1.8 RP Wysokie obroty na zimnym przerywa! Automat!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Sajmon4444
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt paź 18, 2011 08:51
Lokalizacja: Świętokrzyskie, Skarżysko-Kamienna.

1.8 RP Wysokie obroty na zimnym przerywa! Automat!

Post autor: Sajmon4444 » ndz paź 27, 2013 23:45

Witam!

Jestem od kilku dni posiadaczem GOLFA 2 1.8 RP skrzynia automatyczna :) bez gazu!
Otóż problem jest taki gdy odplama silnik(zimny) i próbuje wrzucić bieg wsteczny(R) auto dostaje wysokich obrotów. To samo mam z biegu pierwszym(D)
Bardzo szarpie wtedy autem i trzeba trzymać generlanie hamulec.
Po kilku minutach auto normlanie chodzi ale nie raz jest problem ze na ciepłym lub zimnym podczas spokojnej jazdy potrafi przerwać.
Wymieniłem filtr powietrza,czujnik niebieski,czerwony i uszczelke pod wtryskiem ale nic nie dało.

Możliwe że coś może być z silniczkiem krokowym? No i auto strasznie dużo pali...



Awatar użytkownika
Karmel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt mar 22, 2011 00:36
Lokalizacja: Lublinitz
Kontakt:

1.8 RP Wysokie obroty na zimnym przerywa! Automat!

Post autor: Karmel » pn paź 28, 2013 10:41

To nie jest wina osprzętu silnika, tylko sterownika skrzyni biegów, ponieważ jak rozumiem na Neutralu wszystko jest oki?
co do spalania to moze to być sonda, wywołaj kody błyskowe.


Obrazek

Sajmon4444
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt paź 18, 2011 08:51
Lokalizacja: Świętokrzyskie, Skarżysko-Kamienna.

1.8 RP Wysokie obroty na zimnym przerywa! Automat!

Post autor: Sajmon4444 » pn paź 28, 2013 15:45

Dzięki ale to raczej nie sterownik. Tylko wydaje mi się że gdzieś dochodzi lewe powietrze ;)



Awatar użytkownika
rafal_GT
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: ndz lis 27, 2011 14:24
Lokalizacja: WZW

1.8 RP Wysokie obroty na zimnym przerywa! Automat!

Post autor: rafal_GT » wt paź 29, 2013 09:16

miałem też podobny problem jeżeli chodzi o to przerywanie, wymieniłem wszystko co związane z zapłonem oraz czujniki, a przyczyną było coś czego nigdy bym nie podejrzewał, mianowicie kostka stacyjki, po prostu co jakiś czas ją rozłączało i samochód szarpał/ przerywał na ułamek sekundy. co do spalania to może być też pompka paliwa z baku


Moja kabina http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=476251" onclick="window.open(this.href);return false;

Obrazek

Sajmon4444
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt paź 18, 2011 08:51
Lokalizacja: Świętokrzyskie, Skarżysko-Kamienna.

1.8 RP Wysokie obroty na zimnym przerywa! Automat!

Post autor: Sajmon4444 » wt paź 29, 2013 10:58

Sprawdzę to wczoraj dokładnie przeczyściłem cały wtrysk oraz silniczek krokowy. Czujniki ten niebieski i czerwony wymieniłem ale nadal mi na zegarach nie pokazuje temperatury... więc obstawiam że to może być przez termostat który nie działa :) Generlanie chodzi mi o to że podczas wrzucenia R lub D łapie duże oborty...



Awatar użytkownika
Karmel
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 240
Rejestracja: wt mar 22, 2011 00:36
Lokalizacja: Lublinitz
Kontakt:

Re: 1.8 RP Wysokie obroty na zimnym przerywa! Automat!

Post autor: Karmel » śr paź 30, 2013 01:01

Sajmon4444 pisze:Dzięki ale to raczej nie sterownik. Tylko wydaje mi się że gdzieś dochodzi lewe powietrze ;)
Jeszcze raz powtarzam, to nie osprzęt silnika jest problemem, bo ten działa prawidłowo. przykład mówisz że dziwnym trafem po zapięciu biegu nagle pojawia mu się lewe powietrze??
rafal_GT pisze:co do spalania to może być też pompka paliwa z baku
Sorry ale pompka w baku ma sie nijak do podwyższonego spalania :banghead:
a to dlatego ze po pompce baku masz pompę wysokiego cisnienia pozniej regulator i dopiero wtrysk reguluje ilością dawki.
co najwyżej ową pompkę mozna brać na celownik przy przerywaniu w wyższych partiach obrotów przy agresywnej jezdzie, gdy pompa ciśnienia nie będzie miala świeżego paliwa. efekt tak jak przy zabrudzonym filtrze.
Sajmon4444 pisze:Sprawdzę to wczoraj dokładnie przeczyściłem cały wtrysk oraz silniczek krokowy.
:food:
Sajmon4444 pisze:Czujniki ten niebieski i czerwony wymieniłem ale nadal mi na zegarach nie pokazuje temperatury...
Cóż się dziwić.. na zegary podawany jest sygnał z czarnego czujnika.
skoro jesteś takim leniem że Ci się nie chciało tego wyszukać to już z góry podpowiem że by przetestować owy czujnik trzeba zewrzeć styki jego kostki.
Sajmon4444 pisze:więc obstawiam że to może być przez termostat który nie działa :) Generlanie chodzi mi o to że podczas wrzucenia R lub D łapie duże oborty...
Sorryx2 :banghead: Co ma termostat do wchodzenia na obroty po zapięciu biegu...
jeżeli Ci się auto nie dogrzewa to znów używając tego małego pola na samym dole możesz znaleźć 'procedury' diagnostyki tegoż niedomagania.
Daj sobie powiedzieć że to sterownik automatyka wysyła do ECU sygnał by podwyższył obroty, a ten to grzecznie swym osprzętem czyni.
sprawdź że te kody błyskowe i sondę lambda.


Obrazek

Sajmon4444
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: wt paź 18, 2011 08:51
Lokalizacja: Świętokrzyskie, Skarżysko-Kamienna.

1.8 RP Wysokie obroty na zimnym przerywa! Automat!

Post autor: Sajmon4444 » śr paź 30, 2013 12:41

Silniczek krokowy był przyczyną ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości