Swap z 1.8 RP na 1.8 16v kr problem z pompa paliwa

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

DNS91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz lut 05, 2012 14:44

Swap z 1.8 RP na 1.8 16v kr problem z pompa paliwa

Post autor: DNS91 » ndz lip 08, 2012 10:36

Witam własnie jestem po swapie mojego mk2 na 16v wszystko ładnie pieknie tylko pompa paliwa zewnetrzna jest za słaba daje cisnienie 3bar a potrzebuje orginalnej z 16v , moge prosic kogos o pomoc ? moze ktos wie czy posiada cos takiego ... lub moze jest jakies inne wyjscie ?



Awatar użytkownika
gibon.vw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1050
Rejestracja: pt cze 08, 2007 11:08
Lokalizacja: Głowno
Kontakt:

Swap z 1.8 RP na 1.8 16v kr problem z pompa paliwa

Post autor: gibon.vw » ndz lip 08, 2012 10:39

możesz poszukać na allegro pompy do golfa na mechanicznym wtrysku lub poszukać od innych aut która daje 6 barów bo tyle daje ori pompa do 16v i innych na mechanicznym wtrysku


VW Golf mk2 pasja zobowiązuje

DNS91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz lut 05, 2012 14:44

Swap z 1.8 RP na 1.8 16v kr problem z pompa paliwa

Post autor: DNS91 » ndz lip 08, 2012 10:42

szukałem na allegro i nic , sa pompy ori 6bar do 16v ale srednica takiej pompy to 60mm , a u mnie w koszyczku srednica na pompe to 43 mm ;/



DNS91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz lut 05, 2012 14:44

Swap z 1.8 RP na 1.8 16v kr problem z pompa paliwa

Post autor: DNS91 » ndz lip 08, 2012 11:00

A moze ktos ma linka do takiej pompy z obudowa lub ma na sprzedaż taka pompe ?



DNS91
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: ndz lut 05, 2012 14:44

Swap z 1.8 RP na 1.8 16v kr problem z pompa paliwa

Post autor: DNS91 » ndz lip 08, 2012 11:05

nigdy nim nie wyjade... :rozpacz:



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Swap z 1.8 RP na 1.8 16v kr problem z pompa paliwa

Post autor: jeryk10 » ndz lip 08, 2012 11:18

ja taka posiadam jak coś to odezwij się na PW podam nr tel


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości