Dziwne zachowania gaźnika

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Dziwne zachowania gaźnika

Post autor: Paweł Marek » śr paź 17, 2012 17:42

powinny być równe obroty już przy 750-800 i tak się ustawia jeśli masz olejowe poduszki silnika, jeśli gumowe ustawia się na 950. A z tą dyszą - dla dalszej porady to musisz mi napisać co znaczy że się nie da. Czy mieszanka jest za bogata czy za uboga. Po zapachu można poznać. Musi się dać. Regulujesz zawsze równocześnie śrubą z tyłu siłownika 3p i śrubą od CO bo obroty zależą od obu. Najlepiej na analizatorze ale na nosa wstępnie też się da. Sprawdź jeszcze ustawienie rozrządu i zapłonu to jest warunek powodzenia.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

CharyPL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn wrz 24, 2012 18:07

Dziwne zachowania gaźnika

Post autor: CharyPL » ndz paź 21, 2012 02:49

Panowie, a da się jakoś dawkę paliwa zmniejszyć? Wczoraj zjadł mi 16 litrów na 100km. Trochę za dużo, nie?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Dziwne zachowania gaźnika

Post autor: Paweł Marek » ndz paź 21, 2012 09:34

poszukaj o membranie zaworu wzbogacania.wróć kontroli rozrządu i zaplonu.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

CharyPL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn wrz 24, 2012 18:07

Dziwne zachowania gaźnika

Post autor: CharyPL » ndz paź 21, 2012 10:40

Teraz aktualnie mam 3p skręcony do końca i wyregulowałem obroty śrubą co dotyka 3p żeby nie było dużej różnicy w skoku obrotów przy odpalaniu, bo przy takim ustawieniu na zimnym przy odpaleniu ma 2000 obr. a nie np. 3 albo 4 tyś. Czy to jest dobrze? No i śmierdzi wszędzie paliwem. Po za tym, dysza od powietrza była 42.5 i nie dało się z nią nic wyregulować bo nie reagował na regulacje w ogóle, trząsł się, szarpał, pływał. Założyłem dyszę 37.5 no, ale regulacja do niej nie pasowała to trochę przerobiłem, no ale już nie wiem co dalej regulować bo pali jak smok. No i na ciepłym bardzo ciężko pali. Zapłon i rozrząd jest okej.



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Dziwne zachowania gaźnika

Post autor: Paweł Marek » ndz paź 21, 2012 13:12

CharyPL, już ci dwa razy pisałem. Nie jest dobrze, nie możesz regulować wolnych śrubą w zderzaku. Masz najpierw wyregulować podwyższone obroty biegu jałowego na 3000/min tą właśnie śrubą i potem już się jej nie tykać. Na rozgrzanym silniku ona ma nie tykać trzpienia siłownika 3-położeniowego


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

CharyPL
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn wrz 24, 2012 18:07

Dziwne zachowania gaźnika

Post autor: CharyPL » pn paź 29, 2012 02:12

Zrobione. Można zamknąć.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości