problemy z odpaleniem vw 1,6
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problemy z odpaleniem vw 1,6
Witam
Jestem nowym użytkownikiem na forum vw i chciałbym na wstępie wszystkich pozdrowić. Mam pytanie dotyczące trudności z odpalaniem zimnego silnika 1,6 vw na gaźniku podciśnieniowym (1989r.). Auto po odpaleniu na zimnym trzyma jakieś 500 obr, na minutę po rozgrzaniu około 850 obr.Czy jest jakaś regulacja automatycznego ssania w tym gaźniku ??? I czy ewentualnie można mi polecić jakiegoś "kumatego" fachowca od gaźników który by sobie z tym poradził. Pozdrawiam.
Jestem nowym użytkownikiem na forum vw i chciałbym na wstępie wszystkich pozdrowić. Mam pytanie dotyczące trudności z odpalaniem zimnego silnika 1,6 vw na gaźniku podciśnieniowym (1989r.). Auto po odpaleniu na zimnym trzyma jakieś 500 obr, na minutę po rozgrzaniu około 850 obr.Czy jest jakaś regulacja automatycznego ssania w tym gaźniku ??? I czy ewentualnie można mi polecić jakiegoś "kumatego" fachowca od gaźników który by sobie z tym poradził. Pozdrawiam.
problemy z odpaleniem vw 1,6
Sprawdziłeś nastawnik przepustnicy wstępnej? Powinien charakterystycznie brzęczeć po przekręceniu kluczyka.
Re: problemy z odpaleniem vw 1,6
Takie jakby mruczenie pod maską to słychać w środku ??? Byłem dziś u mechanika i powiedział żebym na zimnym silniku poluzował trzy śrubki od urządzenia rozruchowego i obrócił korpusu w lewo lub prawo. Czy ma ktoś dokładny schemat tego gaźnika z opisem co do czego służy w tym gaźniku. Z góry dziękuję za pomoc.
problemy z odpaleniem vw 1,6
Dzięki za pomoc, trochę to dało mi wiedzy na temat tego gaźnika ? Ale mam pytanie czy obrót tym korpusem od ssania pomoże w ustawieniu tego ssania tam podobno jest jakiś bimetal ???
- adamtb
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Kontakt:
problemy z odpaleniem vw 1,6
Śruby regulujące wysokość wolnych obrotów i wielkość uchylenia przepustnicy dolnej na ssaniu
Siłownik podwyższonych obrotów przy rozruchu silnika
Ssanie automatyczne
Zderzak siłownika podwyższonych obrotów przy rozruchu silnika i gniazdo układu wzbogacania mieszanki
Korektor ssania (pull down)
PIERBURG 2E2 - podłączenie elektryczne
Niedomagania gażnika PIERBURG 28-30 2E2(poprawione).pdf
http://chomikuj.pl/adamtb/AUTA/VW+Golf+ ... 377723.pdf
Siłownik podwyższonych obrotów przy rozruchu silnika
Ssanie automatyczne
Zderzak siłownika podwyższonych obrotów przy rozruchu silnika i gniazdo układu wzbogacania mieszanki
Korektor ssania (pull down)
PIERBURG 2E2 - podłączenie elektryczne
Niedomagania gażnika PIERBURG 28-30 2E2(poprawione).pdf
http://chomikuj.pl/adamtb/AUTA/VW+Golf+ ... 377723.pdf
problemy z odpaleniem vw 1,6
Zdjęcia są super, serdeczne dzięki, mam pytanie dot. 3 zdjęcia od góry "ssanie automatyczne" czy jak obrócę korpusem po odkręceniu 3 śrubek na krzyżak to zwiększą się obroty przy uruchomieniu na zimnym na benzynie ???
- adamtb
- Ma gadane
- Posty: 194
- Rejestracja: pt sty 14, 2011 05:07
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Kontakt:
problemy z odpaleniem vw 1,6
Ssanie automatyczne nie jest od wysokości (ilości) obrotów, jeżeli będziesz kręcił w lewo to zmniejszysz czas jaki silnik będzie chodził na ssaniu a w prawo zwiększysz (poprostu naciągasz sprężynkę bimetalową wewnątrz albo luzujesz).
Od obrotów jest wax element i śrubki regulacyjne ale podstawa to najpierw ustaw porządnie obroty na rozgrzanym silniku, czytaj "Niedomagania gaźnika" lub forum (jest tego w 3 diabły)
Od obrotów jest wax element i śrubki regulacyjne ale podstawa to najpierw ustaw porządnie obroty na rozgrzanym silniku, czytaj "Niedomagania gaźnika" lub forum (jest tego w 3 diabły)
problemy z odpaleniem vw 1,6
Witam , obroty na rozgrzanym silniku na benzynie jak i na gazie są ok, natomiast rano jakby to ssanie nie działa w ogóle . Przedtem odpalał (to tzn. przed założeniem gazu odpalał za pierwszym razem wchodził na wysokie obroty ssanie chodziło dół po rozgrzaniu - super) a teraz za pierwszym razem zgaśnie za drugim dodam gazu i odpalę obroty wzrastają do okoł0 800 po rozgrzaniu silnika) chyba oddam do mechanika ale ci mechanicy jak słyszą że gaźnik to mówią że nie wiadomo co może być a gdzie tu kompa podpiąć itp. itd. wolałbym pojechać kogoś kto wie co to gaźnik vw , gdzieś w trójmieście. Sorry ale czy mógł byś pokazać jak krowie na rowie jaką śrubką podkręcić te obroty ?
- klintonMK2
- Gadatliwa bestia
- Posty: 747
- Rejestracja: czw lip 15, 2010 14:17
- Lokalizacja: Ząbkowice Śl.
problemy z odpaleniem vw 1,6
a zobacz czy działa Ci w ogóle ten siłownik podwyższonych obrotów przy rozruchu
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
problemy z odpaleniem vw 1,6
na odwrótadamtb pisze:jeżeli będziesz kręcił w lewo to zmniejszysz czas jaki silnik będzie chodził na ssaniu a w prawo zwiększysz
POPRAWIAM SIE głupote napisałem
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
problemy z odpaleniem vw 1,6
Udam się w poniedziałek do mechanika, jak wyjdzie to dam znać. Pozdrawiam
problemy z odpaleniem vw 1,6
Witam, ponownie wizyta u mechanika ... nic nie dała nie chciał podjąć się naprawy tylko powiedział, żebym założył sobie sam zaworek żeby paliwo się nie cofało z gaźnika , założyłem zaworek i g...no to dało. Więc szukam dalej gościa , który powie, naprawi mi ten gaźnik, Wydaje mi się ,że to wina urządzenia rozruchowego , nie działa tak na mój gust bo po odpaleniu obroty sięgają 500 a po rozgrzaniu silnika 800-900, Jeżeli zna ktoś magika lub fachowca w trójmieście to proszę o kontakt Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości