pierburg zmiana z 2ee na 2e2 jeden problem

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
JACEK31
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt lut 03, 2012 16:47

pierburg zmiana z 2ee na 2e2 jeden problem

Post autor: JACEK31 » wt kwie 17, 2012 15:53

witam wszystkich , po ciągłych problemach z 2ee zmieniłem gażnik na 2e2
narazie nie podłłączałem ssania
jest tylko jeden problem
po odpaleniu przez chwile są za wysokie obroty , wystarczy że rusze to one opadają
jesli odpale i nie ruszam ani nie gazuje to on cały czas wyje heh
wie ktoś co to może być ? podciśnienia wszystkie ok


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452639" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

pierburg zmiana z 2ee na 2e2 jeden problem

Post autor: Paweł Marek » wt kwie 17, 2012 21:20

pewnie szwankuje zawór elektroczasowy lub siłownik 3-położeniowy, pierwszy odłącz i zaslep jego wezyki na próbe i napsz czy to coś da, szukajka pokaże co i gdzie


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
JACEK31
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt lut 03, 2012 16:47

pierburg zmiana z 2ee na 2e2 jeden problem

Post autor: JACEK31 » wt kwie 17, 2012 23:03

dodam że to się dzieje jak samochud postoi trochę , bo później już nie ,siłownik 3 położeniowy wydaje się być ok , wysuwa się po zgaszeniu , po odpaleniu się chowa .ale jutro zbadam to co mi napisałeś i zobaczymy :hmm: napisze jak i co


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452639" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
JACEK31
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt lut 03, 2012 16:47

pierburg zmiana z 2ee na 2e2 jeden problem

Post autor: JACEK31 » śr kwie 18, 2012 11:34

witaj Paweł Marek , strzeliłeś w dziesiątke z tym zaworem elektroczasowym , odłączyłem wężyki , zaślepiłem i już nie ma takich obrotów po odpaleniu ,
tylko jeszcze mam małe pytanie
w czasie jazdy czasem po puszczeniu gazu a potem przy dodaniu jest takie szarpnięcie ale nie zawsze czy to morze potrzebna jest regulacja?


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452639" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

pierburg zmiana z 2ee na 2e2 jeden problem

Post autor: Paweł Marek » czw kwie 19, 2012 21:32

nie mogę tego wiedzieć, ale jest to możliwe, od góry masz wkręt od składu mieszanki w korku pokrywy filtra, spróbuj trochę nim pokręcić najwyżej wrócisz do wyjściowego położenia.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
JACEK31
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 68
Rejestracja: pt lut 03, 2012 16:47

pierburg zmiana z 2ee na 2e2 jeden problem

Post autor: JACEK31 » pt kwie 20, 2012 22:28

tak właśnie chciałem zrobić , tylko nie wiem czy on ma za ubogą mieszankę czy za bogatą
golfik jest teraz bez ssania , jak zimny to odpala bez ssania na dotyk ,wystarczą dwie przygazówki i chodzi na wolnych
tylko że:
jak zimny po odpaleniu zakopci przez chwilę na niebiesko (czuć benzynką )
ładnie chodzi na wolnych ,nie telepie nim ani nic , a czasem gśnie , po ponownym odpaleniu znowu chodzi ok heh
z mocą też jest ok
wcześniej miałem 2ee z problemami , ale teraz mam te 2e2 i jest o niebo lepiej :) (2ee czeka na odnowienie :) )


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452639" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości