Jestem nowym użytkownikiem forum.
Witam.
Walczę samodzielnie od tygodnia z ssaniem w moim aucie.
Objawy:
Jak jest zimny to po odpaleniu w ogóle nie ma szybkiego biegu .
Muszę mu gazować bo zgaśnie.
Jak się rozgrzeje to bardzo ładnie silnik pracuje i jest ok.
Przy zimnym silniku po naciśnięciu pedału sprawdziłem jak jest ustawiona przepustnica.
Jest zamknięta nie ma szczeliny na 2mm jak podaje instrukcja w książkach.
Ale jak ustawić tą szczelinę.
I po czym poznać że pracuje mi siłownik urządzenia rozruchowego.
Bawiąc się cięgnem od dodawania gazu kiedy mam silnik zimny to przepustnica raz się ustawi prawidłowo raz w ogóle nie zostawi szczeliny i jest zamknięta.
Grzałka otwierająca przepustnicę działa.Jak się silnik nagrzewa to ona się wolno otwiera.
Jak zrobić to żeby przepustnica zawsze po naciśnięciu pedału przy zimnym silniku zawsze opadła tak aby zostawiała szczelinę na 2mm.
Jak pisałem wcześniej u mnie jest tak że raz ona się otwiera prawidłowo i mam ssanie ale najczęściej to się ustawia tak że całkiem jest zamknięta.
Proszę o rady bo szkoda mi mego auta jak rano się tak trzęsie i walczy o życie.
Pozdrawiam Ligrento
Ssanie w MK2 1.3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ssanie w MK2 1.3
Z opisu wygląda, że masz gaźnik. Posprawdzaj węzyki z podcisnieniem. Za otwieranie sie tej przepustnicy odpowiada taki siłownik, który powinien ją odchylić tuz po uruchomieniu silnika.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości