1.8i CAT RP szarpie i przerywa

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
przemek_szczecin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob kwie 16, 2011 09:35
Lokalizacja: Szczecin

1.8i CAT RP szarpie i przerywa

Post autor: przemek_szczecin » śr kwie 27, 2011 20:14

Witam. Mam problem z Golfiną. Podczas jazdy czasami zaczyna przerywać silnik i szarpać. Raz jest OK raz lipa. Dodam że: wymieniona kopułka i palec, świece, przewody, zrobiony rozrząd i ustawiony zapłon (wszystko na warsztacie, nie na podwórku). Rozrząd sprawdzałem - wszystkie 3 punkty się idealnie zgrywają.
Zauważyłem, że podczas odpalania czasami słychać pompę paliwa jak załącza się 2 razy (1 sekundowa przerwa) a czasami jest bez tej przerwy.
Czy sądzicie, że to może być wina pompy??? i jak to ewentualnie sprawdzić - podwórkową metodą :)


Przemek_Szczecin

Awatar użytkownika
golfista_1993
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 111
Rejestracja: wt sty 04, 2011 11:54
Lokalizacja: Myszków

1.8i CAT RP szarpie i przerywa

Post autor: golfista_1993 » śr kwie 27, 2011 21:57

przemek_szczecin Być może to wina pompki, jeśli ona podczas jazdy się z jakiegoś powodu to być może tu siedzi wina. Wyjmij pompkę. Jak dasz radę to zrób taki test, wyjmij pompkę, podepnij pod akumulator, niech pochodzi np. 3-5sekund odłącz i włącz. Jeśli za którymś razem się nie włączy, a włączy się np. po jej ruszeniu to znaczy że Pompka zatarta i się zatrzymuje... Może załapała gdzieś troszkę piasku i to ją wykończyło niestety... Bo skoro wymieniłeś Kopułkę, palec, świece, przewody i sprawdziłeś rozrząd to wina pozostaje na 99% w pompce.



Andrzej K.
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pt maja 07, 2010 16:19
Lokalizacja: Żabno
Kontakt:

1.8i CAT RP szarpie i przerywa

Post autor: Andrzej K. » sob kwie 30, 2011 21:00

Gdyby pompa się zatarła to byłaby zatarta i koniec. W mojej dwójce mam tak samo po włączeniu zapłonu pompa "buczy" jeden raz a przy innej okazji dwa razy. 6 lat jest tak samo i jakoś nie może się "dotrzeć" Ja na Twoim miejscu sprawdziłbym kabelki podłączone do wtrysku z prawej strony obudowy. U mnie lużne kabelki powodowały nierówną pracę silnika na wolnych obrotach, szarpanie, przerywanie itp. Pozdrawiam i życzę powodzenia bo goferki to super auta.


Z poważaniem
Andrzej.

Awatar użytkownika
ranko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: sob kwie 26, 2008 00:27
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

1.8i CAT RP szarpie i przerywa

Post autor: ranko » ndz maja 01, 2011 18:01

a może wystarczy wymienić poduszki silnika ;)
proponuje sprawdzić ich stan i ewentualnie wymienić :) u mnie pomogło


Under Construction
Obrazek

Awatar użytkownika
Caybel
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 63
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 18:59
Lokalizacja: Chełm woj. Lubelskie
Kontakt:

1.8i CAT RP szarpie i przerywa

Post autor: Caybel » ndz maja 01, 2011 23:22

Sprawdz jak maja sie przewody przy cewce zaplonowej.
U mnie kiedyś zaśniedzily te wsuwki i dość mocno szarpalo.


;)

Awatar użytkownika
janek1350
VW MANIAK
VW MANIAK
Posty: 459
Rejestracja: śr paź 28, 2009 19:44
Lokalizacja: Tarnowo Podgórne
Kontakt:

1.8i CAT RP szarpie i przerywa

Post autor: janek1350 » pn maja 02, 2011 13:42

miałem mk2 z tym silnikiem i to była wina niebieskiego czujnika w kruccu tez mi przerywał i szarpał.



Awatar użytkownika
przemek_szczecin
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: sob kwie 16, 2011 09:35
Lokalizacja: Szczecin

1.8i CAT RP szarpie i przerywa

Post autor: przemek_szczecin » czw maja 05, 2011 10:29

więc tak :) niebieski czujnik wymieniony (auto bez zmian). Zerknę jeszcze te poduchy :) bo autko ma lat 22 i wszystkie jeszcze części oryginalne :) nawet rozrząd był oryginalny :) heh.
A powracając do cewki to tam mam trzy wyjścia na przewody a podpięty tylko jeden.

Zerknę jeszcze podstawę gumowo-metalową przepustnicy....


Przemek_Szczecin

darek29l
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob kwie 23, 2011 14:28

Re: 1.8i CAT RP szarpie i przerywa

Post autor: darek29l » sob maja 19, 2012 16:48

Cześć
Czy możesz mi powiedzieć jaką miałeś usterkę bo mam to samo i nie wiem już co robic. Wszystko wymienione i cały czas to samo.Pozdrawiam i czekam na odpowiedz



ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen: Golf - mk2 (1983 - 1992)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości