pierburg 2ee nie trzyma wolnych
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pierburg 2ee nie trzyma wolnych
po zatankowaniu benzyny 98 nie trzyma mi wolnych obrotów, czy to ma sens? problem powtarza sie nieregularnie od dwóch dni. dzisiaj na trasie, odcinek 40km po zmianie biegu potrafił zgasnąć, na światłach też musiałem dodawać gazu a gdy przyjechałem do domu obroty stanęły jak wryte na 950... ssanie działa, poduszka pod gaźnikiem nowa
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
pierburg 2ee nie trzyma wolnych
a siłownik z prawej strony gaźnika który popycha przepustnice tam gdzie linka gazu przychodzi ?
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
pierburg 2ee nie trzyma wolnych
coś sie tam rusza. nie mam możliwości dokładnie sprawdzić ale pewnie to bedzie wina tego siłownika
pierburg 2ee nie trzyma wolnych
już całkiem sie sypie ten gaźnik. kopci na czarno, przerywa, jazda to udręka. to samo sie działo na gaźniku 2e2. eh
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
pierburg 2ee nie trzyma wolnych
wydaje mi sie że 2e2 to lepszy wybór od 2ee. poszukaj swapa na webera.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
pierburg 2ee nie trzyma wolnych
można go naprawić ale jak ci moge pomóc jak pytam sie czy siłownik jest sprawny a twoja odpowiedz to " coś tam sie rusza" Masz zdjąć puszkę filtra, odczepić podciśnienie od niego i zassać ustami i patrzeć czy podciśnienie sie utrzyma.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
pierburg 2ee nie trzyma wolnych
zrobiłem tak jak kazałeś i podciśnienie sie utrzymało. wczoraj miałem takie problemy na trasie że szok. zaczął słabnąć, kopcić na czarno, ja pedał w podłodze a on 2tys obrotów, jak tylko puściłem zgasł. dzisiaj gdy wracałem nic takiego sie nie działo poza jednym, właśnie tymi wolnymi obrotami.dodam jeszcze że po uruchomieniu silnika przez kilka chwil obroty spadają stopniowo do 500 po czym wracają na właściwą wartość.
pierburg 2ee nie trzyma wolnych
chyba znalazła sie przyczyna tego kopcenia na czarno i braku mocy... oby winny był filtr powietrza. zamieniłem go na inny bo stary był cały zaolejony, odma też nie wyglądała dobrze. pozostaje sprawa tych niskich obrotów
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
pierburg 2ee nie trzyma wolnych
obroty reguluje właśnie ten siłownik na sprężynie po prawej stronie gaźnika. Wydaje mi sie że gaźnik po ptostu ma złą mieszankę ustawioną. Sprawdz sobie jeszcze czy masz szczelną podstawe gaźnika. Co do tego siłownika to on naciska na dzwignie przepustnicy i na tej dzwigni jest śrubeczka ktróra mozesz kręcić i troszkę sobie podnieść stopień otwarcia przepustnicy wtedy kiedy auto jest nagrzane i wlaśnie ma za mało tych obrotów.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
pierburg 2ee nie trzyma wolnych
dzięki kolego ale to sie nie dzieje regularnie. raz ma obroty prawidłowe a raz zachowuje sie tak jakby miał zaraz zgasnąć. zaobserwowałem że siłownik gdy auto przygasa stoi jak wryty. podstawka pod gaźnikiem jest nowa. ide sprawdzić szczelność
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
pierburg 2ee nie trzyma wolnych
Sprawdz kodem błyskowym może sie wieszać potencjometr. mi sie czasami zawiesza ale mam 1500obr.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
pierburg 2ee nie trzyma wolnych
podstawka szczelna a gdy auto przygasa to ten trzpień wysuwa sie bardziej i tak długo jest wysunięty jeszcze bardziej aż nie złapie dobrych obrotów. kody musiałbym zrobić jak obroty są bardzo niskie bo jak robiłem na normalnych to 4444. jutro odłącze potencjometr, jeżeli obroty będą pasować do dotychczasowo opisanych to chyba jego wina... kiedyś go nawet odłączałem i były niskie...
pierburg 2ee nie trzyma wolnych
no to chyba zagadka rozwiązana... to że tak sie robiło to wina niedogrzanego silnika. majonez przedostawał sie odmą do gaźnika a i filtr też nie był za fajny. oby to była właśnie tego przyczyna
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości