Dziwne zachowania gaźnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Dziwne zachowania gaźnika
powinny być równe obroty już przy 750-800 i tak się ustawia jeśli masz olejowe poduszki silnika, jeśli gumowe ustawia się na 950. A z tą dyszą - dla dalszej porady to musisz mi napisać co znaczy że się nie da. Czy mieszanka jest za bogata czy za uboga. Po zapachu można poznać. Musi się dać. Regulujesz zawsze równocześnie śrubą z tyłu siłownika 3p i śrubą od CO bo obroty zależą od obu. Najlepiej na analizatorze ale na nosa wstępnie też się da. Sprawdź jeszcze ustawienie rozrządu i zapłonu to jest warunek powodzenia.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Dziwne zachowania gaźnika
Panowie, a da się jakoś dawkę paliwa zmniejszyć? Wczoraj zjadł mi 16 litrów na 100km. Trochę za dużo, nie?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Dziwne zachowania gaźnika
poszukaj o membranie zaworu wzbogacania.wróć kontroli rozrządu i zaplonu.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Dziwne zachowania gaźnika
Teraz aktualnie mam 3p skręcony do końca i wyregulowałem obroty śrubą co dotyka 3p żeby nie było dużej różnicy w skoku obrotów przy odpalaniu, bo przy takim ustawieniu na zimnym przy odpaleniu ma 2000 obr. a nie np. 3 albo 4 tyś. Czy to jest dobrze? No i śmierdzi wszędzie paliwem. Po za tym, dysza od powietrza była 42.5 i nie dało się z nią nic wyregulować bo nie reagował na regulacje w ogóle, trząsł się, szarpał, pływał. Założyłem dyszę 37.5 no, ale regulacja do niej nie pasowała to trochę przerobiłem, no ale już nie wiem co dalej regulować bo pali jak smok. No i na ciepłym bardzo ciężko pali. Zapłon i rozrząd jest okej.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Dziwne zachowania gaźnika
CharyPL, już ci dwa razy pisałem. Nie jest dobrze, nie możesz regulować wolnych śrubą w zderzaku. Masz najpierw wyregulować podwyższone obroty biegu jałowego na 3000/min tą właśnie śrubą i potem już się jej nie tykać. Na rozgrzanym silniku ona ma nie tykać trzpienia siłownika 3-położeniowego
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości