problem z wolnymi obrotami 1.8 RP
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z wolnymi obrotami 1.8 RP
Witam pośiadam golfa mk2 1.8rp+lpg
i od jakiegoś czasu jest problem z wolnymi obrotami.nie wiem od czego to zależy czasem jest dobrze jakies 900 obr
a jak mu sie uwali to i nawet 1500/2000 obr.
czasem powoli spadają,i jak bo delikatnie zdławie to tez zejdą i pozostają na 1200 obr.
jedni mówią ze to wina LPG i silniczka krokowego mam na stanie ze 4sztuki ale jeszcze nie mam kiedy wymieniac i sprawdzac,miał ktos juz taki problem???
poradzcie coś zeby nie robic tego samego 10razy.
i od jakiegoś czasu jest problem z wolnymi obrotami.nie wiem od czego to zależy czasem jest dobrze jakies 900 obr
a jak mu sie uwali to i nawet 1500/2000 obr.
czasem powoli spadają,i jak bo delikatnie zdławie to tez zejdą i pozostają na 1200 obr.
jedni mówią ze to wina LPG i silniczka krokowego mam na stanie ze 4sztuki ale jeszcze nie mam kiedy wymieniac i sprawdzac,miał ktos juz taki problem???
poradzcie coś zeby nie robic tego samego 10razy.
problem z wolnymi obrotami 1.8 RP
Odepnij klemy z aku na pol godzinki, potem odpal na benzynie i rozgrzej na benzynie do 90 stopni. Wtedy możesz przełączać na gaz i nie powinno być problemu z dziwnymi obrotami. Ktoś powiedział mi kiedyś ze to wina przestawionego komputera. Sprawdziłem u siebie i mam pół roku spokoju jak dotąd.
problem z wolnymi obrotami 1.8 RP
właśnie grzebałem w golfinie i przewód był przeciety od serwa przy kolektorze ssącym może to byc przyczyną tych problemów z wolnymi obrotami?jeszcze nie sprawdzałem jak chodzi ale juz zmieniłem węza
problem z wolnymi obrotami 1.8 RP
siemka
podlacze sie pod temacik bo mam taki sam problem
identyczne objawy jak u ciebie i mi wydaje sie ze przyczyna jest cos z przepustnica bo po odlaczeniu kostki silnik na benzie gasnie a jak wczesniej przelacze na lpg i wtedy odlacze to spadaja do tysiaca a jak z powrotem podlacze to wzrastaja znowu do 2 tys
podlacze sie pod temacik bo mam taki sam problem
identyczne objawy jak u ciebie i mi wydaje sie ze przyczyna jest cos z przepustnica bo po odlaczeniu kostki silnik na benzie gasnie a jak wczesniej przelacze na lpg i wtedy odlacze to spadaja do tysiaca a jak z powrotem podlacze to wzrastaja znowu do 2 tys
Mój golfik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130462
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130462
problem z wolnymi obrotami 1.8 RP
A co to jest po przeciwnej stronie do mocowania linki na przepustnicy??? taka płytka z wtyczką???może to miec wpływ na wariacje obrotów???
Może przez to ze auto jezdzi na LPG zatarła lub zaciera sie przepustnica i nie zawsze sie zamyka do konca,moze tak byc???no jeszcze linka gazu moze sie szarpac i zdziera sie i nie obija do konca,to muszę ją sprawdzic.
Może przez to ze auto jezdzi na LPG zatarła lub zaciera sie przepustnica i nie zawsze sie zamyka do konca,moze tak byc???no jeszcze linka gazu moze sie szarpac i zdziera sie i nie obija do konca,to muszę ją sprawdzic.
problem z wolnymi obrotami 1.8 RP
hej, jeśli masz takie same objawy na lpg i pb to może być kilka rzeczy. Gdzieś podciśnienie jakieś spadło lub szlak trafił potencjometr przepustnicy.
umiesz się miernikiem posługiwać ?
umiesz się miernikiem posługiwać ?
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
problem z wolnymi obrotami 1.8 RP
tez mialem taki problem próboj zesetowak komputer . poprostu odłacz na 5 minut kable od akumulatora
problem z wolnymi obrotami 1.8 RP
Witam znowu mam problem z obrotami teraz jak mu się uwidzi to ma 500obr.a czasem nawet mniej,chyba wezme i zmienie ten potenciometr przepustnicy wydaje mi sie ze najprwdopodobniej z nim jest coś nie tak.
problem z wolnymi obrotami 1.8 RP
Poczekaj.... zacznij diagnozę od odłączenia klemy na jakieś 5-10 minut. Zobaczysz czy pomoże. Jak nie to zmierz miernikiem niebieski czujnik przy głowicy (on odpowiedzialny jest za dawkę i obroty), a następnie zabierz sie za monowtrysk (tps, krokowy itp ...)
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
problem z wolnymi obrotami 1.8 RP
identyczny problem mialem ale znalazlem przyczyne wymienilem niebieski czujnik od ssania i problem sam sie rozwiazal czujnik podawal za niska temperature i dlatego mu odwalalo pozniej to juz wogole nie moglem swojego odpalic
kupilem orginalny w serwisie vw a najlepszy zamiennik firmy eps byl drozszy o 10zl a w serwisie czujnik kosztowal 60 zl
spalanie spadlo do 7 l na trasie na calym zbiorniku 28l lpg przejechalem 330 km wiec chyba dobrze a ja w swoim wymienialem 4 silniczki krokowe caly mono wtrysk linke od gazu odlaczalem kompa i przez przypadek zobaczylem ze to czujnik jak bedzie mial takie obroty to wysokie albo niskie to odepnij kostke od czujnika i wtedy zobacz a powiem jeszcze ze ten czujnik zmienialem jakis miesiac temu poprostu tania chinszczyzne
kupilem orginalny w serwisie vw a najlepszy zamiennik firmy eps byl drozszy o 10zl a w serwisie czujnik kosztowal 60 zl
spalanie spadlo do 7 l na trasie na calym zbiorniku 28l lpg przejechalem 330 km wiec chyba dobrze a ja w swoim wymienialem 4 silniczki krokowe caly mono wtrysk linke od gazu odlaczalem kompa i przez przypadek zobaczylem ze to czujnik jak bedzie mial takie obroty to wysokie albo niskie to odepnij kostke od czujnika i wtedy zobacz a powiem jeszcze ze ten czujnik zmienialem jakis miesiac temu poprostu tania chinszczyzne
Mój golfik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130462
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130462
Re: problem z wolnymi obrotami 1.8 RP
czujnik od ssania ? ten niebieski czujnik kolo glowicy ? obok czerwonego ? o to chodzi ?Arusryba pisze:identyczny problem mialem ale znalazlem przyczyne wymienilem niebieski czujnik od ssania i problem sam sie rozwiazal czujnik podawal za niska temperature i dlatego mu odwalalo pozniej to juz wogole nie moglem swojego odpalic
kupilem orginalny w serwisie vw a najlepszy zamiennik firmy eps byl drozszy o 10zl a w serwisie czujnik kosztowal 60 zl
spalanie spadlo do 7 l na trasie na calym zbiorniku 28l lpg przejechalem 330 km wiec chyba dobrze a ja w swoim wymienialem 4 silniczki krokowe caly mono wtrysk linke od gazu odlaczalem kompa i przez przypadek zobaczylem ze to czujnik jak bedzie mial takie obroty to wysokie albo niskie to odepnij kostke od czujnika i wtedy zobacz a powiem jeszcze ze ten czujnik zmienialem jakis miesiac temu poprostu tania chinszczyzne
problem z wolnymi obrotami 1.8 RP
tak, jak miałem RP to mi też wymiana pomogła. Tylko jakiś dobry kup bo te za 15-30 zeta to nic nie warte. Nowe i już potrafią być wadliwe.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości