Bicie auta i kierwonicy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- zawadkabulls
- Ma gadane
- Posty: 192
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 20:54
- Lokalizacja: Niemodlin
Bicie auta i kierwonicy
WItam i prosze o szybka rade bo niewiem co mam robic . A wiec tak zrobilem swap silnika z 1.3 na 1.8RP wsadzilem silnik i zaczelo sie jak sie rozpedzam to jest wszystko oki autko plynie jak skrecam w lewo na zakrecie autko pieknie jedzie jak nowe ale tylko jak sie rozpedzam lub skrecam w lewo ale jak daje na luz zjeżdżam na biegu czy skrecam w prawo mam bicie na kierwonicy wiec wymienilem lape silnika przod , lape silnika tył , nowe przeguby wewnętrzne i zewnętrzne i dalej to samo niewiem ocb z nim bicie po budzie az idzie na rolkach nic nie wykazalo jak bylem wczesniej na 1.3 mialem tez na glebie auto na tych samych kolach i nic nie biło . nawet ostatnio zalozylem 2 pary opon innych i na kazdej jesy to samo jest taka mozliwosc ze poloski sa za dlugie i nie ma luzu i bije np sa z diesla czy krzywe czy co bo ja juz niewiem oco chodzi z tym autem prosze o szybka odpowiedz moze ktos mial cos podobnego czy oski za dlugie moga byc czy jakies krzywe ??? Pilne Prosze POMOCY
Moja Golfina http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=357679" onclick="window.open(this.href);return false; vag4fans.pl ZAPRASZAM!!!!!
Re: Bicie auta i kierwonicy
usterka możew nie być do końca związana z samym swapem , mogła poprostu wyjść teraz. u mnie dzieje się coś podobnego, gdzieś wyczytałem że to łożysko koła (zewnętrznego w stosunku do skrętu przy którym wychodzi to bicie ). będę pewnie niedługo zmieniał to powiem co i jak
kupię do MK2:
zderzak wąski z chromami w stanie dowolnym (może być z rozbitka ) na dawcę chromów
grill ori chrom na pojedyncze światłą
zderzak wąski z chromami w stanie dowolnym (może być z rozbitka ) na dawcę chromów
grill ori chrom na pojedyncze światłą
Bicie auta i kierwonicy
A poduszki też zmieniałeś?
Jeśli się pomyliłem, to kulturalnie zwróć mi uwagę. Wiem, że nie jestem nieomylny.
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW
Niedrogi warsztat Łódź - pisz PW
- zawadkabulls
- Ma gadane
- Posty: 192
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 20:54
- Lokalizacja: Niemodlin
Bicie auta i kierwonicy
Poduszki tez zmienialem
Moja Golfina http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=357679" onclick="window.open(this.href);return false; vag4fans.pl ZAPRASZAM!!!!!
- Trzaskacz1
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: śr sie 29, 2012 21:13
- Lokalizacja: Okonek PZL
Bicie auta i kierwonicy
jak by były krzywe półośki to by ci cały czas kiera latała, raczej sprawdź łożyska
- zawadkabulls
- Ma gadane
- Posty: 192
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 20:54
- Lokalizacja: Niemodlin
Bicie auta i kierwonicy
a jest mozliwosc ze sa za dlugie i jest bicie ? np z diesla 1.6 lub z B 1.3 moga byc za dlugie i dla tego bicie jest ??
Moja Golfina http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=357679" onclick="window.open(this.href);return false; vag4fans.pl ZAPRASZAM!!!!!
- Trzaskacz1
- Nowicjusz
- Posty: 26
- Rejestracja: śr sie 29, 2012 21:13
- Lokalizacja: Okonek PZL
Bicie auta i kierwonicy
zobacz to viewtopic.php?f=142&t=462458" onclick="window.open(this.href);return false; może coś pomoże
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Bicie auta i kierwonicy
No właśnie mi pierwsze co do głowy przyszło, to, że półosie są inne. Skrzynia w 1.3 jest inna niż w 1.6/1.8. Nie wiem, czy półosie są dłuższe/krótsze. Ale może to właśnie jest przyczyną. Jeżeli zostawiłeś półosie z 1.3 to pierwsze, co bym zrobił, to wymienił półosie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości