problem z kopułką
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: pt wrz 30, 2011 22:38
problem z kopułką
witam. mam problem z kopułką w moim mk2 1.8 2E2 + lpg 1984 r.
otóż kupiłem parę dni temu nową, założyłem, i po ok . 500 km wygląda jak ta stara, widać zużycie na stykach itd. co jest grane? cewka do wymiany? zapłon do ustawienia?
otóż kupiłem parę dni temu nową, założyłem, i po ok . 500 km wygląda jak ta stara, widać zużycie na stykach itd. co jest grane? cewka do wymiany? zapłon do ustawienia?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
problem z kopułką
Marna jakość. Lepiej w starej orygnalnej kopułce wyczyścić styki i sprawdzić ew. wymienić węgielek niż zakładac kiepski zamiennik, miałem ten sam problem, styki utleniaja się w tanich kopułkach.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: pt wrz 30, 2011 22:38
problem z kopułką
tyle że tam nie ma co czyścić, bo styki w jednej i drugiej są jakby odpadł z nich cienki płaski kawałek,
stara jest firmy Beru, o jakim węgielku mówisz?
stara jest firmy Beru, o jakim węgielku mówisz?
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
problem z kopułką
Palec wymieniłeś ?
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
problem z kopułką
Pisze o węglowym styku - w środku kopułki, wymienia się jak jest za krótki.
Chodzi o tą właśnie warstwę tlenku na stykach, co jakiś czas trzeba ją odłupać, tyle że w Boschu robisz to raz na 10 lat a w tanim zamienniku raz na 10 dni.
Chodzi o tą właśnie warstwę tlenku na stykach, co jakiś czas trzeba ją odłupać, tyle że w Boschu robisz to raz na 10 lat a w tanim zamienniku raz na 10 dni.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość