Post
autor: Paweł Marek » śr mar 27, 2013 00:03
Koledzy odpowiadający w tym temacie: trzymajcie jakiś styl autor ma rację żaden z was nic ni pomógł.
kamilso32, Oceń silnik czy warto inwestować (kompresja, ciśnienie oleju). Z tym gaźnikiem się dobrze nie uda, możesz odczytać jego pełne numery od jakiego jest silnika, ale nawet jego poprawne zamontowanie raczej efektu nie da, choć były gaźniki w starych VW 2.0. Węży brakuje od podgrzewania układu ssania, czyli jeśli nie wprowadzono pewnych zmian w gaźniku to jeździsz teraz cały czas na ssaniu, z tego może wynikać mała moc i duże spalanie.
Moim zdanie poszukaj orginalnego do tego auta wtrysku , sprawdź numery silnika z przodu, pierwsze trzy litery to oznaczenie kodowe silnika (ADY prawdopodobnie bedzie) sprawdź czy masz komputer i odczytaj jego numery oraz sprawdź czy jest sonda lambda w wydechu oraz pompa paliwa do wtrysku w baku.
Bo inna opcja to zrobić z tego auto na LPG i jeździć tylko na gazie narażając się na problemy z odpalaniem w zimie.
Jeśli silnik wart jest inwestycji to może za jakieś 5 - 8 stówek uda się z tego zrobić normalne auto.
Ale to kolego pewnie za wszystkie naprawy będziesz musiał płacić bo sam nic nie zrobisz, czyli w mały kanalik się wpuściłeś i musisz być tego świadom bo wydatki beda.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.