problem z obrotami

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

snorli161
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr wrz 03, 2014 09:48

problem z obrotami

Post autor: snorli161 » śr wrz 03, 2014 10:01

Witam! jestem szczęśliwym posiadaczem golfa 2 1.3 z 89r, niestety mam problem, gdy zapalam auto i włącza sie ssanie wszystko jest okej, lecz gdy silnik sie nagrzeje to w sytuacjach gdy musze się zatrzymac albo gdy spuszczę noge z gazu silnik gaśnie, zaznaczam że podczas jazdy silnik pracuje równo, jedynie w takich sytuacjach coś się dzieje, gaźnik to pierburg 2e3. Z góry dziękuje za pomoc :smirk:



Awatar użytkownika
krys94
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: pt cze 08, 2012 20:17

problem z obrotami

Post autor: krys94 » śr wrz 03, 2014 15:43

Prawdopodobnie zapchana dysza biegu jałowego, zdejmij osłonę filtra powietrza i tam od góry będzie ją widać (ma wycięcie na śrubokręt) przy odkręcaniu staraj się jej nie uszkodzić. Przedmuchaj ją sprężonym powietrzem, sprawdź też czy nie ciągnie nigdzie lewego powietrza czyli wężyki i podstawa gaźnika (test z np: dezodorantem czy plakiem). Jeżeli to nie pomoże to możliwe, że elektrozawór dyszy biegu jałowego jest zamknięty na ciepłym silniku i dlatego gaśnie po puszczeniu gazu, sprawdź czy kabelek do niego nie jest nigdzie załamany. Jak masz jakieś pytania to pisz bo ja ten gaźniku znam już na pamięć. :jezor:



snorli161
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr wrz 03, 2014 09:48

problem z obrotami

Post autor: snorli161 » śr wrz 03, 2014 22:51

Dysze wyczyscilem, wezyki wymieniłem zaraz jak go kupiłem czyli ponad miesiąc temu, a skoro mówisz o tym kabelku to gdzie mogę go znaleźć? I co do podstawy gumowej to można ją wymienić? Bo ona jest pękniętą ale podkleilem spod silikonem. I gdzie jest regulacja obrotów bo do tej pory nie mogę jej znaleźć :jezor:



Awatar użytkownika
krys94
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: pt cze 08, 2012 20:17

problem z obrotami

Post autor: krys94 » czw wrz 04, 2014 16:40

Elektrozawór wkręcany jest od strony sciany grodziowej dochodzi do niego jeden przewód, jak zdejmiesz obudowe filtra to go na pewno zobaczysz. Jak masz dziure w podstawie to musisz ją wymienić bo prawdopodobnie to jest przyczyna, przykręcona jest na 4 śrubki od spodu. Regulacja biegu jałowego jest od strony prawego kielicha taki wkręt na płąski śrubokręt. Wstawił bym zdjęcie ale mam aktualnie internet zwolniony. :-(



snorli161
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 9
Rejestracja: śr wrz 03, 2014 09:48

problem z obrotami

Post autor: snorli161 » czw wrz 04, 2014 18:20

Dzięki wielkie za pomoc, to było coś z tym elektrozaworem ale podstawę też wymienię w najbliższym czasie, także jeszcze raz wielkie dzięki :pub:



Awatar użytkownika
krys94
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 238
Rejestracja: pt cze 08, 2012 20:17

problem z obrotami

Post autor: krys94 » czw wrz 04, 2014 20:52

Jeszcze mi się przypomniało posprawdzaj czy masz dobrą masę na gaźniku. Powinien tam być kabelek, jak nie ma to dorób gdzieś np: przykręć do śruby kolektora i do gaźnika bo to też może być przyczyna niedziałania elektrozaworu.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość