1.6 PN - Przerywanie , Mechanik bezradny
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.6 PN - Przerywanie , Mechanik bezradny
Witam. Opiszę swój problem jak najdokładniej. A więc zacznijmy od tego, że auto stało u 2 mechaników, i każdy jak grzebał 3/4 dzień dzwonił i mówił , że albo silnik do wymiany , albo remont kapitalny = 2000zł ...
Mój golf 1.6 PN, ma taki problem, że tak jeżeli chce ruszyć , jadę stałą prędkością = przerywa, szarpie.. Pomaga wachlowanie pedałem gazu, ale ileż można..
Mechanik nr 1. stwierdził, że remont silnik , bo słaba kompresja .. ( Przy czym auto ma moc, żadnych ubytków, ale tak wymienie silnik w aucie za 1000zł.. )
Mechanik nr 2, obadał niby to co dał radę, wymienił podstawke, świece na klucz 16, bo niby nowe mają przebicie i dał jakieś używki . Powiedział, że go zalewa tylko nie wie czemu, fakt nowe świece po 2 dniach jazdy całę czarne.. Kompresja słaba, no niby jest na jednym tylko 5 atm, ale raczej to nie od tego tak się dzieje, bo już dawno taka komprecha byłą i auto cud malina było.
Auto ma coś w rodzaju odcinki capłonu, kiedy gazuję na postoju obroty rosną trzymają się, słychać kliknięcię w okolicy deski rozdzielczej, stacyjki i auto spada gwałtownie , prawie gaśnie i tak cyklicznie.. Zamieszczam filmik, jak to wygląda na gaźniku. Kiedyś jak odłaczyłem ssanie, to problemu nie było, tzn wkrecał się i nie gasnał, tylko jałowe bardzo małe i nie przyjemnie się jeździło + spalanie..
Nie wiem co robić, przeczytałem cały internet, a narazie 2 golfa nie kupie, bo jestem uczniem ...
Dzięki za radę, łąpcie filmik.
--------------> View My Video <--------------
Mój golf 1.6 PN, ma taki problem, że tak jeżeli chce ruszyć , jadę stałą prędkością = przerywa, szarpie.. Pomaga wachlowanie pedałem gazu, ale ileż można..
Mechanik nr 1. stwierdził, że remont silnik , bo słaba kompresja .. ( Przy czym auto ma moc, żadnych ubytków, ale tak wymienie silnik w aucie za 1000zł.. )
Mechanik nr 2, obadał niby to co dał radę, wymienił podstawke, świece na klucz 16, bo niby nowe mają przebicie i dał jakieś używki . Powiedział, że go zalewa tylko nie wie czemu, fakt nowe świece po 2 dniach jazdy całę czarne.. Kompresja słaba, no niby jest na jednym tylko 5 atm, ale raczej to nie od tego tak się dzieje, bo już dawno taka komprecha byłą i auto cud malina było.
Auto ma coś w rodzaju odcinki capłonu, kiedy gazuję na postoju obroty rosną trzymają się, słychać kliknięcię w okolicy deski rozdzielczej, stacyjki i auto spada gwałtownie , prawie gaśnie i tak cyklicznie.. Zamieszczam filmik, jak to wygląda na gaźniku. Kiedyś jak odłaczyłem ssanie, to problemu nie było, tzn wkrecał się i nie gasnał, tylko jałowe bardzo małe i nie przyjemnie się jeździło + spalanie..
Nie wiem co robić, przeczytałem cały internet, a narazie 2 golfa nie kupie, bo jestem uczniem ...
Dzięki za radę, łąpcie filmik.
--------------> View My Video <--------------
Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;
1.6 PN - Przerywanie , Mechanik bezradny
Problem z ssaniem co widać na filmiku. Ta klapka na zimnym silniku ma być lekko uchylona i stopniowo podczas rozgrzewania się uchylać, aż do całkowitego otwarcia.
Żadne remonty silnika nie są potrzebne, najprawdopodobniej padł czujnik temperatury(niebieski) albo siłownik przepustnicy rozruchowej.
Żadne remonty silnika nie są potrzebne, najprawdopodobniej padł czujnik temperatury(niebieski) albo siłownik przepustnicy rozruchowej.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
1.6 PN - Przerywanie , Mechanik bezradny
kosmaty69, jest na forum olbrzymi temat o gaźniku 2EE z PN-ki, poczytaj, zwykły mechanik nie rozwiąże problemu, nie znają się już na gaźnikach, działaj sam albo szukaj specjalisty od gaźników
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: 1.6 PN - Przerywanie , Mechanik bezradny
Dodam , że kiedy odlącze ssania, żadnego przerywania nie ma ..Paweł Marek pisze:kosmaty69, jest na forum olbrzymi temat o gaźniku 2EE z PN-ki, poczytaj, zwykły mechanik nie rozwiąże problemu, nie znają się już na gaźnikach, działaj sam albo szukaj specjalisty od gaźników
Przeczytałem co się dało, ale specjalnie nic mi nie dało wskazówki..
Kolega Hubi , poradził abym zrobił samodiagnoze kodami migowymi, więc może to coś wskaże
Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;
- marcinek84
- Forum Master
- Posty: 1974
- Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
- Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
- Kontakt:
1.6 PN - Przerywanie , Mechanik bezradny
Może to być też wina potencjometru przepustnicy.
Pierwsza PNka na BLOSie?
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
1.6 PN - Przerywanie , Mechanik bezradny
To co widać na filmiku to albo nieszczelny nastawnik biegu jałowego, albo uszkodzony potencjometr w nastawniku biegu jałowego.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... &start=826" onclick="window.open(this.href);return false; - gdzieś w tym temacie napisałem, jak sprawdzić szczelność nastawnika, poszukaj. Sprawdź, czy szczelny, jak wyjdzie, że nie, to kiedyś na allegro za 170zł gościu regenerował. Jak szczelny, to napisz, będę instruował dalej.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... &start=826" onclick="window.open(this.href);return false; - gdzieś w tym temacie napisałem, jak sprawdzić szczelność nastawnika, poszukaj. Sprawdź, czy szczelny, jak wyjdzie, że nie, to kiedyś na allegro za 170zł gościu regenerował. Jak szczelny, to napisz, będę instruował dalej.
1.6 PN - Przerywanie , Mechanik bezradny
Nastawnik po odłaczeniu napięcia i po zakonczeniu ssania, odrazu powoli zaczyna się wysuwać samoczynnie.. Czyli padnięty ?
Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;
1.6 PN - Przerywanie , Mechanik bezradny
Nie miałem diody dzisiaj, pdopiałem pod żaróweczke mini mini i nie pykło, jutro będę miał diode to jeszcze raz spróbuję
Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;
1.6 PN - Przerywanie , Mechanik bezradny
kosmaty69, miałem ten sam problem. To co udało mi się zrobić, to przeczyszczenie tej przesłony i nasmarowanie jej ośki. Pomogło na jakiś rok czasu z tego co pamiętam. Sprawdzanie kodów błyskowych nie wykazało żadnych błędów wtedy. Nie wiem czy udało mi się to naprawić, czy po prostu to był zbieg okoliczności, że problem zniknął.
Miałem regenerowany gaźnik i różne cyrki się z nim działy. Aktualnie od dłuższego czasu jeżdżę na ori gaźniku, który kupiłem na szrocie za grosze i nie ma żadnych problemów
Miałem regenerowany gaźnik i różne cyrki się z nim działy. Aktualnie od dłuższego czasu jeżdżę na ori gaźniku, który kupiłem na szrocie za grosze i nie ma żadnych problemów
Moje byłe mk2 :( viewtopic.php?f=87&t=451262" onclick="window.open(this.href);return false; - sprzedane
1.6 PN - Przerywanie , Mechanik bezradny
kubarog, Lepiej kupić gaźior czy wlasnie ten nastawnik ?
Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;
1.6 PN - Przerywanie , Mechanik bezradny
Wiesz co, to zależy od stanu gaźnika jaki Ci się trafi. Z regenerowanym nastawnikiem też różnie może być.
Spróbuj pogrzebać jeszcze przy swoim, obejrzyj klapkę czy się nigdzie nie przycina, nie blokuje, wyczyść co trzeba. No i spróbuj wybłyskać kody, może akurat coś się znajdzie.
Spróbuj pogrzebać jeszcze przy swoim, obejrzyj klapkę czy się nigdzie nie przycina, nie blokuje, wyczyść co trzeba. No i spróbuj wybłyskać kody, może akurat coś się znajdzie.
Moje byłe mk2 :( viewtopic.php?f=87&t=451262" onclick="window.open(this.href);return false; - sprzedane
1.6 PN - Przerywanie , Mechanik bezradny
Głupie pytanie, ale skąd mogę wziąć diodę do tego sprawdzenia ? Pytałem w sklepach i niegdzie diód na sprzedaż nie mają pojedynczych..
Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;
1.6 PN - Przerywanie , Mechanik bezradny
W sklepie elektronicznym. U mnie bez problemu do dostania. Poproś o diodę pod 12V.
Moje byłe mk2 :( viewtopic.php?f=87&t=451262" onclick="window.open(this.href);return false; - sprzedane
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości