Niskie obroty po rozgrzaniu się silnika golf II

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
serafin74
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pt lis 28, 2008 19:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Niskie obroty po rozgrzaniu się silnika golf II

Post autor: serafin74 » wt cze 28, 2011 21:23

Witam wszystkich.Przeszukałem sporo i nie znalazłem nic na temat mojego problemu.Mój problem polega na tym ze jak odpale auto to chodzi równo przez jakies 5-10 minut ale jak sie rozgrzeje to obroty spadaja i jak nie trzymam gazu to gasnie.Auto to MK2 1.6 benzyna RF.Gaznik to pierburg 2e2.Przewody podcisnienia wymienione.pulldown sprawny,siłownik 3 położeniowy raczej tez sprawny ale po odpaleniu silnika trzpien nie chowa sie całkiem tylko na jakis centymetr.Podstawa gaznika nowa wiec watpie zeby sie dostawało lewe powietrze,no chyba ze sie myle.Jak krece sróba od składu mieszanki to nie reaguje na zadne wkrecanie czy wykrecanie.Jestem jeszcze laikiem w tych sprawach wiec prosze o pomoc w rozwiazaniu tego problemu.Mam zamiar juz kupic uzywany gaznik i z 2 złozyc jeden lub nawet z trzech.Jesli ktos miałby jakies porady jak tez ustawic ten gaznik to prosze o jakies zdjecia.Jak wiekszosc uzytkowników tego gaznika mam z nim problemy od bardzo dawna i juz jestem zdesperowany i jesli bedzie trzeba to nawet kupie nowy gaznik choc to sa duze koszta,ale wolałbym poradzic sobie z tym.Wkładam serce w to auto i jak wiekszos chciałbym rozwiazac ten problem.Bardzo prosze o pomoc.Pozdrawiam wszystkich posiadaczy MK2


Pozdrawiam wszystkich posiadaczy VW

Awatar użytkownika
serafin74
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pt lis 28, 2008 19:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: Niskie obroty po rozgrzaniu się silnika golf II

Post autor: serafin74 » śr cze 29, 2011 20:25

Pomógł mi troche pewien kolega tu z forum i ma w swoich postach o membramie mieszanki.Poczytałem i zrobiłem tak jak poradził kolega.Membrana była juz z przeswitem i ta membranke zatkałem detka i okazało sie ze pomogło wiec napewno membrana do wymiany,ale mimo to obroty jeszcze faluja i nie ma zadnej reakcji na wkrecanie czy wykrecanie sróbka od CO


Pozdrawiam wszystkich posiadaczy VW

Awatar użytkownika
adamtb
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 194
Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
Lokalizacja: Piekary Śląskie
Kontakt:

Niskie obroty po rozgrzaniu się silnika golf II

Post autor: adamtb » czw cze 30, 2011 01:11

Śróbka od składu mieszanki nie jest od wolnych obrotów. Pokręć śróbą na klucz 13 z tyłu siłownika 3 położeniowego w prawo-zakręcaj, jeżeli to nie pomoże to musisz podkręcić śróbkę która się styka z trzpieniem siłownika 3 położeniowego (jest ustawiona fabrycznie i może być ją ciężko ruszyć). Napisz jaka to jest membrana mieszanki bo chyba nie łapię ? od przyspieszenia czy wzbogacania ?



Awatar użytkownika
serafin74
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pt lis 28, 2008 19:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Niskie obroty po rozgrzaniu się silnika golf II

Post autor: serafin74 » czw cze 30, 2011 20:17

To jest membrana od wzbogacenia mieszanki znajduje sie z boku gaznika tam w okolicy gdzie jest siłownik 3 połozeniowy.Kreciłem ta sróbka która sie styka z trzpieniem i jak opisałem nizej to jak obroty wzrosna jak stane autem to regulowałem ta sróbka od trzpienia ale potem tak jak by sie samo przestawiało bo albo robia sie za niskie albo znów wzrastaja.Własnie ta membrane zatkałem detka i przykreciłem spowrotem.Obroty sie poprawiły ale mam teraz problem taki ze jak jade autem to obroty sa nawet w normie bo nie mam obrotka ale jak stane na swiatłach to obroty bardzo wzrastaja a jak znów rusze autem to znów w czasie jazdy obroty sa ok.Jestem juz zdesperowany i chyba kupie jakis uzywany gaznik i złoze moze jeden porzadny choc ta sa koszta i wolałbym sam sobie poradzic z tym co mam.Pozdrawiam


Pozdrawiam wszystkich posiadaczy VW

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Niskie obroty po rozgrzaniu się silnika golf II

Post autor: Paweł Marek » czw cze 30, 2011 20:57

serafin74 pisze:Kreciłem ta sróbka która sie styka z trzpieniem
kolego jak już pisałem, ta cienką śrubkę używasz tylko wyłącznie do regulacji podwyższonych obrotów biegu jałowego na 3000/min, absolutnie nie tykaj jej w innych przypadkach. Robisz to po każdej rozbiórce czy naprawie gaźnika. Jak je ustawisz dopiero ustawiasz równocześnie skład i wolne śrubą z tyłu siłownika 3-poł. oraz śrubą od składu mieszanki od góry. Powinno wystarczyć jeśli nie szukaj nieszczelności. Jeśli wszystko jest szczelne i ustawisz obroty podwyższone a potem nie możesz zejść śrubą z tyłu siłownika 3 -poł. do własciwych wolnych na ciepłym to uwalony jest wax element, znajdziesz co można zrobić w tej sytuacji w moich postach.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
serafin74
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pt lis 28, 2008 19:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Niskie obroty po rozgrzaniu się silnika golf II

Post autor: serafin74 » pt lip 01, 2011 17:14

Paweł Marek. Dziekuje za porady i mam nadzieje ze znajde co jest przyczyna tego i napisze napewno o rezultatach,tylko teraz przez wekend nie bardzo bede miał czas ale po wekendzie sie zabiore za gaźnik.A powiedz mi jeszcze czy moze byc przyczyna to ze miałem peknieta membrane w 3 połozeniowym i go sam rozebrałem i dorobiłem membrane?Moze nie ma odpowiednich wymiarów jak oryginalna i dlatego tak sie dzieje


Pozdrawiam wszystkich posiadaczy VW

Awatar użytkownika
serafin74
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pt lis 28, 2008 19:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Niskie obroty po rozgrzaniu się silnika golf II

Post autor: serafin74 » pn lip 18, 2011 14:10

Wiec jak pisałem pisze o przyczynach mojego problemu.Peknieta membrana od wzbogacania mieszanki.Kupiłem nowa no i regulacja bo gaznik był strasznie rozlegulowany.Po tych wszystkich czynnosciach wszystko ustało tylko jak odpalam teraz auto to najpierw nim sie rozgrzeje to ma bardzo wysokie obrotu i po jakichs paru minutach te obroty spadaja wiec to chyba jeszcze cos z ssaniem nie tak bo na zimnym wyglada jak by był na ssaniu a jak sie rozgrzeje to jest juz ok tylko ze cos zaczoł sie bardzo grzac bo po paru minutach od uruchomienia auta wskazówka temperatury nagle dochodzi na sam srodek kontrolki temperatury i nawet za nia i dopiero załacza sie wentylator a wczesniej tak nie miałem.Bardzo prosze o pomoc.Pozdrawiam


Pozdrawiam wszystkich posiadaczy VW

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Niskie obroty po rozgrzaniu się silnika golf II

Post autor: Paweł Marek » pn lip 18, 2011 23:35

serafin74, poza tym co ci odpisałem na priv - jeśli piszesz regulacja to konkretnie - na czym polegała. Bo kiedy coś naprawiasz w gaźniku to bezwzględnie najpierw musisz ustawić ustawić podwyższone obroty biegu jałowego na ok 3000/min - kręcąc cienką śrubką z gwintem po odpi ęciu wężyka z jednego z trójników z tyłu, po wypięciu obroty pd razu skoczą w górę (trzpien siłownika 3-poł. się wysunie) i wówczas ustawiasz, dopiero potem skład i wolne śrubą z tyłu siłownika 3-poł.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Awatar użytkownika
serafin74
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 76
Rejestracja: pt lis 28, 2008 19:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Niskie obroty po rozgrzaniu się silnika golf II

Post autor: serafin74 » czw lip 21, 2011 12:28

Paweł Marek.No tak nie opisałem na czym polegała regulacja.Wiec polegała ona na tym iż też regulowałem dzwignie regulujące uchylenie przepustnicy dolnej.Sa tam dwie sróbki na imbusa.Nie wiem czy dobrze zrobiłem ze je ruszałem ale wydaje mi sie ze troche pomogło.Potem regulowałem srubka z gwintem co dotyka trzpienia 3-poł.A na koniec kreciłem sróba od trzpienia 3 -poł.Moze nie zrobiłem to w danej kolejnosci.Teraz własnie szukam jak ustawic dokładnie te dzwignie regulujace uchylenie dolnej przepustnicy.Przydały by sie jakies fotki z opisem na ten temat.Jak zrobi sie pogoda to zrobie tak jak mi napisałes Paweł Marek tylko ze troche trudno ustawic obroty na 3000/min bo nie mam w aucie obrotosciomierza.Pozdrawiam


Pozdrawiam wszystkich posiadaczy VW

ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości