Niskie obroty po rozgrzaniu się silnika golf II
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Witam wszystkich.Przeszukałem sporo i nie znalazłem nic na temat mojego problemu.Mój problem polega na tym ze jak odpale auto to chodzi równo przez jakies 5-10 minut ale jak sie rozgrzeje to obroty spadaja i jak nie trzymam gazu to gasnie.Auto to MK2 1.6 benzyna RF.Gaznik to pierburg 2e2.Przewody podcisnienia wymienione.pulldown sprawny,siłownik 3 położeniowy raczej tez sprawny ale po odpaleniu silnika trzpien nie chowa sie całkiem tylko na jakis centymetr.Podstawa gaznika nowa wiec watpie zeby sie dostawało lewe powietrze,no chyba ze sie myle.Jak krece sróba od składu mieszanki to nie reaguje na zadne wkrecanie czy wykrecanie.Jestem jeszcze laikiem w tych sprawach wiec prosze o pomoc w rozwiazaniu tego problemu.Mam zamiar juz kupic uzywany gaznik i z 2 złozyc jeden lub nawet z trzech.Jesli ktos miałby jakies porady jak tez ustawic ten gaznik to prosze o jakies zdjecia.Jak wiekszosc uzytkowników tego gaznika mam z nim problemy od bardzo dawna i juz jestem zdesperowany i jesli bedzie trzeba to nawet kupie nowy gaznik choc to sa duze koszta,ale wolałbym poradzic sobie z tym.Wkładam serce w to auto i jak wiekszos chciałbym rozwiazac ten problem.Bardzo prosze o pomoc.Pozdrawiam wszystkich posiadaczy MK2
Pozdrawiam wszystkich posiadaczy VW
Re: Niskie obroty po rozgrzaniu się silnika golf II
Pomógł mi troche pewien kolega tu z forum i ma w swoich postach o membramie mieszanki.Poczytałem i zrobiłem tak jak poradził kolega.Membrana była juz z przeswitem i ta membranke zatkałem detka i okazało sie ze pomogło wiec napewno membrana do wymiany,ale mimo to obroty jeszcze faluja i nie ma zadnej reakcji na wkrecanie czy wykrecanie sróbka od CO
- adamtb
- Ma gadane
- Kontakt: