Cześć Wszystkim.
Posiadam VW Golf II 1.8 RP Benzyna/Gaz. Jest to moje pierwsze auto i oczywiście pierwsze problemy. Ostatnio zaczął kuleć na benzynie, poszukałem poczytałem i powoli już wiem co jest przyczyną. I z tym mam wielką prośbę czy mógł by mi ktoś napisać jak się nazywa zaznaczony element na dołączonym zdjęciu? Bo po wyciągnięciu pompy nie chce ona pompować, ale po po stuknięciu w ten element zaczyna ciągnąć. Po włożeniu pompy z powrotem do baku jeździ ale po zgaszeniu i zostawieniu samochodu na noc w garażu rano jest ten sam problem.
Link do zdjęcia:
http://imageshack.us/f/195/pompayx.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bibliografia zdjęcia:
http://www.jettaclub.pl/viewtopic.php?f=13&t=6859" onclick="window.open(this.href);return false;
Element pompy paliwa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Element pompy paliwa
jest to pewnie zawór zwrotny połącz bezpośrednio przewód zamiast tego
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Element pompy paliwa
Po rozkręceniu na części pierwsze, okazało się, że ten element jest pusty, ale i tak połączyłem wężykiem bezpośrednio i jak narazie lata
Dzięki za pomoc.
Temat można zamknąć, skasować czy jak to się pisze
Dzięki za pomoc.
Temat można zamknąć, skasować czy jak to się pisze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość