Przepustnica pierburg 2E2

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

carljohnson
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: pt wrz 30, 2011 22:38

Przepustnica pierburg 2E2

Post autor: carljohnson » wt maja 01, 2012 22:54

Witam.

Czy da się za pomocą jakiegoś wkręta wyregulować przepustnicę w gaźniku pierburg 2E2 ?
mój wóz ma nieco wyższe obroty nawet po rozgrzaniu, na ssaniu z jakieś 3000, wóz ma lpg i silnik 1.8
po rozgrzaniu silnika przepustnicę można nawet nieco przymykać, powoduje to gaśnięcie silnika, czy to normalne że mogę ją tak sobie przymykać bez oporów? linka gazu luźna, siłownik 3-wejściowy i jego bolec w ogóle niedotyka klapki przepustnicy



barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Przepustnica pierburg 2E2

Post autor: barto125 » śr maja 02, 2012 11:43

Sprawdź, czy powietrza gdzieś nie łapie.



carljohnson
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: pt wrz 30, 2011 22:38

Przepustnica pierburg 2E2

Post autor: carljohnson » śr maja 02, 2012 12:24

łapie lekko między mikserem od gazu a gaźnikiem,
chodzi mi o tą przepustnicę, im bardziej rozgrzany silnik tym łatwiej można ją przymykać



jarek43_16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
Lokalizacja: Lubartów

Przepustnica pierburg 2E2

Post autor: jarek43_16 » czw maja 03, 2012 10:29

od strony kierowcy masz srubki na imbusy, na początku jak i później ciężko ogarnąć na jakiej zasadzie to działa, ale jak 3tys obrotów na ssaniu to chyba bardziej nie zwalisz :bigok:



carljohnson
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: pt wrz 30, 2011 22:38

Przepustnica pierburg 2E2

Post autor: carljohnson » czw maja 03, 2012 17:00

no będę coś kombinował, na rozgrzanym też ma jakoś 1200-1400 na oko,
tylko żeby później nie gasł na rozgrzanym:P

hmm.. czy przyczyną podwyższonych obrotów może być źle ustawiony zapłon?



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Przepustnica pierburg 2E2

Post autor: Paweł Marek » czw maja 03, 2012 17:11

carljohnson, o co biega? O przepustnicę rozruchową tą u góry? Bo w sumie sa trzy w gaźniku. Jeśli na zapalonym silniku ta górna rozruchowa pozwoli się lekko domknąć palcem to masz zwalony siłownik pull down - jedna z najczęstszych usterek. A co do tych wkrętów mocujących kopułkę ssania, po poluzowaniu kopułką można kręcić, w lewo czas ssania skracasz i odwrotnie


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

carljohnson
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: pt wrz 30, 2011 22:38

Przepustnica pierburg 2E2

Post autor: carljohnson » czw maja 03, 2012 18:12

jak wspomniałem o lince gazu i siłowniku 3-położeniowym to chyba można stwierdzić że chodzi mi o tą przepustnicę do której podłączona jest linka gazu



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości