problem z kopułką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

carljohnson
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: pt wrz 30, 2011 22:38

problem z kopułką

Post autor: carljohnson » pn lis 19, 2012 21:13

witam. mam problem z kopułką w moim mk2 1.8 2E2 + lpg 1984 r.
otóż kupiłem parę dni temu nową, założyłem, i po ok . 500 km wygląda jak ta stara, widać zużycie na stykach itd. co jest grane? cewka do wymiany? zapłon do ustawienia?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

problem z kopułką

Post autor: Paweł Marek » wt lis 20, 2012 11:08

Marna jakość. Lepiej w starej orygnalnej kopułce wyczyścić styki i sprawdzić ew. wymienić węgielek niż zakładac kiepski zamiennik, miałem ten sam problem, styki utleniaja się w tanich kopułkach.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

carljohnson
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: pt wrz 30, 2011 22:38

problem z kopułką

Post autor: carljohnson » wt lis 20, 2012 21:54

tyle że tam nie ma co czyścić, bo styki w jednej i drugiej są jakby odpadł z nich cienki płaski kawałek,
stara jest firmy Beru, o jakim węgielku mówisz?



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

problem z kopułką

Post autor: grandi » wt lis 20, 2012 23:06

Palec wymieniłeś ?


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

carljohnson
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: pt wrz 30, 2011 22:38

problem z kopułką

Post autor: carljohnson » śr lis 21, 2012 00:03

też :grin:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

problem z kopułką

Post autor: Paweł Marek » czw lis 22, 2012 00:02

Pisze o węglowym styku - w środku kopułki, wymienia się jak jest za krótki.
Chodzi o tą właśnie warstwę tlenku na stykach, co jakiś czas trzeba ją odłupać, tyle że w Boschu robisz to raz na 10 lat a w tanim zamienniku raz na 10 dni.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość