Wysokie obroty na biegu jałowym

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

sarman93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw lis 01, 2012 23:53

Wysokie obroty na biegu jałowym

Post autor: sarman93 » ndz maja 12, 2013 21:17

Witam wszystkich,

Zakładam temat mimo tego że kiedyś czytałem post o podobnej tematyce (teraz po prostu nie mogę go nigdzie znaleźć).

Mam silniczek 1.8RP, z gazem. Ostatnio zaczął się dziwnie zachowywać, mianowicie na biegu jałowym obroty wkręcają mi się nawet do 2500 obrotów i spadają po jakichś 1-2 min do normalnych 800-900 obrotów. Przy czym jeżeli odłączę akumulator na kilka minut i podłącze z powrotem to przez jakiś czas działa normalnie.
Dodam jeszcze że jak jakieś 2 miesiące temu byłem na regulacji gazu, to gazownik mi powiedział że sonda lambda zaczyna dawać dziwne odczyty.

Co to może być??



Awatar użytkownika
prezesik25
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2901
Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
Lokalizacja: ELE Łęczyca
Kontakt:

Wysokie obroty na biegu jałowym

Post autor: prezesik25 » śr maja 15, 2013 10:25

A na LPG jest tak samo?


Obrazek
Obrazek

sarman93
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: czw lis 01, 2012 23:53

Wysokie obroty na biegu jałowym

Post autor: sarman93 » śr maja 15, 2013 22:32

Tak, przy czym na benzynie jest nawet gorzej.



GolfinaASZ
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 113
Rejestracja: wt mar 05, 2013 14:09

Wysokie obroty na biegu jałowym

Post autor: GolfinaASZ » sob maja 18, 2013 17:42

Zimny czy ciepły jest tak samo ?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Wysokie obroty na biegu jałowym

Post autor: Paweł Marek » ndz maja 19, 2013 22:42

reset ECU się wykonuje tak żeby silnik zdążył całkiem wystygnąć, praktycznie zostawić go bez klem na noc rano odpalić i zostawić bez gazowania do pełnego rozgrzania - na benzynie. Jeśli to pomaga i problem nie wróci do póki znowu nie włączysz LPG - to emulacja sondy na masę lub odcięcie stałego plusa od ECU i zastąpienie go plusem po zapłonie, trza jeszcze sprawdzić podstawę wtrysku TPS i nastawnik przeopustnicy , dużo tematów jest o tym


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość