Witajcie,
Wczoraj mój bolid był na myciu podwozia i silnika.
Po myciu silnika - właściwie komory bo silnik jako taki za bardzo myty nie był - silnik zaczął gasnąć i właściwie nie sposób nim nigdzie dojechać...
Wygląda to tak, że po odpaleniu silnik chodzi przez około 1-2 czy 3 minuty zupełnie poprawnie. Można podnosić obroty, ma moc, nie dusi się itp. Po tym czasie zaczyna przerywać i gaśnie. Jak zgaśnie można go od ręki odpalić i znowu pracuje normalnie z tym, że krócej. Jak da mu się minutę do znowu popracuje kilka minut poprawnie i gaśnie. I tak w kółko.
Pompy pracują niby, iskra jest, kopułka sucha. Ogólnie nic szczególnego się nie dzieje. Jak zaczyna gasnąć nie reaguje zupełnie na gaz. Popracuje chwilę jak się pomanweruje gazem i pada mimo to.
Lambda odłączona bo jest padnięta.
Jakie ciśnienie pompa daje nie określę. W momencie padu słychać pompę pracującą.
1,8 8V 1P Digfant II - gaśnie po kilku minutach pracy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1,8 8V 1P Digfant II - gaśnie po kilku minutach pracy
Jaki dym z wydechu .
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
1,8 8V 1P Digfant II - gaśnie po kilku minutach pracy
Ogólnie nie kopci, nie dymi na czarno, spaliny takie trochę niezauważalne.
Jeszcze pójdę sprawdzić.
Edit:
Znalazłem dwa problemy:
- wtyczka do wtrysków nie ma zatrzasku i w ogóle taka jakaś umęczona.
- spaliny szare, trochę ostry zapach.
Już nie gaśnie. Chodzi normalnie ale ma podwyższone obroty jałowe na 1000-1100, nie faluje ale różnie się ustawi.
Regulator ciśnienia paliwa?
Jeszcze pójdę sprawdzić.
Edit:
Znalazłem dwa problemy:
- wtyczka do wtrysków nie ma zatrzasku i w ogóle taka jakaś umęczona.
- spaliny szare, trochę ostry zapach.
Już nie gaśnie. Chodzi normalnie ale ma podwyższone obroty jałowe na 1000-1100, nie faluje ale różnie się ustawi.
Regulator ciśnienia paliwa?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1,8 8V 1P Digfant II - gaśnie po kilku minutach pracy
starczy jak zajrzysz do jego wężyka podciśnieniowego, jeśli suchy w środku to regulator na 90 procent sprawny. Myślę że jednak po prostu coś e elektryce zawilgło i jak wyschnie będzie ok
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
1,8 8V 1P Digfant II - gaśnie po kilku minutach pracy
W wężyku podciśnieniowym sucho. Trochę wężyk popękany. Na razie go przyciąłem ale dzisiaj wymienię podciśnienia na nowe.
Na razie gadzina chodzi, choć na bogatej mieszance. Pomierzę jeszcze czujnik temp silnika dla ECU. W weekend już nie zdążyłem.
Na razie gadzina chodzi, choć na bogatej mieszance. Pomierzę jeszcze czujnik temp silnika dla ECU. W weekend już nie zdążyłem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości