Długo kręci kopci na niebiesko, bierze olej..
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Długo kręci kopci na niebiesko, bierze olej..
Witam. Czasem golf 1.6 PN, pali mi od strzału a czasem kręci z 2 sekundy i dopiero odpala - to zły wynik ?
Dodam że tak jest tlko jak jest zimny, ciepły zawsze na dotyk.
2 Sprawa, zaczał brać olej i rano jak odpalam albo po postoju ok 6 godzinnym kopci na niebiesko i smierdzi przepalonym olejem ( kopci kilka sekund ) . w czasie jazdy tego nie zauwazylem aby kopcil, tylko przy odpaleniu na zimnym.. Uszczelniacze czy to juz pierscionki ? Oleju , hmm bierze z 200 / 300 ml na 1000 km..
Na budzie 361 tyś km, 1.6 PN benzyna 2ee gażnik. Auto dynamiczne bez zmian.
Dodam że tak jest tlko jak jest zimny, ciepły zawsze na dotyk.
2 Sprawa, zaczał brać olej i rano jak odpalam albo po postoju ok 6 godzinnym kopci na niebiesko i smierdzi przepalonym olejem ( kopci kilka sekund ) . w czasie jazdy tego nie zauwazylem aby kopcil, tylko przy odpaleniu na zimnym.. Uszczelniacze czy to juz pierscionki ? Oleju , hmm bierze z 200 / 300 ml na 1000 km..
Na budzie 361 tyś km, 1.6 PN benzyna 2ee gażnik. Auto dynamiczne bez zmian.
Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;
Długo kręci kopci na niebiesko, bierze olej..
pewnie jak u mnie uszczelniacze padły, mi akurat nie kopcił ale oleju ubywało i to w sporych ilościach, mechanik wymienił uszczelniacze i jest git, poziom trzyma, a z tym odpalaniem hmm mi też jak postoi całą noc to nie pali od strzała tylko muszę ze 2 do 3 sekund pokręcić rozrusznikiem i załapuje, a potem to już od strzała ale układ jest napełniony paliwem, to normalne przy mechanicznej pompce paliwa
Długo kręci kopci na niebiesko, bierze olej..
To prawda że można bez ściągania głowicy wymienić uszczelniacze w mk2 ? średni koszt / czas dla profesjonalnego mechanika ?
Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;
Długo kręci kopci na niebiesko, bierze olej..
o tego to już Ci nie powiem, pewnie można, ale czy warto? bo jak u mnie robił, to waliłem komplet, tj. głowica ściągnięta, i uszczelniacze wymieniał i chyba jeszcze pierścienie... głupio się przyznać, ale nie pamiętam co było rzeźbione... a zapłaciłem za wszystko 1500zł. Po prostu chciałem raz ściągnąć głowice i mieć spokój
Długo kręci kopci na niebiesko, bierze olej..
Na takie szaleństwa mnie nie stać , bo gdzieś wyczytałem że koszt uszczelaniczy z wymianą to 250 - 300zł .
1500 zł - hmm. Wolałbym rzeźbić 1.8 jakieś do niego
1500 zł - hmm. Wolałbym rzeźbić 1.8 jakieś do niego
Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;
Długo kręci kopci na niebiesko, bierze olej..
e tam, za dużo roboty, załatwić silnik, skrzynię(bo mam automat) potem to przełożyć itp. ja np. nie mam odpowiednich narzędzi podnośnika do silnika itp, tak więc pewnie bym więcej zapłacił niż to 1.5 klocka a po drugie nie zależy mi na osiągach, niech to będzie ori 1.6PN. Każdy swapuje na coś większego czy coś, ja wolę zostać przy PN'ce, zawalidrogą nie jest to auto
- alex_7692
- Gadatliwa bestia
- Posty: 748
- Rejestracja: sob sty 14, 2012 16:09
- Lokalizacja: Grudziądz/ Toruń
Długo kręci kopci na niebiesko, bierze olej..
Koszt samych uszczelniaczy to ok 2 zł sztuka a masz ich 8. Mechanik powinien wziąć za to z 200 zł max. I w pół dnia powinien się wyrobić jeśli wszystko by mial na miejscu
Moje MKII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452768" onclick="window.open(this.href);return false;
Długo kręci kopci na niebiesko, bierze olej..
No dzięki wielkie za odpowiedź kolego
Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości