Problem z gaźnikiem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

STASZEK87
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: śr mar 06, 2013 13:01
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Problem z gaźnikiem

Post autor: STASZEK87 » śr mar 06, 2013 13:59

Witam Chciałbym się przywitać Jestem Dawid :hmm:

Golf 2 silnik 1.8 B+LPG

Mógł by mi ktoś powiedzieć za co odpowiedzialna jest ta dysza ponieważ przy wymianie podstawy gaźnika pozwoliłem sobie nieszczęśliwie oderwać dysze zaznaczona na rysunku .. dało by rade złożyć bez tej dyszy i pojeździć po tzw szrotach i nabyć ja przy okazji.Prosiłbym o szybka odpowiedz bo nie wiem czy zabierać sie do składania

Obrazek



carljohnson
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: pt wrz 30, 2011 22:38

Problem z gaźnikiem

Post autor: carljohnson » śr mar 06, 2013 23:04

to jest jakaś regulacja obrotów jałowych na benzynie, chyba w prawo zmniejsza dawkę paliwa a w lewo zwiększa



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Problem z gaźnikiem

Post autor: Paweł Marek » pt mar 08, 2013 22:59

Kup sobie gdzieś na szrocie ta rurkę z uszkodzonego gaźnika, mocowana jest śrubką do pokrywy , iglica regulacyjna jest w rurce a dysza pod rurką w pokrywie gaźnika. Igilica została cała czy się złamała? Musisz to mieć inaczej jak wyregulować skład mieszanki na wolnych?


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości