zapowietrza sie brak ogrzewania

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

reliss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt gru 11, 2012 21:33

zapowietrza sie brak ogrzewania

Post autor: reliss » sob gru 15, 2012 08:29

Witam posiadam golfa 2 1,3 benzyna

Mam pewien problem od mrozow sie zaczelo raz jest ogrzewanie raz go brak podczas jazdy oczywiscie plyn w zbiorniczku sie podnosi a raz spada do 0 prawie, wymienilem termostat pompe wodna dalej to samo, pewnien mechanik powiedzial mi ze to moze byc glowica ale stan oleju sie nie zmienia i brak w nim wody macie jakies pomysly?


pozdrawiam



Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

Odp: zapowietrza sie brak ogrzewania

Post autor: danioo » sob gru 15, 2012 08:42

Sptawdź drożność węży

Wysłane z mojego GT-S5830i za pomocą Tapatalk


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

reliss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt gru 11, 2012 21:33

zapowietrza sie brak ogrzewania

Post autor: reliss » sob gru 15, 2012 08:51

hmm ktorych dokladnie ?



Awatar użytkownika
danioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1095
Rejestracja: wt maja 15, 2007 22:56
Lokalizacja: JaVWorzno
Kontakt:

zapowietrza sie brak ogrzewania

Post autor: danioo » sob gru 15, 2012 10:23

nie wiem jak jest w golfie 2 dokładnie, ale ja sprawdziłbym węże idące do zbiornika wyrównawczego o ile taki istnieje w mk2


zapraszam do oceny mojego golfika:
[url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=159996[/url]


[b]Kupię ciemne kierunki w zderzak ori FER lub HELLA[/b]

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

zapowietrza sie brak ogrzewania

Post autor: wesol » sob gru 15, 2012 11:47

to padnieta uszczleka pod glowica. Nie masz sie co ludzić. Takie skoki plynu chlodzacego to typowy ksizkowy objaw. Jak uzupelnisz plyn i dasz mu po garach to wywala plyn?? A jak jedziesz spokojnie to ne wywala tak tego plynu i w miare daje sie jedzić?? Jak odkrecasz korek na zbiorniczku to jest psykniecie sporawe i plyn opada??


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

reliss
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt gru 11, 2012 21:33

Re: zapowietrza sie brak ogrzewania

Post autor: reliss » sob gru 15, 2012 13:31

Dokladnie czyli bankowo uszczelka ?

ktos zna taki mniej wiecej kosztorys?



Romeck
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn gru 22, 2008 17:14
Lokalizacja: Sępólno
Kontakt:

Re: zapowietrza sie brak ogrzewania

Post autor: Romeck » sob gru 15, 2012 15:03

kolego podaje Ci dokładny kosztorys remontu głowicy.:
uszczelka pod głowice kosztuje 45 zł
sprawdzenie szczelności płaszcza wodnego 100 zł
szlif płaszczyzny głowicy 70 zł
To jest taka podstawa którą na pewno wydasz, dodatkowo rozebranie głowicy (tj. demontaż wałka rozrządu bo tego sam nie robiłem), mycie oraz złożenie doliczą sobie 50 zł, ja dodatkowo wymieniłem (bo warto przy takim remoncie) simering na wałku 20 zł, i komplet uszczelniaczy zaworów 20 zł. + wymiana 16 zł tak sobie liczy firma zajmująca się głowicami w ZŁOTOWIE. Podejrzewam że ceny wszędzie będą podobne.



Romeck
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn gru 22, 2008 17:14
Lokalizacja: Sępólno
Kontakt:

zapowietrza sie brak ogrzewania

Post autor: Romeck » sob gru 15, 2012 15:14

To że płynu chłodniczego nie ma w misce olejowej nie znaczy że z głowicą jest wszystko ok. Płyn chłodniczy może zostać wydalony wraz ze spalinami przez wydech. Przy otwartym zbiorniczku wyrównawczym (na biegu jałowym, podczas postoju) płyn chłodniczy powinien "stać cicho" podejrzewam że u Ciebie co jakiś czas będą szły bąbelki powietrza. Ubytek płynu chłodniczego, brak ogrzewania z nagrzewnicy, jest jak mój poprzednik nadmienił książkowym objawem "wydmuchanej" uszczelki lub pękniętej głowicy. Stać oczywiście może się jeszcze tak (rzadko ale jednak, u mnie tak właśnie było), że naprawa głowicy nie pomogła. Blok silnika jest żeliwny i możliwy jest jego ubytek podczas dużego, bądź częstego przegrzania silnika. Trzeba się naprawdę dobrze zastanowić nad takim remontem, gdyż nie ukrywajmy wartość tych samochodów jest już bardzo niska i niekiedy warto jest kupić coś podobnego "do polatania po mieście" za małe pieniądze lub chociażby kupić za 350 zł cały silnik i przełożyć. PozdraVWiam i życzę powodzenia.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

zapowietrza sie brak ogrzewania

Post autor: wesol » ndz gru 16, 2012 11:08

Tak czy sak sciagasz czapke. Sprawdzasz plaskosc glowicy i bloku- ja uzylem noża od strugarki bo jest prosty. Ja wymienialem UPG w swoim PD. Sam robilem wiec moj kost zamknal sie w niecalych 200 zl( uszczleka pod glowice 105 i sruby okolo 70 zl) Reszty nie ruszalem bo nie widzialem potrzeby. Juz ponad pol roku chodzi elegancko a w zbiorniczku nie wytwarza sie zadne nadcisnienie czy podcisnienie. Takie minimalne psykniecie ze trzeba sie wsluchac zeby cos uslyszec.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

zapowietrza sie brak ogrzewania

Post autor: Paweł Marek » wt gru 18, 2012 20:36

reliss pisze:Dokladnie czyli bankowo uszczelka ?
jeszcze nie bankowo - zaczynasz zawsze od sprawdzenia drożności wężyka odpowietrzającego - taki cienki dochodzący do zbiorniczka - łącznie z jego króćcami, w razie czego króćce przetkaj drutem a wężyk zmień - z powodu pominięcia tej drobnej sprawy i czasem jeszcze uszkodzonych zaworków w korku zbiorniczka zostało bardzo wiele uszczelek pod głowica wymienionych niepotrzebnie. Głowice w tych silnikach są bardzo trwałe i znacznie rzadziej pękają niż w innych autach.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

zapowietrza sie brak ogrzewania

Post autor: wesol » wt gru 18, 2012 22:24

od niedroznosci nie beda puchly weze oraz podnosil sie poziom plynu tak by go wywalac korkiem. Cos musi powodowac taki stan i sa to spaliny. Przechodza jeszcze na tyle słabawo ze przy spokojnej jezdzie nie bedzie objawów. Naprawde nia ma co sie oszukiwac.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

zapowietrza sie brak ogrzewania

Post autor: Paweł Marek » śr gru 19, 2012 00:05

wesol, jeśli układ jest zapowietrzony i korek ma zatkany zaworek upustowy to będą puchły i układ się nie odpowietrzy, uważam że warto sprawdzić. Nie chodzi o oszukiwanie się tylko o sprawdzenie prostej rzeczy przez która masa ludzi poszła w koszty wymiany uszczelki i jeszcze popsuła głowicę od nadmiernego planowania.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

zapowietrza sie brak ogrzewania

Post autor: wesol » śr gru 19, 2012 07:43

okej ale tez w sharanie sie ludzilem ze moze korek ze moze cos innego. Koledzy z forum SGA tez to przerabiaja aktualnie. Owszem moze zawsze sobie probowac odpowietrzyc choc w vagach jest uklad samo odpowietrzajacy ( co nie znaczy ze czasami trzeba mu pomóc). Moze ten korek nie dokrecac lub zostawic go tak i niech pochodzi auto z 15 minut a od czasu do czasu przyrzymujac go na obrotach okolo 2000.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

szczepan69
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 454
Rejestracja: śr gru 23, 2009 18:44
Lokalizacja: Sanok
Auto: mk2
Silnik: vr6
Kontakt:

zapowietrza sie brak ogrzewania

Post autor: szczepan69 » ndz gru 23, 2012 11:56

Witam jest taki tester do sprawdzania czy puściła uszczelka pod głowicą,i będziesz wiedział czy to uszczelka czy nie,wyglada jak duza strzykawka a u góry ma taka jakby gumowa pompke i pomujesz i wykrywa dwutlenek wegla,ma w sobie płyn co zmienia barwe już nie pamiętam,nie pamiętam czy z żółtego na zielony czy na odwrót, http://moto.allegro.pl/tester-do-badani ... 83657.html" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości