Odpalanie 1.8
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Odpalanie 1.8
Witam.
Golf 2 (1990r.) 1.8 CL 90KM, po wymianie rozrządu, osłony, paska klinowego, pompy wody i uszczelki nad gaźnikiem(?) - pod wlotem filtra powietrza. Przed wymianą tej uszczelki, auto się dusiło, co jakiś czas gasło - prawdopodobnie za dużo powietrza dostawało. Teraz po wymianie wyżej wymienionych części - auto po 25 minutach na chodzie zaczyna się dusić, spadają obroty a po czasie gaśnie. Nie da się go odpalić przez dobre 5 minut, chyba że pogrzebie w kabelkach, po odłączam kable od świec, i takie tam. Po chwili znów to samo. Dodam że podczas wymiany pompy wody, trochę (~0.5l ) płynu chłodniczego wylało się poza zbiornik, na kabelki i inne. Czy ktoś się spotkał z czymś takim? co pomogło? co może być problemem ?
Golf 2 (1990r.) 1.8 CL 90KM, po wymianie rozrządu, osłony, paska klinowego, pompy wody i uszczelki nad gaźnikiem(?) - pod wlotem filtra powietrza. Przed wymianą tej uszczelki, auto się dusiło, co jakiś czas gasło - prawdopodobnie za dużo powietrza dostawało. Teraz po wymianie wyżej wymienionych części - auto po 25 minutach na chodzie zaczyna się dusić, spadają obroty a po czasie gaśnie. Nie da się go odpalić przez dobre 5 minut, chyba że pogrzebie w kabelkach, po odłączam kable od świec, i takie tam. Po chwili znów to samo. Dodam że podczas wymiany pompy wody, trochę (~0.5l ) płynu chłodniczego wylało się poza zbiornik, na kabelki i inne. Czy ktoś się spotkał z czymś takim? co pomogło? co może być problemem ?
Odpalanie 1.8
trochę informacji dodatkowych. Cewka ma dwa plusy, w sensie jest napięcie - nie wiem czy tak powinno być że akurat na dwóch ale szczegół. tyle że nie ma iskry. znajomy mechanik mówi że to czujnik halla, ale uważam, że to raczej coś innego, zaczął się dusić jak założyłem wygłuszenie maski;p więc je ściągnąłem. wymieniłem tą uszczelkę i było ok, a potem po wymianie pompy wody, jak wyciekł płyn bo trochę za dużo nalaliśmy i wylało na prawą część silnika, auto nie chciało odpalić. trochę grzebania przy kablach i zadziałało, potem już tylko gorzej - dusił się podczas jazdy - gasnął, aż teraz w ogóle nie odpala .
Odpalanie 1.8
Jak masz na obu zaciskach cewki napięcie - to masz cewkę dobrą.
Masz za to uwalonego halla albo przewód do niego przecięty, urwany/gdzieś wisi/nie podłączony
lub brak masy na silniku.
Masz za to uwalonego halla albo przewód do niego przecięty, urwany/gdzieś wisi/nie podłączony
lub brak masy na silniku.
Odpalanie 1.8
uwaga ciekawostka. wymieniłem cewke, wymieniłem zapłon(czyli czujnik halla), wymieniłem moduł i niestety nie pali dalej.
Odpalanie 1.8
nowe informacje! samochód PALI! powód? kabelek z czujnika który idzie do zapłonu był zerwany, i spalił moduł. po połączeniu i wymianie modułu odpala. lecz mechanik ma trudności z ustawieniem zapłonu. bedzie żył!
Odpalanie 1.8
Specjaliści pomocy.
Auto pali, auto jeździ, wszystko jest ok ALE niestety jak podłącze alternator do prądu - od razu gaśnie. Powiecie że alternator do wymiany - błąd. to już 3 w przeciągu 10 godzin który tam był. z czego dwa totalnie nowe. czasami auto nie chce odpalić - poruszam kablami i w końcu się udaje, pewnie jest gdzieś zwarcie, albo coś jest uszkodzone. nie mam pojęcia. pomocy.
Auto pali, auto jeździ, wszystko jest ok ALE niestety jak podłącze alternator do prądu - od razu gaśnie. Powiecie że alternator do wymiany - błąd. to już 3 w przeciągu 10 godzin który tam był. z czego dwa totalnie nowe. czasami auto nie chce odpalić - poruszam kablami i w końcu się udaje, pewnie jest gdzieś zwarcie, albo coś jest uszkodzone. nie mam pojęcia. pomocy.
Odpalanie 1.8
uwaga ciekawostka. wymieniłem cewke, wymieniłem zapłon(czyli czujnik halla), wymieniłem moduł i niestety nie pali dalej.
Edit:
nowe informacje! samochód PALI! powód? kabelek z czujnika który idzie do zapłonu był zerwany, i spalił moduł. po połączeniu i wymianie modułu odpala. lecz mechanik ma trudności z ustawieniem zapłonu. bedzie żył!
Edit:
Specjaliści pomocy.
Auto pali, auto jeździ, wszystko jest ok ALE niestety jak podłącze alternator do prądu - od razu gaśnie. Powiecie że alternator do wymiany - błąd. to już 3 w przeciągu 10 godzin który tam był. z czego dwa totalnie nowe. czasami auto nie chce odpalić - poruszam kablami i w końcu się udaje, pewnie jest gdzieś zwarcie, albo coś jest uszkodzone. nie mam pojęcia. pomocy.
EDIT:
do zamknięcia, przewód był przerwany w 2 miejscach a nie jednym, plus nie miał masy.
Edit:
nowe informacje! samochód PALI! powód? kabelek z czujnika który idzie do zapłonu był zerwany, i spalił moduł. po połączeniu i wymianie modułu odpala. lecz mechanik ma trudności z ustawieniem zapłonu. bedzie żył!
Edit:
Specjaliści pomocy.
Auto pali, auto jeździ, wszystko jest ok ALE niestety jak podłącze alternator do prądu - od razu gaśnie. Powiecie że alternator do wymiany - błąd. to już 3 w przeciągu 10 godzin który tam był. z czego dwa totalnie nowe. czasami auto nie chce odpalić - poruszam kablami i w końcu się udaje, pewnie jest gdzieś zwarcie, albo coś jest uszkodzone. nie mam pojęcia. pomocy.
EDIT:
do zamknięcia, przewód był przerwany w 2 miejscach a nie jednym, plus nie miał masy.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Odpalanie 1.8
A na przyszłość: zawsze pisz typ silnika i nie pisz posta pod postem, tylko edytuj pierwszy. Zamykam
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości