pierburg 2ee nie trzyma wolnych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

pierburg 2ee nie trzyma wolnych

Post autor: ostry » ndz gru 25, 2011 18:26

po zatankowaniu benzyny 98 nie trzyma mi wolnych obrotów, czy to ma sens? problem powtarza sie nieregularnie od dwóch dni. dzisiaj na trasie, odcinek 40km po zmianie biegu potrafił zgasnąć, na światłach też musiałem dodawać gazu a gdy przyjechałem do domu obroty stanęły jak wryte na 950... ssanie działa, poduszka pod gaźnikiem nowa



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

pierburg 2ee nie trzyma wolnych

Post autor: Johnatan » ndz gru 25, 2011 23:09

a siłownik z prawej strony gaźnika który popycha przepustnice tam gdzie linka gazu przychodzi ?


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

pierburg 2ee nie trzyma wolnych

Post autor: ostry » wt gru 27, 2011 23:19

coś sie tam rusza. nie mam możliwości dokładnie sprawdzić ale pewnie to bedzie wina tego siłownika



Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

pierburg 2ee nie trzyma wolnych

Post autor: ostry » sob gru 31, 2011 20:32

już całkiem sie sypie ten gaźnik. kopci na czarno, przerywa, jazda to udręka. to samo sie działo na gaźniku 2e2. eh :grrr:



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

pierburg 2ee nie trzyma wolnych

Post autor: Johnatan » sob gru 31, 2011 20:43

wydaje mi sie że 2e2 to lepszy wybór od 2ee. poszukaj swapa na webera.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

pierburg 2ee nie trzyma wolnych

Post autor: ostry » sob gru 31, 2011 20:48

a nie można tego samemu naprawic?



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

pierburg 2ee nie trzyma wolnych

Post autor: Johnatan » sob gru 31, 2011 20:49

można go naprawić ale jak ci moge pomóc jak pytam sie czy siłownik jest sprawny a twoja odpowiedz to " coś tam sie rusza" Masz zdjąć puszkę filtra, odczepić podciśnienie od niego i zassać ustami i patrzeć czy podciśnienie sie utrzyma.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

pierburg 2ee nie trzyma wolnych

Post autor: ostry » ndz sty 01, 2012 17:18

zrobiłem tak jak kazałeś i podciśnienie sie utrzymało. wczoraj miałem takie problemy na trasie że szok. zaczął słabnąć, kopcić na czarno, ja pedał w podłodze a on 2tys obrotów, jak tylko puściłem zgasł. dzisiaj gdy wracałem nic takiego sie nie działo poza jednym, właśnie tymi wolnymi obrotami.dodam jeszcze że po uruchomieniu silnika przez kilka chwil obroty spadają stopniowo do 500 po czym wracają na właściwą wartość.



Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

pierburg 2ee nie trzyma wolnych

Post autor: ostry » pn sty 02, 2012 20:07

chyba znalazła sie przyczyna tego kopcenia na czarno i braku mocy... oby winny był filtr powietrza. zamieniłem go na inny bo stary był cały zaolejony, odma też nie wyglądała dobrze. pozostaje sprawa tych niskich obrotów



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

pierburg 2ee nie trzyma wolnych

Post autor: Johnatan » pn sty 02, 2012 20:40

obroty reguluje właśnie ten siłownik na sprężynie po prawej stronie gaźnika. Wydaje mi sie że gaźnik po ptostu ma złą mieszankę ustawioną. Sprawdz sobie jeszcze czy masz szczelną podstawe gaźnika. Co do tego siłownika to on naciska na dzwignie przepustnicy i na tej dzwigni jest śrubeczka ktróra mozesz kręcić i troszkę sobie podnieść stopień otwarcia przepustnicy wtedy kiedy auto jest nagrzane i wlaśnie ma za mało tych obrotów.
Obrazek


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

pierburg 2ee nie trzyma wolnych

Post autor: ostry » pn sty 02, 2012 20:48

dzięki kolego ale to sie nie dzieje regularnie. raz ma obroty prawidłowe a raz zachowuje sie tak jakby miał zaraz zgasnąć. zaobserwowałem że siłownik gdy auto przygasa stoi jak wryty. podstawka pod gaźnikiem jest nowa. ide sprawdzić szczelność



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

pierburg 2ee nie trzyma wolnych

Post autor: Johnatan » pn sty 02, 2012 20:53

Sprawdz kodem błyskowym może sie wieszać potencjometr. mi sie czasami zawiesza ale mam 1500obr.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

pierburg 2ee nie trzyma wolnych

Post autor: ostry » pn sty 02, 2012 21:01

podstawka szczelna a gdy auto przygasa to ten trzpień wysuwa sie bardziej i tak długo jest wysunięty jeszcze bardziej aż nie złapie dobrych obrotów. kody musiałbym zrobić jak obroty są bardzo niskie bo jak robiłem na normalnych to 4444. jutro odłącze potencjometr, jeżeli obroty będą pasować do dotychczasowo opisanych to chyba jego wina... kiedyś go nawet odłączałem i były niskie...



Awatar użytkownika
ostry
vw śląsk
vw śląsk
Posty: 305
Rejestracja: pt gru 10, 2010 21:11

pierburg 2ee nie trzyma wolnych

Post autor: ostry » wt sty 03, 2012 19:46

no to chyba zagadka rozwiązana... to że tak sie robiło to wina niedogrzanego silnika. majonez przedostawał sie odmą do gaźnika a i filtr też nie był za fajny. oby to była właśnie tego przyczyna



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości