golf 2 zimny waz chlodzenia
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: pt kwie 12, 2013 14:08
golf 2 zimny waz chlodzenia
Witam mam problem z moim mk 2 1,3 NZ ponieważ po wymianie płynu chłodniczego następnego dnia jadać do pracy dmuchawa ustawiona na maxa i na ciepło dmuchało zimnym powietrzem następnego dnia już ciepłym powietrzem lecz po podniesieniu maski i dotknięciu węży prowadzących do chłodnicy górny waz ciepły dolny zimny a z tego króćca wychodzącego z bloku silnika do którego jest podłączony dolny waz leci płyn chłodniczy zacisk na wężu dobry czy to wina termostatu ze się zacina i nie puszcze wody do tego dolnego węza czy po prostu zapowietrzony układ proszę o pomoc bo nie chciał bym narobić sobie jeszcze większych wydatków a termostat kosztuje ok 30 zł a odpowietrzanie jest za darmo dodam jeszcze ze teraz cały czas dmucha ciepłym powietrzem lecz dolny waz jest zimny
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
golf 2 zimny waz chlodzenia
Skoro dmucha ciepłym powietrzem, to płyn z nagrzewnicy wraca chłodniejszy, tak?
golf 2 zimny waz chlodzenia
Jeżeli takie objawy to najczęściej jest to zapowietrzony układ chłodniczy. Czasem zdarza się że termostat, jeżeli silnik się dogrzeje to wąż gdzie umieszczony jest termostat jest ciepły? przed włączeniem powinien być zimny po otwarciu powinien być gorący.
-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: pt kwie 12, 2013 14:08
golf 2 zimny waz chlodzenia
witam a wiec zrobiłem tak kupiłem nowy termostat zamontowałem go bo stary nawet pod wpływem dużej siły nie chciał się wcisnąć nowy chodzi tez troszkę opornie ale da się wcisnąć ta blaszkę.zostawiłem otwarty zbiorniczek płynu zalany pomiędzy minimum a max i uruchomiłem silnik pracował do osiągnięcia temperatury 90 stopni ze zbiorniczka zaczęła się wylewać po troszku gotująca się prawie woda w momencie otwarcia się termostatu ten dolny waz zrobił się ciepły wiec zgasiłem silnik uzupełniłem braki w zbiorniczku zakręciłem zbiorniczek ponownie po chwili uruchomiłem silnik znów temperatura przekroczyła 87 stopni waz ciepły wentylator się załączył no i dmucha ciepłym powietrzem także mam nadzieje ze jest wszystko już ok pozdrawiam wszystkich
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości