Hejka.
Od razu proszę abyście mnie nie wyśmiali... W dziedzinie mechaniki samochodowej jestem samoukiem amatorem. Ale dziś w wolnym czasie rzuciła mi się jakaś stronka, gdzie znalazłem o możliwości montażu turbiny do silnika 1,3 NZ (rzecz jasna anglojęzyczna). Tak więc jestem tu, w miejscu gdzie jest pełno ludzi z doświadczeniem w dziedzinie VAGów. Pytanie moje brzmi: Czy jest to w ogóle możliwe?
Jeśli jest to prosiłbym o jakieś wskazówki co, gdzie i jak wykonać. Proszę także o nie pisaniu komentarzy, o słuszności finansowej tego przedsięwzięcia...
Pozdrawiam
PAPAYOS
Golf II1,3 turbo - misterny plan!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf II1,3 turbo - misterny plan!
było nawet gdzieś tu na forum, montowali do 1.3 tylko nie turbo a G-Ladera bodaj, jak ci się nudzi, jak masz kilka/naście tysięcy to wszystko się da
Golf II1,3 turbo - misterny plan!
Witam. Sam chciałem wsadzić turbo do swojego 1.3NZ jednak po zagłębieniu w ten temat zrezygnowałem. Tutaj na forum i na elektroda.pl są tematy gdzie inni mieli podobne wizje co ty i bardzo duże grono obeznanych w tym temacie odradzało tego. Wyczytałem tyle że ten silnik nie nadaje się do większych mocy i z turbosprężarką jego żywotność będzie bardzo krótka. Według mnie pomysł szalony i nie wart poświęconego czasu oraz $$$
Był: Vw golf II 1.3NZ 89r "RIP"
Był: Vw jetta II 1.6PN 89r "RIP"
Był: Vw jetta II 1.6PN 89r "RIP"
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
Golf II1,3 turbo - misterny plan!
Próbuj, najwyżej stopisz silnik, za to frajda z własnoręcznie uturbionego silnika nieziemska
Jest kupa tematów o przeróbce N/A na turbo, przepisu gotowego nie znajdziesz, więc będziesz raczej pionierem w uturbianiu NZta
Jest kupa tematów o przeróbce N/A na turbo, przepisu gotowego nie znajdziesz, więc będziesz raczej pionierem w uturbianiu NZta
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości