Hej !!!
Czy ktoś mi powie gdzie znajduje się w Golfie MkII taki właśnie zwór, a właściwie dwa zaworu połączone ciękim gumowym węzykiem, jak widać na zdjęciu z aukcji http://moto.allegro.pl/show_item.php?it ... e849d8f130" onclick="window.open(this.href);return false;
wiem że takowe zaworki znajdowały sie w golfach bo kiedys w innym moim golfie mechanik taki wyciągnoł i zastąpił rurką, twierdząc że są nie potrzebne, a lubią sie zacinac... a ja mam problemik z nie dogrzanym silnikiem i brakie ciepłego powietrza (nagrzewnica nie cieknie).
Ogladałem wszystkie połączenia przewodów ukladu chłodzenia i nic nie znalazłem... czy to może się znajdować przy nagrzewnicy ??
A może nie we wsystkich Golfach coś takiego było ... moj Golfik jest z 91r. 1.8 RP
Pozdrawiam
zawór ogrzewania
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- marcinek84
- Forum Master
- Posty: 1974
- Rejestracja: wt gru 11, 2007 18:02
- Lokalizacja: Józefów, Piaski, LSW
- Kontakt:
zawór ogrzewania
Te zaworki znajdują się pod maską zaraz przed nagrzewnicą poniżej masz foto jak ma być
Co do nie dogrzanego chyba to aż tak to nie ma wpływu te zaworki a termostat sprawdzony?
Co do nie dogrzanego chyba to aż tak to nie ma wpływu te zaworki a termostat sprawdzony?
Pierwsza PNka na BLOSie?
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
mój golfik viewtopic.php?f=87&t=278186" onclick="window.open(this.href);return false;
galeria fotosika http://marcinek0584.fotosik.pl/albumy/559660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
zawór ogrzewania
Canadian, wręcz przeciwnie, obecność tych zaworków zwłaszcza jak już nie działają dobrze, a nigdy nie działają po tylu latach wręcz pogarsza ogrzewanie bo zmniejsza przepływ płynu przez nagrzewnicę. Zresztą to był wynalazek krótko stosowany, w golfach III już z niego zrezygnowali, czyli z tymi rurkami masz dobrze zrobione. A przyczyn niedogrzania silnika szukaj w termostacie, wnętrza również w termostacie i w klapce regulującej nawiewu dziurawej albo w nagrzewnicy, czytaj forum ostatnio tematów o tym jest mnóstwo wszystkiego się dowiesz.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
zawór ogrzewania
Termostat wymieniony... a stary sprawdzony i byl dobry...
Już kiedyś poruszałem ten temat, i stanelo na plukaniu chlodnicy i jak nie pomoze to tez nagrzewnicy. Po prostu szukam czegos po drodze zanim sie wezme za plukanke;D (dla mnie to ostateczność - pogoda troche nie sprzyja:)
Co do dwuch grubych węży to gdy włączy się wiatrak, górny jest gorący a dolny letni (termostat wymieniony - wiec nie wiem co jeszcze moze byc nie tak ?)...kolejny obiaw to wskaźnik temperatury cieczy na zegarach nie pokazuje optymalnego nagrzania się silnika tylko tak jakby lekko był nie dogrzany i nie ma ciepłego powietrza z dmuchawy - ale wentylator chlodnicy chodzi i to dosyc czesto! (czujnik termiczny chlodnicy wymieniony na nowy).
Dlatego szukałem tych zaworków ale jednak ich niemam...
Aha a czy pompa moze byc az tak slaba ze nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia ? czy są jakies objawy wadliwej pompy wody np. chalas albo coś innego ?
A postów troszke jest ostatnio o tej tematyce;) wiec powertuje forum;D Ale uwarzam ze kazdy przypadek jest troszke inny, i sa inne srodki zapobiegawcze;D
Aha jeszcze jedno pytanko !;D
Wyczytałem też - że jest drugi termostat przed nagrzewnicą, jak tak to gdzie go szukać ??? Jeszcze w komorze silnika czy moze już gdzieś przy nagrzewnicy ?? (bo te zawory to raczej nie mają nc wspólnego z termostatem ?)
Pozdrawiam
Już kiedyś poruszałem ten temat, i stanelo na plukaniu chlodnicy i jak nie pomoze to tez nagrzewnicy. Po prostu szukam czegos po drodze zanim sie wezme za plukanke;D (dla mnie to ostateczność - pogoda troche nie sprzyja:)
Co do dwuch grubych węży to gdy włączy się wiatrak, górny jest gorący a dolny letni (termostat wymieniony - wiec nie wiem co jeszcze moze byc nie tak ?)...kolejny obiaw to wskaźnik temperatury cieczy na zegarach nie pokazuje optymalnego nagrzania się silnika tylko tak jakby lekko był nie dogrzany i nie ma ciepłego powietrza z dmuchawy - ale wentylator chlodnicy chodzi i to dosyc czesto! (czujnik termiczny chlodnicy wymieniony na nowy).
Dlatego szukałem tych zaworków ale jednak ich niemam...
Aha a czy pompa moze byc az tak slaba ze nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia ? czy są jakies objawy wadliwej pompy wody np. chalas albo coś innego ?
A postów troszke jest ostatnio o tej tematyce;) wiec powertuje forum;D Ale uwarzam ze kazdy przypadek jest troszke inny, i sa inne srodki zapobiegawcze;D
Aha jeszcze jedno pytanko !;D
Wyczytałem też - że jest drugi termostat przed nagrzewnicą, jak tak to gdzie go szukać ??? Jeszcze w komorze silnika czy moze już gdzieś przy nagrzewnicy ?? (bo te zawory to raczej nie mają nc wspólnego z termostatem ?)
Pozdrawiam
... Golf MkIII 1.6 AEE '95r !!! ... fan marki;]
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
zawór ogrzewania
niema więcej termostatów tylko ten zasadniczy w pompie wody i ten o który pytałeś - niepotrzebny. Coś jest nie tak z włącznikiem w chłodnicy jesli wentylator włącza się zanim dolny waz zrobi się porzdnie gorący. Mozna by ten nowy włącznik pretestowac w garnku z podgrzewaną wodą czy włącza jak powinien.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości