Problem z Temperaturą silnika Golf II 1.3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: sob lut 23, 2013 20:15
Problem z Temperaturą silnika Golf II 1.3
Witam mam pewien problem z moim Golfem kiedy go kupiłem nie trzymał termostat zawsze trzymał mi za wysoką temperaturę i się gotował płyn w chłodnicy postanowiłem wymienić termostat wymieniłem go ale ciągle jest to samo ogrzewanie jest tylko wtedy kiedy silnik się nie zagrzeje do maksymalnie Co może być problemem? dodam też że mam nie ciekawą uszczelkę pod Głowicą. Bardzo Proszę was o pomoc Pozdrawiam
- prezesik25
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2901
- Rejestracja: pn gru 11, 2006 21:37
- Lokalizacja: ELE Łęczyca
- Kontakt:
Problem z Temperaturą silnika Golf II 1.3
To wymień uszczelkę i wszystko wróci do normy. Spaliny z komory spalania dostają sie do układu chłodzenia zapowietrzając go, a tym samym przegrzewa się silnik. Przerabiałem to już kilka razy, wierz mi. A węże od chłodnicy nie są zbyt twarde? Powinno się dać je ścisnąć dwoma palcami przy rozgrzanym silniku.
Re: Problem z Temperaturą silnika Golf II 1.3
I z tego tytułu uszczelka wyciągnęła nogi.Rysio Golf pisze:trzymał termostat zawsze trzymał mi za wysoką temperaturę i się gotował płyn
MK2 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=451131
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
MK4 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=546133
Montaż ESP http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=590914
-
- Nowicjusz
- Posty: 3
- Rejestracja: sob lut 23, 2013 20:15
Problem z Temperaturą silnika Golf II 1.3
Ok jutro kupię nową uszczelkę.A czy ma ktoś jakiś schemat lub instrukcję jak ją krok po kroku wymienić i ustawić rozrząd? Mam wszystkie klucze klucz z dociskiem Dużo czasu i chciał bym sam to zrobić Dzięki za Pomoc Pozdrawiam
- DługiBadyl
- Mały gagatek
- Posty: 79
- Rejestracja: ndz lut 28, 2010 22:10
- Lokalizacja: Swarzędz
- Kontakt:
Problem z Temperaturą silnika Golf II 1.3
i tak bedziesz musiał dać głowice do planowania i najlepiej sprawdzenia momenty dokrecania i kolejność sa zwykle na kartce dołączonej do uszczelki a rozrząd u siebie zaznaczyłem markerem i było git:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość