[MK2] wysokie obroy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
[MK2] wysokie obroy
Witam problem dotyczy silnika 1,6 EZA, po odpaleniu silnik jest ciągle na wysokich obrotach tak jak by pedał gazu był zablokowany, wymieniłem linke gazu, problem nie minoł, zaczełem ruszać tym ''kowadełkiem'' wygląda na to ze tam coś się rozregulowało, mam ktoś jakiś pomysł jak to naprawić ??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=409990
- adamtb
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Kontakt:
[MK2] wysokie obroy
Sprawdź wężyki podciśnienia i zawór termiczno-czasowy.
Napisz czy na zimnym silniku trzpień siłownika 3-położeniowego styka się z tą śróbką ?
Napisz czy na zimnym silniku trzpień siłownika 3-położeniowego styka się z tą śróbką ?
Re: [MK2] wysokie obroy
jutro sprawdze wezyki podcisnienia, nie wiem gdzie jest zawor termiczno-czasowy.adamtb pisze:Sprawdź wężyki podciśnienia i zawór termiczno-czasowy.
Napisz czy na zimnym silniku trzpień siłownika 3-położeniowego styka się z tą śróbką ?
tak trzpien na zimnym silniku styka sie z ta srubka, nie wiem jak jest na cieplym jutro sprawdze
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=409990
- adamtb
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Kontakt:
[MK2] wysokie obroy
Trzpień na zimnym silniku powinien się stykać (tylko przez chwilę 5-10 sec) potem już nie.
Powinien się stykać dopiero jak się silnik zagrzeje i wax element nie trzyma już obrotów tylko tę rolę przejmuje siłownik 3-położeniowy.
Powinien się stykać dopiero jak się silnik zagrzeje i wax element nie trzyma już obrotów tylko tę rolę przejmuje siłownik 3-położeniowy.
[MK2] wysokie obroy
trzpien styka sie ciagle, wypielem wtyczke z przepustnicy, odpalilem i w dalszym ciagu to samo
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=409990
- adamtb
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Kontakt:
Re: [MK2] wysokie obroy
udalo sie wymienilem przewody podcisnieniowe i jest ok juz. dziekuje
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=409990
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości