o spalaniu, ale sadze, ze ok 18l na 100km to przesada tylko patrze jak wskazowka paliwa idzie w dol :banghead:
1.3 CAT bez cat'a wyciety przez wczesniejszego wlasciciela- STR strumienica
90r vin 91r wolksburg
Komputer BOSCH 0 280 000 621
Modul zaplonowy Telefunken 181 905 351 B
Sondy 3 12V wtyczka 4 pin - brazowy masa, 2 biale grzalka, czrny sygnal
. 258 003 247/248 byla
. 258 003 181 nie byla
. Trzecia nr. Nieznany wkrecona obecnie 4 pin szary masa z grzalki
Swiece ngk bur6et
Nie wiem juz gdzie szukac problemu tak duzego spalania. Swiece sa dosc czyste 7mm przerwy, sonde jak wykrece to ogrom nagaru na niej. Z wydechu ewidentnie czuc nieprzepalone paliwo i to bardzo. Siatka pyrka od wydechu, ale nie sadze zeby to przez to tyle pil. Samochod nie ma problemu z silnikiem, jedzie, nie dusi sie nie czka, nie faluje praktycznie wgl.Ratujcie gofra pomyslami.



Awatar użytkownika
wieslaw608
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr gru 10, 2008 06:36
Lokalizacja: Zaklików
Kontakt:

Re: 1.3NZ CAT 19E Bosch/telefunken

Post autor: wieslaw608 » sob gru 06, 2014 21:40

A sonde lamda sprawdzales,



mazi53
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: sob lis 15, 2014 13:48
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

1.3NZ CAT 19E Bosch/telefunken

Post autor: mazi53 » sob gru 06, 2014 21:48

A chodziłes w koło auta sprawdziles czy nie ma wycieku jakiegos?



Awatar użytkownika
OsteR9019
Forum Master
Forum Master
Posty: 1072
Rejestracja: czw gru 02, 2010 17:02
Lokalizacja: Toruń

1.3NZ CAT 19E Bosch/telefunken

Post autor: OsteR9019 » sob gru 06, 2014 21:57

Odepnij sondę i tyle. Też miałem spalanie kilkanaście litrów na 100 przy prędkości 80 - 90 w trasie. Przejrzałem cały układ paliwowy czyściłem przepływke i cały dolot nic nie pomagało, nigdzie wycieków nie było. Świece miałem wciąż czarne ale tak samo jak u Ciebie
.SoJeR. pisze:Samochod nie ma problemu z silnikiem, jedzie, nie dusi sie nie czka, nie faluje praktycznie wgl.
Odłączyłem sondę i spalanie powróciło do normy a świece czyściutkie, w kulturze pracy nie zauważyłem różnicy.
Kiedyś na autostradzie padła mi piątka i 300 z 400km zrobiłem na czwórce wtedy auto spaliło około 6.5 litra na 100km, prędkość do 100km/h.


Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
.SoJeR.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: śr sie 06, 2014 19:43
Lokalizacja: WLKP

1.3NZ CAT 19E Bosch/telefunken

Post autor: .SoJeR. » ndz gru 07, 2014 15:46

Wole mieć sondę, jakoś tam ona reguluje mieszankę. Wczoraj zmieniłem siatkę. Był czas wolny wiec wydałem 30zł i wspawałem nową.
Zobaczymy ile teraz spali po mieście. Pozostaje mi jeszcze raz jechać na analizator. I spróbować ustawić mieszankę.
Sondy są 100% sprawne aczkolwiek zamówiłem diodowy wskaźnik afr i będzie pełna kontrola sondy z kokpitu
Dam znać o skutkach. Ew. jeszcze odwróce wtryski i zobaczę czy któryś nie leje.



Awatar użytkownika
OsteR9019
Forum Master
Forum Master
Posty: 1072
Rejestracja: czw gru 02, 2010 17:02
Lokalizacja: Toruń

1.3NZ CAT 19E Bosch/telefunken

Post autor: OsteR9019 » ndz gru 07, 2014 18:28

.SoJeR. pisze:Wole mieć sondę,
Czyli zupełnie przeciwnie do mnie.
.SoJeR. pisze:jakoś tam ona reguluje mieszankę.
Z pewnością, ale błędne wskazania potrafią sporo namieszać. Zapewniam że jak odłączysz to braku sondy nie odczujesz a to że w portfelu więcej zostanie odczujesz natychmiast.


Cały mój kraj >> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=519472" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości