Nie sugeruj się tym bo w 1.6 też jest 1.8 na blokuCharyPL pisze:1.8. Napisane na bloku silnika przy maglownicy
Dziwne zachowania gaźnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- marcinek84
- Forum Master
- Posty: 1974
- Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
- Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
- Kontakt:
Dziwne zachowania gaźnika
Pierwsza PNka na BLOSie?
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dziwne zachowania gaźnika
Paweł Marek, o które dysze Ci chodziło? O główne, te 2 co są w komorze pływakowej? Bo mam drugi gaźnik i mogę przełożyć, są trochę mniejsze tylko nie wiem jakie muszą być rozmiary.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Re: Dziwne zachowania gaźnika
Nadal nie wiesz jaką masz pojemność, poza tym jak ci napisałem średnica dysz to jest już niuans, nieznacznie wpływa na pracę silnika zwłaszcza na wolnych
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Dziwne zachowania gaźnika
A co mogę jeszcze ogarnąć oprócz tego w gaźniku, bo chcę żeby to jakoś chodziło, a jak na razie to na prostej na starcie bierze mnie fabia 1.2 65KM. A jak to jest nawet 1.6 to niech to normalnie chodzi.
Chłopaki proszę was pomóżcie mi bo jesteście moją ostatnią deską ratunku, jak nie wy to nikt inny nie pomoże mi tego ogarnąć.
Chłopaki proszę was pomóżcie mi bo jesteście moją ostatnią deską ratunku, jak nie wy to nikt inny nie pomoże mi tego ogarnąć.
Dziwne zachowania gaźnika
W tym gaźniku były dysze : ta górna od jałowego 42.5 i tą zostawiłem, w komorze pływakowej ta bliżej przodu samochodu 102.5 a ta bardziej z tyłu 127.5. Przełożyłem z tego drugiego gaźnika te dwie w komorze ta co była 102.5 na 97.5 i 127.5 zamienilem na 112.5 ale pływa strasznie, ciężko pali i przygasa więc muszę z powrotem tamte założyć.
EDIT:
Panowie ja już nie wyrabiam z tym złomem. Co mu może być? Dzisiaj jechałem i podczas jazdy jak wrzucałem luz i puszczałem gaz to gasł. Co jest? Tak nagle zaczął. Wczoraj jeździł normalnie a dzisiaj coś tak nagle mu odbiło. Jak mu przepustnice od powietrza przytrzymam i ma mniej powietrza to chodzi, a śruba od powietrza nie reaguje. Co z tym zrobić?
EDIT:
Panowie ja już nie wyrabiam z tym złomem. Co mu może być? Dzisiaj jechałem i podczas jazdy jak wrzucałem luz i puszczałem gaz to gasł. Co jest? Tak nagle zaczął. Wczoraj jeździł normalnie a dzisiaj coś tak nagle mu odbiło. Jak mu przepustnice od powietrza przytrzymam i ma mniej powietrza to chodzi, a śruba od powietrza nie reaguje. Co z tym zrobić?
Dziwne zachowania gaźnika
Dobra panowie teraz na poważnie. Wymieniłem wszystkie wężyki związane z gaźnikiem, gaźnik wymyty i wypucowany, 3 położeniowy chodzi tylko nie mogę wycyrklować obrotów, od czego zacząć i czym kręcić. Jak odpalam wysuwa się i łapie 3 tyś obr. nie wiem czy to nie za dużo trochę ale sami powiedzcie po 2 sekundach się chowa i jest 1200 obr., śruga w trzypunktowym wkręcona do końca i ta śrubka od przepustnicy co się na nim opiera jest wkręcona prawie do końca w jego stronę, na końcu gwintu. Chodzi, ale faluje i na takich ustawieniach czasem gaśnie i przy wrzuceniu luzu tak z 2000 obr bardzo powoli spadają, śruba od powietrza 4 obr wykręcona od poziomu wkręcenia na maxa.
Poproszę o jakieś rady co do regulacji. Tylko pilnie bo ten samochód jest mi potrzebny do pracy.
Poproszę o jakieś rady co do regulacji. Tylko pilnie bo ten samochód jest mi potrzebny do pracy.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Dziwne zachowania gaźnika
Rzucę hasłami bo opisy znajdziesz. Regulacja podwyższonych obrotów biegu jałowego na 3000/min (czasem paradoksalnie nazwana w serwisówce obroty jałowe zimnego silnika ), potem regulacja składu mieszanki śrubą od góry dostępną przez otwór w obudowie filtra. Obroty powinny stać się przynajmniej równe. Wtedy regulujesz obroty begu jałowego śrubą z tyłu siłownika, tej śrubki od przepustnicy już nie ruszaj. Jeśli mimo to są za wysokie - uszkodzony jest element woskowy (wax element) i przepustnica na jałowym jest za bardzo uchylona, na szczęście ma trochę regulacji żeby to skompensować.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Dziwne zachowania gaźnika
A te dwie śrubki na imbusa od strony bi metalu na przepustnicy też ustawiać czy nie?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Dziwne zachowania gaźnika
o widze że złapałeś przypatrz się dobrze, jedna z nich jest od elementu woskowego . Druga o ile pamiętam od ustawienia przpustnicy II rzędu tej nie tykaj na razie.
Ale jak wyżej napisałem, tym się zainteresujesz po włąsciwej regulacji, gdyby mimo niej nie dało się zmniejszyć do właściwych obrotów biegu jałowego śrubą z tyłu siłownika 3p. I wówczas jeszcze najpierw zdejmij zaślep rurki od zaworu elektroczasowego żeby wykluczyć jego usterke.
Ale jak wyżej napisałem, tym się zainteresujesz po włąsciwej regulacji, gdyby mimo niej nie dało się zmniejszyć do właściwych obrotów biegu jałowego śrubą z tyłu siłownika 3p. I wówczas jeszcze najpierw zdejmij zaślep rurki od zaworu elektroczasowego żeby wykluczyć jego usterke.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Dziwne zachowania gaźnika
Jutro będzie ta gumowa podstawa pod gaźnik bo tam łapie lewe poruszałem dziś nim i jak jest wygięty to normalnie chodzi, wyjąłem ją i śrubokrętem podważyłem to rozpadła się na 2 części.
A powiedz mi jeszcze Paweł Marek, apropo gaźnika, jak wygląda przeróbka na monowtrysk. Chodzi mi czy to jest dużo roboty i przybliżony koszt bo tam trza chyba jeszcze komputer, a same monowtryski na allegro kosztują nawet po 70zł.
A powiedz mi jeszcze Paweł Marek, apropo gaźnika, jak wygląda przeróbka na monowtrysk. Chodzi mi czy to jest dużo roboty i przybliżony koszt bo tam trza chyba jeszcze komputer, a same monowtryski na allegro kosztują nawet po 70zł.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Dziwne zachowania gaźnika
W skrócie komputer (ECU), dwie pompy paliwa, wiązki, czujnik temperatury, sonda lambda, inny dolot, pewne zmiany układzie paliwowym czyli pochłaniacz oparów paliwa, jego elektrozawór, trochę wezyków do benzyny. Nie tak łatwo i nie jest to tylko koszt samego zespołu wtryskowego. Więcej nie pisże o tym bo temat jest opisany na forum.
Jest to jakies wyjście, ale wstrzymaj się, raczej nie zrobisz tego za cenę nawet zregenerowanego idealnie gaźnika. . Poza tym chyba nadal nie wiesz czy masz 1.8 czy 1.6, do 1.8 RP o monowtrysk łatwo ale do 1.6 - zdaje się z jakiegos audi czy polo by trzeba szukać Na razie pracuj nad gaxnikiem
Jest to jakies wyjście, ale wstrzymaj się, raczej nie zrobisz tego za cenę nawet zregenerowanego idealnie gaźnika. . Poza tym chyba nadal nie wiesz czy masz 1.8 czy 1.6, do 1.8 RP o monowtrysk łatwo ale do 1.6 - zdaje się z jakiegos audi czy polo by trzeba szukać Na razie pracuj nad gaxnikiem
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Dziwne zachowania gaźnika
" onclick="window.open(this.href);return false;
Paweł Marek, zobacz i oceń jak mi poszło. Dobrze jest?
Paweł Marek, zobacz i oceń jak mi poszło. Dobrze jest?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Dziwne zachowania gaźnika
Nie do końca. Obroty trochę za wysokie, trzpień siłownika 3p nie powinien dotykać na gorącym wkrętu regulacyjnego. Nie da się zmniejszyć obrotów śrubą z tyłu siłownika 3P?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Dziwne zachowania gaźnika
Da się zmniejszyć obroty ale do ilu mam zmniejszyć? Bo poniżej 1000 obr. się jakby trzęsie cały samochód. Nie powinien? To co on ma się wsunąć do końca? Bo się nie chowa do końca. A no i z tamtą dyszą co była z regulacją (dysza 42.5) nie dało się wyregulować a założyłem dyszę od pierburga z kadeta 37.5 i jest tak jak widać na filmie. Ale ta dysza ma łeb wyżej i regulacji się już nie da do tego przykręcić.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości