Witam.Mam pytanie do posiadaczy GXa a mianowicie,czy w waszych golfach słychać regularne cykanie(brzęczenie) elektrochydraulicznego nastawnika dawki paliwa jest zamontowany na rozdzielaczu paliwa(na foto nr.2)bo w moim golfie jak on pracuje(brzęczy)to silnik nie pracuje prawidłowo a jak go nie słychać to silnik pracuje jak należy i jeszcze prośba czy ktoś mógłby sprawdzić u siebie jaki opór jest na stykach tego zaworu,u mnie jest 23 omów nie jestem pewien czy to dobrze.
pytanie do posiadaczy MK II 1.8 GX
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pytanie do posiadaczy MK II 1.8 GX
Oczywiście - ma brzęczeć z dość wysoką częstotliwością, jednostajnie i dość słyszalnie.parys2007 pisze:czy w waszych golfach słychać regularne cykanie(brzęczenie) elektrochydraulicznego nastawnika dawki paliwa
Masz więc skopany układ sonda lambda - sterownik - nastawnik ciśnienia. W sprawnym układzie odpięcie wtyczki z nastawnika powoduje gaśnięcie silnika, spadek obrotów, brak korekty skłądu mieszanki, słowem jest to sytuacja awaryjna.parys2007 pisze:bo w moim golfie jak on pracuje(brzęczy)to silnik nie pracuje prawidłowo a jak go nie słychać to silnik pracuje jak należy
Dawałem Ci link do Haynes'a, tam masz krok po kroku opisaną diagnostykę tego elementu. Ogólnie jest to niezniszczalne urządzenie, ja bym stawiał na sondę, połączenia elektryczne tego obwodu itd.parys2007 pisze:jeszcze prośba czy ktoś mógłby sprawdzić u siebie jaki opór jest na stykach tego zaworu
Re: pytanie do posiadaczy MK II 1.8 GX
Sąde wymieniałem jakiś rok temu.Teraz jak zaczęło się tak dziać znowu wymieniłem sąde bo też myślałem że jest uwalona ale żadnej poprawy.Poczytam Heynesa może do czegoś dojdę.
pytanie do posiadaczy MK II 1.8 GX
kolego ozzy1979 nie mogę tego za cholerę znaleźć możesz podać na której dokładnie stronie jest ten opis diagnostyki tego elemenu.
pytanie do posiadaczy MK II 1.8 GX
po długich poszukiwaniach doszedłem że najprawdopodobniej coś jest nie tak ze skrzynką bezpieczników ktoś tam robił jakąś rzeźbę i teraz jak wyciągnę przekaznik od pomp paliwa (nr.65) to silnik nadal pracuje.Czym mam się sugerować kupując drugą skrzynkę a może jest możliwość rozebrania i naprawy tej co mam obecnie w aucie?może ktoś ma schematy elektryczne do GXa.
pytanie do posiadaczy MK II 1.8 GX
Tu masz schemat od JH, ale elektryka jest identyczna. W samej skrzynce nie ma możliwości namieszać, już szybciej jest coś namieszane w wiązkach. Najlepiej jest wyciągnąć wiązkę silnika i tę idącą na tył, bo w aucie nie przejrzysz ich jak należy.
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości