vw golf 1.8 gaźnik problem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pt lip 01, 2011 22:35
vw golf 1.8 gaźnik problem
Witam posiadam Golfa 2 1990 roku jest to składak z silnikiem 1.8 benzyna "czysty" gaźnik. Mój problem polega na tym ze silnik po zapaleniu nie utrzymuje równych obrotów a jak sie zagrzeje i wyłączy sie ssanie to już chodzi ładnie, dochodzi do tego duże spalanie jak na taką pojemność. Wymieniłem kabel doprowadzający mase na gaźnik, kable, świece, filtr powietrza jeszcze wymienie filtr paliwa ale juz nie wiem co może być przyczyną. Bardzo prosze o pomoc.
- adamtb
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Kontakt:
vw golf 1.8 gaźnik problem
1.wyreguluj siłownik pulldown-mała śróbka na taki mały imbus z tyłu gaźnika lub większy imbus z przodu gaźnika
2.wyreguluj skład mieszanki-sróbka od góry gaźnika
3.wyreguluj otwarcie przepustnicy na ssaniu-imbus z prawego boku gaźnika obok linki
Może być wiele przyczyn i ciężko jest Ci odpowiedzieć jednoznacznie, podaj może więcej szczegółów.
2.wyreguluj skład mieszanki-sróbka od góry gaźnika
3.wyreguluj otwarcie przepustnicy na ssaniu-imbus z prawego boku gaźnika obok linki
Może być wiele przyczyn i ciężko jest Ci odpowiedzieć jednoznacznie, podaj może więcej szczegółów.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pt lip 01, 2011 22:35
vw golf 1.8 gaźnik problem
Nie wiem co jeszcze mogę powiedzieć nie mam pojęcia jako to model gaźnika. Jeszcze czasami jak się gasi silnik to zagaśnie i jeszcze raz "obróci wałem" co może być tego przyczyną.
vw golf 1.8 gaźnik problem
Nigdy nie wiem jak to się nazywa... siłownik - Trójnastawny? z lewej powinna być gruszka z trzpieniem sterowana podciśnieniem. Miałem podobny problem i po wymianie tego sterownika jest lepiej. Siłownik utrzymuje zadane obroty jak jest nieszczelny, zepsuty czy coś to se skacze, raz doda, raz ujmie i on też odpowiada za gaszenie.
Sprawdź wężyki podciśnienia.
Sprawdź wężyki podciśnienia.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
vw golf 1.8 gaźnik problem
dominik1002, daj zdjęcia. Przy takich objawach nic nie kręć na razie tylko sprawdź szczelność membrany siłownika pull-down (korektor ssania). Zasysaj powietrze przez jego weżyki i patrz czy po zassaniu i przytkaniu rurki końcem języka trzpień siłownika pozostaje w swojej pozycji czy też się wysuwa, jeśli się wysuwa czyli nie trzyma podciśnienia to jest do naprawy
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pt lip 01, 2011 22:35
vw golf 1.8 gaźnik problem
a gdzie dokładnie jest ta membrana siłownika pull-down. Zdjęcia dodam później.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
vw golf 1.8 gaźnik problem
dominik1002, membrana jest w siłowniku, wpisz sobie gaznik.pl pierburg2E2 dostaniesz nawet poradę jak naprawić.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pt lip 01, 2011 22:35
-
- Nowicjusz
- Posty: 6
- Rejestracja: pt lip 01, 2011 22:35
Re: vw golf 1.8 gaźnik problem
Witam problem został rozwiązany.Przyczyną to przecięty wężyk od siłownika pull-down oraz pęknięta obudowa filtra powietrza, a ten gaźnik to Pierburg 2E2. Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
Re: vw golf 1.8 gaźnik problem
Jak zassysam to się nic nie dzieje, jak pcham też nic, próbowałem w obydwa z zatykaniem i bez i nic, cięgno ani drgnie, a reką chodzi. Dodatko od stronyt ciegna jest mała dziurka w plastiku. Ma być ta dziurka?Paweł Marek pisze:dominik1002, daj zdjęcia. Przy takich objawach nic nie kręć na razie tylko sprawdź szczelność membrany siłownika pull-down (korektor ssania). Zasysaj powietrze przez jego weżyki i patrz czy po zassaniu i przytkaniu rurki końcem języka trzpień siłownika pozostaje w swojej pozycji czy też się wysuwa, jeśli się wysuwa czyli nie trzyma podciśnienia to jest do naprawy
EDIT. Rozerwałem go i okazała się membranka rozwalona delikatnie.
Założyłeś temat z problemem swojego auta i ktoś Ci pomógł? Czuj się zobowiązany napisać co było przyczyną problemu i w jaki sposób go rozwiązałeś!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości