Golf Gti [PL] - Opis i zdjęcia silnika w celu odbudowy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Golf Gti [PL] - Opis i zdjęcia silnika w celu odbudowy.
Witajcie,
Witam was po raz kolejny. Borykam się z problemem odbudowy dwójki... Zostało mi do jego powrotu na drogę niewiele. Dziś proszę was o DOKŁADNE opisy i zdjęcia wszystkich przewodów pomiędzy obudową filtra powietrza, kolektora ssącego i przepustnicą. Potrzebuję wiedzieć co skąd i dokąd ma iść. Mam nadzieję że to zakończy moje liczne przygody z tą odbudową Z góry dziękuję
Witam was po raz kolejny. Borykam się z problemem odbudowy dwójki... Zostało mi do jego powrotu na drogę niewiele. Dziś proszę was o DOKŁADNE opisy i zdjęcia wszystkich przewodów pomiędzy obudową filtra powietrza, kolektora ssącego i przepustnicą. Potrzebuję wiedzieć co skąd i dokąd ma iść. Mam nadzieję że to zakończy moje liczne przygody z tą odbudową Z góry dziękuję
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Golf Gti [PL] - Opis i zdjęcia silnika w celu odbudowy.
WujekKieł, jakbyś podał oznaczenie silnika i rocznik, byłoby łatwiej.
Golf Gti [PL] - Opis i zdjęcia silnika w celu odbudowy.
Tak jak w Temacie. Silnik PL 129 koni. Rocznik to 1991. Posiadam książkę którą znajomy sprowadził mi z USA i mimo znajomości angielskiego same opisy nie wystarczą a zdjęcia są robione jakby na szybko i tylko ogólnie więc nic nie mogę z nich ,,odczytać"...
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Golf Gti [PL] - Opis i zdjęcia silnika w celu odbudowy.
Porób zdjęcia, czego nie wiesz, tak będzie łatwiej. Ogólnie tam nie ma dużo tych podciśnień - do klapki ciepłe/zimne i chyba do zaworu zwrotnego listwy wtryskowej. Więcej nie przypominam sobie, żeby coś było.
Ewentualnie zarejestruj się na http://www.vagcat.com" onclick="window.open(this.href);return false; - to jest etka on-line i tam masz rysunki co, jak i gdzie.
Ewentualnie zarejestruj się na http://www.vagcat.com" onclick="window.open(this.href);return false; - to jest etka on-line i tam masz rysunki co, jak i gdzie.
Golf Gti [PL] - Opis i zdjęcia silnika w celu odbudowy.
Tak jak mówiłem sprawa toczy się przy przepustnicy. Zaczynamy od tego co przy filtrze powietrza... Nie wiem gdzie podłączyć ten kruciec.
Golf Gti [PL] - Opis i zdjęcia silnika w celu odbudowy.
Potrzebne też są zdjęcia tych kilku rzeczy. Dwa pierwsze zdjęcia pokazują rurkę z materiału i biały plastik. Znajdują się przy dolocie obok kielicha lewego(patrząc od strony przodu).
A ten za to jest zamontowany po prawej stronie dolotu przy samym silniku. Nie daleko przepustnicy.
To chyba wszystko. Z góry dziękuję
A ten za to jest zamontowany po prawej stronie dolotu przy samym silniku. Nie daleko przepustnicy.
To chyba wszystko. Z góry dziękuję
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Golf Gti [PL] - Opis i zdjęcia silnika w celu odbudowy.
http://www.diaaut.home.pl/r28961c3.htm" onclick="window.open(this.href);return false; może ten rysunek ci pomoże, zwróć uwagę na wężyk idacy od cześci 5 czyli regulatora cięnienia do dolotu
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Ściagnij sobie instrukcję Haynes'a
VW Golf and Jetta service manual by Haynes
np tu:
http://members.home.nl/alien01/auto/Vw% ... Repair.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Tu masz układ wtrysku mechanicznego rozrysowany co do śrubki.
I zyczę powodzenia w reanimacji tego układu... Bardzo ważne w tym układzie jest, aby pompa paliwa dawała odpowiednie cisnienie.
np tu:
http://members.home.nl/alien01/auto/Vw% ... Repair.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Tu masz układ wtrysku mechanicznego rozrysowany co do śrubki.
I zyczę powodzenia w reanimacji tego układu... Bardzo ważne w tym układzie jest, aby pompa paliwa dawała odpowiednie cisnienie.
Golf Gti [PL] - Opis i zdjęcia silnika w celu odbudowy.
Właśnie z pompą przechodzę przez problemy... :/ Nie mogę znaleźć nigdzie odpowiedniej ale jutro przetestuje hardcorowy patent...
Re: Golf Gti [PL] - Opis i zdjęcia silnika w celu odbudowy.
pamietaj, że w tych układach cisnienie paliwa musi być ściśle w określonych granicach. Nie testuj wynalazków, bo możesz mieć koszmar. Lepiej znajdź dobry zakład regeneracji pomp paliwa i oddaj oryginalną. Nie kupuj też nowej niby Bosch ale made in Czech czy Hungary, bo to złom. Mogę polecic Ci dobry zakład regeneracji/naprawy pomp paliwa współpracujący z firma tuningową.
Golf Gti [PL] - Opis i zdjęcia silnika w celu odbudowy.
Panowie wielkie dzięki. Niestety wasza pomoc nie do końca nam pomogła... Razem ze znajomym, który już kilkanaście lat w motoryzacji nie możemy dojść ze wszystkim do ładu. Potrzebne są mi zdjęcia komory silnikowej z Golfa z silnikiem PL... Inaczej chyba nie damy rady. Jeżeli macie kontakt do kogoś z takim silnikiem to bardzo bym prosił o informację jak mogę go znaleźć albo o to żeby poinformować go o moim problemie. Jeszcze raz wielkie DZIĘKUJĘ. P.S. Niestety osoby które się nim ,,zajmowały" wyrzuciły pompę bo przecież zepsuta była... -.-
Golf Gti [PL] - Opis i zdjęcia silnika w celu odbudowy.
Lipek81 Twój schemat bardzo się przydał. Dzięki niemu wiem że ktoś zmienił kilka rzeczy i teraz nie wszystko jest takie jakie było w oryginale przez co jest troszkę trudniej. Chyba że ten schemat nie jest od PL-a. Dlatego wciąż proszę o kontakt z kimś kto ma taki silnik. Jeżeli znacie kogoś takiego dajcie mi znać.
Re: Golf Gti [PL] - Opis i zdjęcia silnika w celu odbudowy.
Post trochę stary ale może komuś się przyda...
Zdjęcie 1 i 2: regulator ciśnienia- przewód leci do gniazda poniżej na drugim foto- do puszki filtra
Zdjęcie 3,4,5- ucięty przewód ze zdj 3 leci do uciętego przewodu w przupustnicy na zdj 5
Na zdjęciu 3 i 4 widać biały kruciec wystający z rury dolotowej, ma trzy końcówki: jedna wpięta w rurę dolotową, druga ma podpięty wężyk i trzecia jest wolna i ma być wolna. To służy do diagnostyki i przez to złącze w dolocie nie wpada lewe powietrze, tak więc tak jest dobrze
Pozdrawiam
Zdjęcie 1 i 2: regulator ciśnienia- przewód leci do gniazda poniżej na drugim foto- do puszki filtra
Zdjęcie 3,4,5- ucięty przewód ze zdj 3 leci do uciętego przewodu w przupustnicy na zdj 5
Na zdjęciu 3 i 4 widać biały kruciec wystający z rury dolotowej, ma trzy końcówki: jedna wpięta w rurę dolotową, druga ma podpięty wężyk i trzecia jest wolna i ma być wolna. To służy do diagnostyki i przez to złącze w dolocie nie wpada lewe powietrze, tak więc tak jest dobrze
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości