Swap z 1.8 RP na 1.8 16v kr problem z pompa paliwa
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Swap z 1.8 RP na 1.8 16v kr problem z pompa paliwa
Witam własnie jestem po swapie mojego mk2 na 16v wszystko ładnie pieknie tylko pompa paliwa zewnetrzna jest za słaba daje cisnienie 3bar a potrzebuje orginalnej z 16v , moge prosic kogos o pomoc ? moze ktos wie czy posiada cos takiego ... lub moze jest jakies inne wyjscie ?
Swap z 1.8 RP na 1.8 16v kr problem z pompa paliwa
możesz poszukać na allegro pompy do golfa na mechanicznym wtrysku lub poszukać od innych aut która daje 6 barów bo tyle daje ori pompa do 16v i innych na mechanicznym wtrysku
VW Golf mk2 pasja zobowiązuje
Swap z 1.8 RP na 1.8 16v kr problem z pompa paliwa
szukałem na allegro i nic , sa pompy ori 6bar do 16v ale srednica takiej pompy to 60mm , a u mnie w koszyczku srednica na pompe to 43 mm ;/
Swap z 1.8 RP na 1.8 16v kr problem z pompa paliwa
A moze ktos ma linka do takiej pompy z obudowa lub ma na sprzedaż taka pompe ?
Swap z 1.8 RP na 1.8 16v kr problem z pompa paliwa
ja taka posiadam jak coś to odezwij się na PW podam nr tel
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości