Wciskanie hamulca a obroty.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
kosmaty69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 528
Rejestracja: sob lis 02, 2013 14:03

Wciskanie hamulca a obroty.

Post autor: kosmaty69 » pn gru 30, 2013 01:44

Witam. W moim golfie ok. 2 tygodnie temu miałem robione hamulce bo tylko lewe koło hamowało ( wpadłem do rowu lekko i wtedy to sie stało ). Mechanił wymienił przewody i płyn na dot 4 zapłaciłem 300zł i powiedzial ze jakos sie jezdzic da. Wszystko bylo dobrze do dzisiaj rano. Odpalam auto , wycofuje ,hamuje a tu nic. Pedał idzie do końca i dziekuje, hamuje tylko prawe koło, auto sciaga na srodek drogi.. Zauwazylem , ze jak naciskam hamulec w trakcie jazdy to obroty idą w góre jak wcisne sprzęgło.. Co mogło się stać. Pomocy.
Mój golf 1991 , 1.6 , benz , 2e-e


Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
KEFRZYSKI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 23:47
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Wciskanie hamulca a obroty.

Post autor: KEFRZYSKI » pn gru 30, 2013 09:50

Na 1 myśl wygląda to tak jak by nie odpowietrzył hamulcy dobrze. A co do obrotów hmm dziwne bo w Twoim silniku hamulec nie ma nic wspólnego z linka gazu czy obrotami :)
A mechanik to chyba jakiś paprok skoro tak powiedział :/


Mój MK3 VR6 USA
viewtopic.php?f=88&t=561736&p=6644026#p6644026" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kosmaty69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 528
Rejestracja: sob lis 02, 2013 14:03

Wciskanie hamulca a obroty.

Post autor: kosmaty69 » pn gru 30, 2013 10:44

Miałem teorie taką, że hamulce się nie odpowietrzają i potrzebują więcej powietrza , a żeby go wytworzyć obroty skaczą do góry.. Ale to chyba błędne :-(


Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
KEFRZYSKI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 23:47
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Wciskanie hamulca a obroty.

Post autor: KEFRZYSKI » pn gru 30, 2013 11:10

W hamulcach nie może być powietrza ! Właśnie wciskasz hamulec i jest dziura z powietrzem gdzie nie może dojść plyn hamulcowy.


Mój MK3 VR6 USA
viewtopic.php?f=88&t=561736&p=6644026#p6644026" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kosmaty69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 528
Rejestracja: sob lis 02, 2013 14:03

Wciskanie hamulca a obroty.

Post autor: kosmaty69 » pn gru 30, 2013 11:31

A.. Czyli co się mogło stać ? Za przewody dałem 200zł miedziane -__-. Powiedział , że tłoczi etc są na wykończeniu.. Ale dałem za auto 1000zł to nie będę w nim robił hamulców za 800 .. :/ .


Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Wciskanie hamulca a obroty.

Post autor: stonefree » pn gru 30, 2013 13:42

Przede wszystkim trzeba sprawdzić, czy jest wyciek, czy hamulce są zapowietrzone. Czyli auto na kanał i najpierw dokładnie obejrzeć zaciski i przewody,czy nie ma wycieków, czy nie ubywa płynu, a jeżeli wycieku nie widać to odpowietrzyć. Jak "tłoczki są na wykończeniu" to być może zacisk przepuszcza płyn i trzeba go zregenerować, jak dałeś 1000 zł za auto,to nie znaczy, żebyś się miał zabić albo kogoś innego, bo cię nie stać na naprawę hamulców.



Awatar użytkownika
KEFRZYSKI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 23:47
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Wciskanie hamulca a obroty.

Post autor: KEFRZYSKI » pn gru 30, 2013 14:22

Mimo wszystko mechanik skasował Cię 300 zł na polskie warunki to chyba dużo myśle ze to powinno być perfect zrobione a jest lipa ! Co do obrotów musisz posprawdzać wężyki podciśnienie wszystko idące od silnika do servo.


Mój MK3 VR6 USA
viewtopic.php?f=88&t=561736&p=6644026#p6644026" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kosmaty69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 528
Rejestracja: sob lis 02, 2013 14:03

Wciskanie hamulca a obroty.

Post autor: kosmaty69 » pn gru 30, 2013 16:45

Tłoczek był poluzowany i ciekł płyn :okej: .
Teraz sprawa obrotów.. Co oprócz sprawdzenia, bo nie pomogło ?


Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
KEFRZYSKI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 23:47
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Wciskanie hamulca a obroty.

Post autor: KEFRZYSKI » pn gru 30, 2013 17:19

A sprawdziłeś dokładnie podciśnienie idące do serwo wężykami ?? Ja kiedyś miałem popękane wężyki przy samym serwo nie widocznie dopiero jak wszystko sciągłem itd. widziałem pekniecia.


Mój MK3 VR6 USA
viewtopic.php?f=88&t=561736&p=6644026#p6644026" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Wciskanie hamulca a obroty.

Post autor: Paweł Marek » śr sty 01, 2014 01:30

kosmaty69, z tymi obrotami to mogło być już wcześniej tylko nie zauważyłeś. Jeśli tylko na LPG to świadczy o przebogaconej mieszance LPG/powietrze skreć regulacje na mniej, ew równoczasowo zrobiła się dziura w serwie ale wątpię, jeśli na benzynie to samo to prędzej serwo


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
KEFRZYSKI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 484
Rejestracja: ndz lut 01, 2009 23:47
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Wciskanie hamulca a obroty.

Post autor: KEFRZYSKI » śr sty 01, 2014 14:42

a kolego ma to cos lpg tak ??


Mój MK3 VR6 USA
viewtopic.php?f=88&t=561736&p=6644026#p6644026" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
kosmaty69
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 528
Rejestracja: sob lis 02, 2013 14:03

Wciskanie hamulca a obroty.

Post autor: kosmaty69 » śr sty 01, 2014 16:19

Nieee . Nie mam LPG.


Moje padło : http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=569618" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
klintonMK2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 747
Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
Lokalizacja: Ząbkowice Śl.

Wciskanie hamulca a obroty.

Post autor: klintonMK2 » śr sty 01, 2014 20:38

reakcja silnika na nieszczelny przewód podciśnieniowy z kolektora do serwa jest taka, że raczej przy naciśnięciu hamulca auto gaśnie (np. dojeżdżając do skrzyżowania itd) na początek sprawdziłbym zaworek podciśnieniowy na tym przewodzie (zazwyczaj żółty, na pewno znajdziesz), a jeśli on działa, to może serwo jest na wykończeniu (nieszczelne)



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Wciskanie hamulca a obroty.

Post autor: Paweł Marek » czw sty 02, 2014 00:18

Reakcja jest różna. Często mamy niewłaściwą mieszankę w starszych autkach. Jeśli jest przebogacona to lewe powietrze z serwa czyni ją lepszą, bliższą stechiometrycznej czyli obroty w górę. I na odwrót.Tak czy inaczej związku roboty z hamulacami z tym nie widzę.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości