RP obroty

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

jarek43_16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
Lokalizacja: Lubartów

RP obroty

Post autor: jarek43_16 » sob paź 06, 2012 16:18

Witam, mam golfa 1.6 PN na monowtrysku od 1.8 rp i ecu z seata toledo 1.6, problem polega na tym, że ciągle trzyma obroty w granicach 1100 na luzie, a wg mnie powinien ok 900. Czy to wina silniczka krokowego? Może jakieś inne pomysły?



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

RP obroty

Post autor: waski1 » sob paź 06, 2012 17:39

jarek43_16 pisze:Czy to wina silniczka krokowego?
Może być i krokowy a także czujnik temp. silnika do ecu.Najlepiej podmienić z kimś ze sprawnego auta.



jarek43_16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
Lokalizacja: Lubartów

RP obroty

Post autor: jarek43_16 » pn paź 08, 2012 11:49

wymieniłem czujnik na nowy i nadal to samo :rozpacz:



Awatar użytkownika
waski1
_
_
Posty: 2808
Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
Lokalizacja: Kraków
Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV
Silnik: CFGB
Kontakt:

Re: RP obroty

Post autor: waski1 » pn paź 08, 2012 12:02

jarek43_16 pisze:wymieniłem czujnik na nowy i nadal to samo :rozpacz:
Nie ma nikt z twoich znajomych takiego krokowca żeby pożyczyć na chwilę albo na szrocie się dogadać z sprzedawcą.



jarek43_16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
Lokalizacja: Lubartów

RP obroty

Post autor: jarek43_16 » pn paź 08, 2012 12:36

no nikt niestety z moich znajomych nie jest hardcorem i nie jezdzi golfem 2 :grin:
na szrocie to tylko co na jednym może być', ale tam wredny pan jest i będzie lipa
a jeszcze przy odpalaniu jak zrobie reset ecu to odpala tak normalnie, a z czasem np po dniu wchodzi na 2tys i zaraz spada
do akich jakby był na ssaniu, co to może być?



tak sobie myśle, że może jednak jakaś nieszczelność jest, bo falują delikatnie obroty cały czas, przy odpalaniu podnoszą sie obroty i pracuje jak na ssaniu? dobrze myśle?

a jeszcze powoli schodzi z obrotów



marko125-90
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 260
Rejestracja: czw lip 09, 2009 12:58
Lokalizacja: Jarosław

RP obroty

Post autor: marko125-90 » wt paź 09, 2012 19:50

krokowiec nawala



jarek43_16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
Lokalizacja: Lubartów

RP obroty

Post autor: jarek43_16 » czw paź 11, 2012 01:07

kupiłem ze szrotu inny silniczek krokowy i teraz nie faluj w okolicach 1100, a faluje w ok950, dziś jeszcze rano pojade i kupie przepustnice, bo tam co była to jakoś mniej rzeczy miala, może sie polepszy, a jak nie to może zapłonem okręce
a jeszcze pytanie, powinien być elektrozawór na rurce od filtra węglowego jak mam założony gaz? tzn mam już jeden ktrory jest oryginalnie ale czy drugi zakładać zeby całkiem odc inał jak przełacze na gaz



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości