witam mam golfa II 1.6 ez automat 84 rok
głowica była robiona szczelna kompresje ma swiece przewody kopułka aparat zapłonowy cewka nowe.
problem jest taki ze w czasie jazdy gubi zapłon iskra jest zdrowa ale czasami obroty potrafia spaść nawet o 1000obr. sporadycznie sie zdarza że na N silnik zgasnie sam z siebie. ciężko sie jedzie bo samochodem szarpie i nie mam mocy jakies pomysły?? gaznik był regenerowany i niedlugo jade znowu do tego faceta ale juz nikt nie wie co z tym zrobic
szaleją obroty
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- DługiBadyl
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: ndz lut 28, 2010 22:10
- Lokalizacja: Swarzędz
- Kontakt:
Sprawa jest prosta
Zmień "faceta", bo to lepiarz nie mający pojęcia o gaźnikach, na fachowca od gaźników i zobaczysz róznicę.DługiBadyl pisze:niedlugo jade znowu do tego faceta ale juz nikt nie wie co z tym zrobic
Przerabiałem temat lepiarzy 6 lat temu i miałem podobnie, nim nie odkryłem fachowców.
PS. Nikt nie wie? Uwierz mi, że wielu wie, ale ty o nich nie wiesz
- DługiBadyl
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: ndz lut 28, 2010 22:10
- Lokalizacja: Swarzędz
- Kontakt:
szaleją obroty
jak bede mial wolne to jade do niego ze znajomym mechanikiem. kolega jest dobry ale mowi ze do gaznikow nie podchodzi bo nie wychodzi mu to:) zato diesle sklada na pamięć:)
szaleją obroty
Widzę, że jestes męczennikiem lubującym się w partaczach. Jaki jest sens jechac do partacza z kolega nie znającym się na gaxnikach, za to znającym sie na dieslach?? No cóż.DługiBadyl pisze:jak bede mial wolne to jade do niego ze znajomym mechanikiem. kolega jest dobry ale mowi ze do gaznikow nie podchodzi bo nie wychodzi mu to:
- DługiBadyl
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: ndz lut 28, 2010 22:10
- Lokalizacja: Swarzędz
- Kontakt:
szaleją obroty
nie mamy pomyslu na ten gaźnik. a ze sa to znajomi to go troche przycisnie. a nie znam zadnego innego gaźnikowca z okolicy
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
szaleją obroty
DługiBadyl, znajdziesz opisy gaźnika Pierburg 2E2 na forum , wyszukaj je wyszukiwarką, sprawdź sam to co wyczytasz i napisz o efektach, na razie nie podajesz żadnych info które mogłyby nasunąć jakiekolwiek rozwiązanie a opisywać kolejny raz podstawowych usterek i sposobu diagnozy nikt nie będzie . W szzczególności będziesz musiał sprawdzić działanie czwartego położenia siłownika 4-położeniowego i przynajmniej skład spalin i ustawienie wolnych obrotów oraz tzw podwyższonych obrotów biegu jałowego.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości