gaźnik pierburg, dławienie brak mocy

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

klima133
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz gru 09, 2012 15:02

gaźnik pierburg, dławienie brak mocy

Post autor: klima133 » ndz gru 09, 2012 22:05

Witam, mam w posiadaniu golfa II 1.6 +LPG na gaźniku. Wymieniłem ostatnio odmę oraz wężyki podciśnieniowe idące z gaźnika do filtra, bo problem polegał na tym że auto przy wkręcaniu na obroty dławiło się. Po wymianie wszystko działało na cacy dopóki nie nastały mrozy, auto przestało wogule jeździć na gazie a na benzynie nawet na biegu jałowym i próbie wkręcenia go na obroty czuć że ewidentnie go dławi, przy redukcji biegów przygasa oraz nie trzyma równych obrotów. Wężyki podciśnieniowe są na pewno podpięte dobrze. Odmę zrobiłem domowym sposobem z kawałka węża ogrodowego i miedzianego kolanka:lol: Na forach można znaleźć masę postów z podobnym problemem lecz nie mogę doszukać się prawdziwego rozwiązania tego problemu. Czy w tym wypadku można coś zdziałać czy wypada odwiedzić warsztat i oddać gaźnik w ręce fachowca?



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

gaźnik pierburg, dławienie brak mocy

Post autor: stonefree » pn gru 10, 2012 19:02

klima133 pisze:oddać gaźnik w ręce fachowca?
Skoro nie jeździ również na gazie, to raczej nie jest wina gaźnika. A jak układ zapłonowy? Oglądałeś kopułkę?



klima133
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz gru 09, 2012 15:02

Re: gaźnik pierburg, dławienie brak mocy

Post autor: klima133 » pn gru 10, 2012 20:26

Dziś, po 2 nocach za kare w zimnym garażu odpalił na benzynie, pochodził przełączyłem na gaz i jest idealnie wszystko tak jak być powinno. Jednak dalej jest ospały, max prędkość 127km/h a przyśpieszenie nieco lepsze niż kulawy moher... i w sumie domyślam się że to nic poważnego bo jak się samo psuje i samo naprawia to chyba słaba usterka. Tak zapłon był ustawiany 2 tygodnie temu, podciśnieniowy do kopułki też wymieniłem.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

gaźnik pierburg, dławienie brak mocy

Post autor: Paweł Marek » pn gru 10, 2012 23:22

co do LPG to praktycznie prawie każdą usterkę gaźnika skompensujesz regulacja LPG, przynajmniej na tyle żeby przynajmniej były wolne obroty i jaka - taka jazda na niskich obciążeniach. Co do szczegółów - dopisz jaki gaźnik 2EE czy 2E2 -szukajka poda ci różnice i fotki


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

klima133
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz gru 09, 2012 15:02

gaźnik pierburg, dławienie brak mocy

Post autor: klima133 » wt gru 11, 2012 18:55

Obroty teraz jako takie są, chciałbym żeby pojechał chociaż te 150km bo na chwile obecną cienias 700 mnie przerabia :rotfl: :rotfl: a gaźnik mój to 2EE



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości