1,3 gaznik-kopci, mruga i brzeczy kontrolka oleju.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

karolsulk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw kwie 10, 2014 14:59

1,3 gaznik-kopci, mruga i brzeczy kontrolka oleju.

Post autor: karolsulk » czw kwie 10, 2014 15:16

Witam. Posiadam od niedawna golfa mk2 z silnikiem 1,3 na gazniku. Jak go kupilem lało sie z pod głowicy i kopcił na biało. Zmieniłem uszczelkę, zrobilem planowanie, wycieki ustapiły ale kompcenie nie. Kopci bardzo mocno na biało. Stawiałbym na pierscienie ale pewny nie jestem. Miał ktoś podobny problem ? Oraz drugi problem to po nagrzaniu silnika wskazówka przekraczajaca połowe, włacza się brzeczyk i mruga kontrolka oleju. Czy te dwie wady są ze sobą jakoś połaczone ? Po przegazowniu na chwile gasnie kontrolka i brzeczyk ale po chwili znowu to samo. Na zimnym silniku nie ma tego problemu. Proszę o jakieś rady. Pozdrawiam !



Awatar użytkownika
kosmaty69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 528
Rejestracja: sob lis 02, 2013 14:03

1,3 gaznik-kopci, mruga i brzeczy kontrolka oleju.

Post autor: kosmaty69 » czw kwie 10, 2014 17:45

Ubywa oleju / płynu ?


Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;

karolsulk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw kwie 10, 2014 14:59

Re: 1,3 gaznik-kopci, mruga i brzeczy kontrolka oleju.

Post autor: karolsulk » czw kwie 10, 2014 19:36

Poki co zrobilem niewiele kilometrów wiec cieżko ocenic. Ale raczej bierze olej bo spaliny wlasnie tak smierdza wiec wskazywało by na olej. Czy na pewno beda to pierscienie czy moze nieszczelnosc jest na zaworach ? Ma ktoś pomysł ?



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

1,3 gaznik-kopci, mruga i brzeczy kontrolka oleju.

Post autor: roman58 » czw kwie 10, 2014 20:32

Masz słabe ciśnienie oleju na gorącym silniku,zmierz ciśnienie oleju ale jak bierze olej to trzeba ściągnąć głowicę miskę i wyciągnąć tłoka i sprawdzisz pierścienie.Przy wymianie uszczelki chyba zmieniłeś uszczelniacze na zaworach.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości