Przepustnica pierburg 2E2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: pt wrz 30, 2011 22:38
Przepustnica pierburg 2E2
Witam.
Czy da się za pomocą jakiegoś wkręta wyregulować przepustnicę w gaźniku pierburg 2E2 ?
mój wóz ma nieco wyższe obroty nawet po rozgrzaniu, na ssaniu z jakieś 3000, wóz ma lpg i silnik 1.8
po rozgrzaniu silnika przepustnicę można nawet nieco przymykać, powoduje to gaśnięcie silnika, czy to normalne że mogę ją tak sobie przymykać bez oporów? linka gazu luźna, siłownik 3-wejściowy i jego bolec w ogóle niedotyka klapki przepustnicy
Czy da się za pomocą jakiegoś wkręta wyregulować przepustnicę w gaźniku pierburg 2E2 ?
mój wóz ma nieco wyższe obroty nawet po rozgrzaniu, na ssaniu z jakieś 3000, wóz ma lpg i silnik 1.8
po rozgrzaniu silnika przepustnicę można nawet nieco przymykać, powoduje to gaśnięcie silnika, czy to normalne że mogę ją tak sobie przymykać bez oporów? linka gazu luźna, siłownik 3-wejściowy i jego bolec w ogóle niedotyka klapki przepustnicy
Przepustnica pierburg 2E2
Sprawdź, czy powietrza gdzieś nie łapie.
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
-
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: pt wrz 30, 2011 22:38
Przepustnica pierburg 2E2
łapie lekko między mikserem od gazu a gaźnikiem,
chodzi mi o tą przepustnicę, im bardziej rozgrzany silnik tym łatwiej można ją przymykać
chodzi mi o tą przepustnicę, im bardziej rozgrzany silnik tym łatwiej można ją przymykać
-
- Ma gadane
- Posty: 180
- Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
- Lokalizacja: Lubartów
Przepustnica pierburg 2E2
od strony kierowcy masz srubki na imbusy, na początku jak i później ciężko ogarnąć na jakiej zasadzie to działa, ale jak 3tys obrotów na ssaniu to chyba bardziej nie zwalisz
-
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: pt wrz 30, 2011 22:38
Przepustnica pierburg 2E2
no będę coś kombinował, na rozgrzanym też ma jakoś 1200-1400 na oko,
tylko żeby później nie gasł na rozgrzanym:P
hmm.. czy przyczyną podwyższonych obrotów może być źle ustawiony zapłon?
tylko żeby później nie gasł na rozgrzanym:P
hmm.. czy przyczyną podwyższonych obrotów może być źle ustawiony zapłon?
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Przepustnica pierburg 2E2
carljohnson, o co biega? O przepustnicę rozruchową tą u góry? Bo w sumie sa trzy w gaźniku. Jeśli na zapalonym silniku ta górna rozruchowa pozwoli się lekko domknąć palcem to masz zwalony siłownik pull down - jedna z najczęstszych usterek. A co do tych wkrętów mocujących kopułkę ssania, po poluzowaniu kopułką można kręcić, w lewo czas ssania skracasz i odwrotnie
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Użytkownik
- Posty: 370
- Rejestracja: pt wrz 30, 2011 22:38
Przepustnica pierburg 2E2
jak wspomniałem o lince gazu i siłowniku 3-położeniowym to chyba można stwierdzić że chodzi mi o tą przepustnicę do której podłączona jest linka gazu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości