Walka z obrotami

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kaspero
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pn paź 13, 2014 21:40
Lokalizacja: Rawicz-PRA

Walka z obrotami

Post autor: Kaspero » pn lis 03, 2014 14:50

Witam od samego poczatku odkad kupilem auto mam problemy z wolnymi obrotami.Pacjent mk2 1.3 nz.Silnik nie wazne czy zimny czy cieply przebiera.Są momenty ze chodzi bardzo ladnie jednak po 2-3 min zaczyna wariowac.obroty skaczą do tego stopnia ze silnik gasnie.
Przepustnica czysta
Przeplywomierz sie nie zacina
Kable swiece nowe.
Wszystkie filtry nowe.
Przy gwaltownym otwarciu przepustnicy czuc jakby takie zaduszenie po czym wkreca sie normalnie.
czy moga to byc objawy zwiazane z termostatem?w aucie po 2 min mam saune na biegu jalowym.Ewentualnie prosze o rade co mam sprawdzic co pomierzyc itp.Pozdrawiam



->KoRbA<-
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: wt sty 01, 2013 20:05
Lokalizacja: Wadowice

Walka z obrotami

Post autor: ->KoRbA<- » śr lis 05, 2014 00:42

Sprawdź jeszcze wiązkę sondy i samą sondę :) ja miałem coś podobnego, w 1.8 RP, raz chodził normalnie, a raz szarpał itp. Rozpadła się wtyczka sondy i raz łączyło, raz nie. Warto też chociażby multimetrem sprawdzić, czy daje sensowne napięcia. Jeśli z sondą wszystko ok, to do zbadania potencjometr przepustnicy.



Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

Walka z obrotami

Post autor: pironet » śr lis 05, 2014 08:38

zapłon do ustawienia,kable świece do sprawdzenia,czy auto sie nagrzewa tak szybko?nie ubywa płynu chł, przewody twarde?temp ok?


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

Awatar użytkownika
Kaspero
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pn paź 13, 2014 21:40
Lokalizacja: Rawicz-PRA

Walka z obrotami

Post autor: Kaspero » śr lis 05, 2014 10:30

Kable świece ok sonde sprawdze.Problemem było lewe powietrze które łapał przez odme.Założyłem nowy wężyk i obroty trzyma równo :pub:



Awatar użytkownika
Kaspero
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 73
Rejestracja: pn paź 13, 2014 21:40
Lokalizacja: Rawicz-PRA

Walka z obrotami

Post autor: Kaspero » śr lis 05, 2014 21:40

plyn w normie
weze ktore mam sprawdzic?dolny gorny?
temp powyzej polowy
po jezdzie w trasie przy 120-130 wlacza sie wentylator.czy to normalne?
profilaktycznie zmienie termostat.



->KoRbA<-
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 147
Rejestracja: wt sty 01, 2013 20:05
Lokalizacja: Wadowice

Walka z obrotami

Post autor: ->KoRbA<- » czw lis 06, 2014 02:02

Jeśli płynu Ci nie gotuje, to olej temat. Wentylator najczęściej włącza się w korku, żeby wymusić przepływ powietrza przez chłodnicę. Dla pewności możesz sprawdzić czy po odpaleniu wąż idący z pompy do obudowy czujników jest miękki czy twardy i ewentualnie wąż górny chłodnicy. Jak masz całkiem zimny to ile musisz czekać, żeby podniosła się wskazówka temperatury? Normalnie to jakieś 5 minut powinien pochodzić na jałowym, żeby się zagrzać.



Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

Walka z obrotami

Post autor: pironet » czw lis 06, 2014 08:17

Jak auto się nagrzeje to sprawdz czy oba są ciepłe i czy są twarde.Zanim się nagrzeje dolny ma być zimny,górny ciepły.


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości