Nie chodzi na benzynie, na gazie wszystko ok 1.8 + LPG
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz lip 29, 2012 10:06
Nie chodzi na benzynie, na gazie wszystko ok 1.8 + LPG
Bo ten sterownik o którym mówimy to jest ten co idzie do niego dość sporo kabelków tak? U mnie się to Lambda system (Bingo) nazywa, czy o to chodzi? Na to mówi się ecu?
Nie chodzi na benzynie, na gazie wszystko ok 1.8 + LPG
pod podszybiem kolego zreszta z tego co mi piszesz problem masz prawie rozwiązany.
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz lip 29, 2012 10:06
-
- Nowicjusz
- Posty: 9
- Rejestracja: ndz lip 29, 2012 10:06
Nie chodzi na benzynie, na gazie wszystko ok 1.8 + LPG
Dobrze rozumiem że mam do wymiany ten sterownic ecu tak? Czy mam sprawdzić coś w nim?
Nie chodzi na benzynie, na gazie wszystko ok 1.8 + LPG
sprawdź piny ecu czy siedzą i od kostki ecu aż do bingo miernikiem zobacz czy jest przejście (brak przerwy).
Nie chodzi na benzynie, na gazie wszystko ok 1.8 + LPG
łapie go bo raz wstrzyknie paliwo tylko brak ci tych imulsów by dawal cały czas ja tez mam tak i nie wiem co dalej pompka chodzi a wtrysk nie
Mój Mk2 1.8 T http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
Nie chodzi na benzynie, na gazie wszystko ok 1.8 + LPG
Chyba bedzie uwalony przekaznik który odcina monowtrysk gdy auto chodzi na gazie a zostal on zamontowany przez panow gazownikow i wlasnie do niego ida te dwa żółte przewody ktore odkryłeś. A druga sprawa to pomiar cisnienia paliwa przed mono-wtryskiem na przewodzie zasilajacym bo to ze pompa chodzi i ja slychac to nie oznacza ze jest sprawnai ze jest cisnienie.
Nie chodzi na benzynie, na gazie wszystko ok 1.8 + LPG
Odgrzeje kotleta Mam ten sam problem.po przekladce sinika z 1.3 gaznik na 1.8 rp.Przed wczoraj jadac do pracy po ok kilometrze jazdy najpierw zacząl przerywac na gazie,przełaczylem na benzyne i jechalem dalej,ale po kolejnym kilometrze zaczął kichac na benzynie i zgasł. Kilkanascie razy probowalem odpalic i nic,ani na benzynie,ani na lpg. Po chwili na gazie odpalil normalnie i pojechalem dalej,dzis tak samo na gazie ok,na pb nic. Pompa paliwa pracuje,paliwo w węzyku jest,napiecie po zaplonie na bialo fioletowym przewodzie w brązowej wtyczce na wtrysku jest.Po zdjeciu tej''czapki'' na wtrysku do ktorej ida 4 kable, wystaja z wtrysku 2 piny oznaczone + i - po popieciu do nich miernika i właczniu zaplonu nie ma tam napiecia ,ale przy sprawdzaniu pinu + i do masy auta to jest 12 v.Mozliwe,ze padl ecu? Czujniki temp.silnika wymienione. Moze ktos mi pomoze bo już k$%&#cy dostaje z tym autem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości