VW Golf 2 1.8 (90km) Szarpie przerywa do 3 tys obrotów

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Kaz0
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz lis 27, 2011 15:10

VW Golf 2 1.8 (90km) Szarpie przerywa do 3 tys obrotów

Post autor: Kaz0 » ndz lis 27, 2011 15:27

Witam forumowiczów,
Z racji że jest to mój pierwszy post na tym forum, proszę wybaczyć błędy, ale chyba umieściłem temat w dobrym miejscu.
Posiadam golfa mk2 1.8 (90 koni) Benzyna+LPG.
Mój problem polega na tym że gdy odpale samochód na benzynie przerywa, szarpie tak do 3 tysiecy, powyżej idzie normalnie. Na gazie takich problemów nie ma. Resetowałem komputer(nawet go wymieniłem i nic się nie zmieniło), zmieniałem świece, wtrysk, i nic nie pomaga. Może ktoś z was spotkał się z tym problemem i wie co jest przyczyną.

Z góry dziękuję za odpowiedź.
pozdrawiam Kaz0



Kaz0
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz lis 27, 2011 15:10

VW Golf 2 1.8 (90km) Szarpie przerywa do 3 tys obrotów

Post autor: Kaz0 » śr lis 30, 2011 00:36

niby takie duze forum i nikt się nie spotkał z czymś takim ?



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

VW Golf 2 1.8 (90km) Szarpie przerywa do 3 tys obrotów

Post autor: Johnatan » śr lis 30, 2011 00:42

Bo nikt nie lubi pytań ze seri LPG PB. po prostu jeżdżąc gazie psujesz silnik. Zaniedbujesz podzespoły paliwowe i czujniki ponieważ samochód chodzacy na gazie chodzi w prosty sposób. tłoki sie ruszają, zawory otwierają iskra iskrzy a gaz sie leje swoim własnym ciśnieniem. Na chłopski rozum podpowiem że jak zmieniasz mu paliwo i go boli tzn ze wina jest paliwa czyli pompek lub filtrów. A czy czujnik jakiś coś to nie wiem :bajer:


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

harnas309
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw cze 16, 2011 18:16

VW Golf 2 1.8 (90km) Szarpie przerywa do 3 tys obrotów

Post autor: harnas309 » śr lis 30, 2011 10:15

Witam,
Sadze tak jak Johnatan lpg wysusza Ci silnik i elementy szybciej sie zuzywaja. Sprawdz w jakim stanie sa filtry paliwa bo wspomniales ze masz problem na PB, ja bym jeszcze zwrocil uwage na stan swiec moze gdzies je podlewa a jak widac zrobilo sie chlodniej i jest wiecej wilgoci na zewnatrz.

pozdrawiam



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

VW Golf 2 1.8 (90km) Szarpie przerywa do 3 tys obrotów

Post autor: Johnatan » śr lis 30, 2011 22:00

harnas309 pisze:Witam,
Sadze tak jak Johnatan lpg wysusza Ci silnik i elementy szybciej sie zuzywaja. Sprawdz w jakim stanie sa filtry paliwa bo wspomniales ze masz problem na PB, ja bym jeszcze zwrocil uwage na stan swiec moze gdzies je podlewa a jak widac zrobilo sie chlodniej i jest wiecej wilgoci na zewnatrz.
Nie sądze żeby to były świece ponieważ Gaz potrzebuje lepszej iskry niż PB jakby świece były denne to by poszarpywał. Gaz psuje silnik ale to nei znaczy ze stanie w miejscu w jakiś dzień. Silnik po prostu bedzie tracił swoją kompresje i słabł. Silnik który kolega posiada to podajże RP który ma pompe paliwa w baku i pompe paliwa wraz z filtrem pod podłogą, a dokładnie pod miejscem pasażera po przekątnej od kierowcy. Filtr jest ukryty i nie wtajemniczony użytkownik o nim zapomina.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości