1,8 RP problem z odpalaniem na ciepłym silniku
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1,8 RP problem z odpalaniem na ciepłym silniku
Witam,
mam spory problem z moim golfikiem, otóż bardzo cięzko odpala na ciepłym silniku. Na zimnym pali w miare dobrze za pierwszym razem.
Silniczek 1,8 RP 90km, przebieg 300k, lpg
Podczas jazdy silnik pracuje bardzo dobrze, zarówno na benzynie jak i na gazie.
Praktycznie nowe świece, przewody, kopułka, palec, czujniki temp., sonda lambda
Rozebrana góra "gażnika", wszystko ok, szczelny, paliwo jest, naprawiony wezyk podcisnienia od przyspieszacza zapłonu.
Zmieniony moduł na inny ale to i tak nic nie dało, komputer raczej dobry, cewka też. odłączanie czujnika temp. tez nic nie daje
Żaden z mechaników nie wie co może być przyczyną złego palenia.
Jedynym mankametem który przychodzi mi do głowy, to uszkodzone dolne koło pasowe od rozrządu, które ma straszne bicie.
Rozrząd raczej się nie przestawił bo wtedy nie miał by mocy. chyba
Może macie jakieś pomysły lub rozwiązania tego problemu????
mam spory problem z moim golfikiem, otóż bardzo cięzko odpala na ciepłym silniku. Na zimnym pali w miare dobrze za pierwszym razem.
Silniczek 1,8 RP 90km, przebieg 300k, lpg
Podczas jazdy silnik pracuje bardzo dobrze, zarówno na benzynie jak i na gazie.
Praktycznie nowe świece, przewody, kopułka, palec, czujniki temp., sonda lambda
Rozebrana góra "gażnika", wszystko ok, szczelny, paliwo jest, naprawiony wezyk podcisnienia od przyspieszacza zapłonu.
Zmieniony moduł na inny ale to i tak nic nie dało, komputer raczej dobry, cewka też. odłączanie czujnika temp. tez nic nie daje
Żaden z mechaników nie wie co może być przyczyną złego palenia.
Jedynym mankametem który przychodzi mi do głowy, to uszkodzone dolne koło pasowe od rozrządu, które ma straszne bicie.
Rozrząd raczej się nie przestawił bo wtedy nie miał by mocy. chyba
Może macie jakieś pomysły lub rozwiązania tego problemu????
Mój golfik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130462
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130462
1,8 RP problem z odpalaniem na ciepłym silniku
A jak jest cieply to palisz na benzynie czy na gazie?
- sebool12
- Gadatliwa bestia
- Posty: 694
- Rejestracja: ndz wrz 17, 2006 20:37
- Lokalizacja: Szczerców
- Kontakt:
1,8 RP problem z odpalaniem na ciepłym silniku
Jak nagrzejesz silnik spróbuj odpalić z LPG i powiedz jaki efekt jest.
Golf III 3D 1.9 TDI 1Z '95 ROLLING STONES
italiano_83 pisze:Podstawa to gnój nie ma gnoju nie ma mocy
1,8 RP problem z odpalaniem na ciepłym silniku
zawsze zapalam go na benzynie nawet jak jest cieply i przelaczam wtedy na gaz,a na gazie jak byl cieply to tez probowalem i jest podobnie jak na benzynce choc dzisiaj mnie zaskoczyl bo byl cieply i za pierwszym razem go odpalilem i nawet nie musialem go dlugo meczyc
Mój golfik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130462
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130462
1,8 RP problem z odpalaniem na ciepłym silniku
Sprobuj przed zgaszeniem auta przelaczyc na benzyne i wtedy go zgas. I sprobuj na benzynie wtedy odpalic
1,8 RP problem z odpalaniem na ciepłym silniku
juz kiedys tak robilem i tym razem jeszcze raz sprobowalem i dalej to samo rozrusznik kreci i tak jakby czasami juz chce zaplalac ale dalej kreci i cos nie moze
Mój golfik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130462
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130462
1,8 RP problem z odpalaniem na ciepłym silniku
kupilem dzisiaj preparat do czyszczenia ulkadu paliwowego valvoline fuel injector & carburettor cleaner moze ktos cos slyszal jakie sa efekty po tym czy raczej niczego specjalnego sie nie spodziewac ?? w tym tygodniu jade w trase i przegonie go na benzynce chociaz 200km czy wiecej??
Mój golfik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130462
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130462
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
- Lokalizacja: okolice krakowa
- Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
- Silnik: AZM
1,8 RP problem z odpalaniem na ciepłym silniku
ja bym zmienił czujnik niebieski, u taty w Passacie to było powodem a te same silniki praktycznie.
a nie chciał palić, zapalał jak by nie na wszystkie itp po wymianie do dziś spokój
a nie chciał palić, zapalał jak by nie na wszystkie itp po wymianie do dziś spokój
passat b5 115KM AZM 2003r
1,8 RP problem z odpalaniem na ciepłym silniku
zaczne od tego ze zalałem ten płyn niby do czyszczenia ukladu paliwowego valvoline i powiem ze jako takich efektow po tym nie zauwazylem a zrobilem 220km na benzynce silnik ma ma moc dobrze sie odpycha z kazdego biegu i rowno pracuje ale zauwazylem ze jak jezdze na benzie to samochod zapala na cieplym na benzie caly czas za kazdym razem czyli tak jakby to nie byla wina benzynki tylko moze lpg ?? ale jak np przyjade na lpg na cieplym i go wylacze i od razy wlacze i zapalam go na benzie to odpala normalnie tylko jak poczekam jakies 2-3 min to juz musze go meczyc??
dodam jeszcze ze dzisiaj wymienilem czujnik temperatury wody (niebieski) a moze ktos mi powiedziec od czego jest ten czarny?? ale tez nie jestem przekonany czy cos to da
juz nie wiem co to moze byc i co jest tego przyczyna nawet mechanicy lapia sie za glowe??kolega probowal podlaczyc sie pod komputer ale wogole go nie widzi nawet moduł inny podmienilem i dalej tak samo
czy ma moze z tym cos wspolnego rozrzad ze moglby sie przestawic albo zaplon????albo wał?? kolo pasowe to od rozrzadu ??(jesli cos pomieszalem to mnie poprawcie?)nie pracuje rowno tylko faluje .Kolega mowil mi ze w srodku wytarl sie jakis kant i to dlatego tak jest ale zrobilem z tym kolem jakies 70tys km i caly czas tak bylo a bym to to zrobil o ile to by cos pomoglo ale wywalic 500,600zl w bloto i nic to nie da to troche slabo
pozdro
dodam jeszcze ze dzisiaj wymienilem czujnik temperatury wody (niebieski) a moze ktos mi powiedziec od czego jest ten czarny?? ale tez nie jestem przekonany czy cos to da
juz nie wiem co to moze byc i co jest tego przyczyna nawet mechanicy lapia sie za glowe??kolega probowal podlaczyc sie pod komputer ale wogole go nie widzi nawet moduł inny podmienilem i dalej tak samo
czy ma moze z tym cos wspolnego rozrzad ze moglby sie przestawic albo zaplon????albo wał?? kolo pasowe to od rozrzadu ??(jesli cos pomieszalem to mnie poprawcie?)nie pracuje rowno tylko faluje .Kolega mowil mi ze w srodku wytarl sie jakis kant i to dlatego tak jest ale zrobilem z tym kolem jakies 70tys km i caly czas tak bylo a bym to to zrobil o ile to by cos pomoglo ale wywalic 500,600zl w bloto i nic to nie da to troche slabo
pozdro
Mój golfik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130462
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130462
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
- Lokalizacja: okolice krakowa
- Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
- Silnik: AZM
1,8 RP problem z odpalaniem na ciepłym silniku
pod co podłączyć? komputer? heh chyba na zasadzie lampki błyskowej czarny jest od wskazań licznika. sprawdź ciśnienie na tłokach i pompie paliwa.
a ile ma reduktor lat? może puszcza gaz i masz mieszankę paliwa i LPG? kiedyś tak znajomy miał nie szło odpalić
a ile ma reduktor lat? może puszcza gaz i masz mieszankę paliwa i LPG? kiedyś tak znajomy miał nie szło odpalić
passat b5 115KM AZM 2003r
1,8 RP problem z odpalaniem na ciepłym silniku
Miałem podobne objawy - okazało się ze zasyfiony był zawór z pompie olejowej i na ciepłym w ogóle nie odpalał.
1,8 RP problem z odpalaniem na ciepłym silniku
kolejny dzien zmagań z odpalaniem silnika
dzisiaj sprawdzilem pompe paliwa i pokazuje 1,1 bar a po scisnieciu wezyka kombinerkami podskakuje do 4 bar wiec chyba ok
zamienilem tez wtrysk na inny i dalej jest to samo bo slyszalem ze jest w nim czujnik temperatury powietrza i myslalem ze za duza dawke paliwa mu daje i go zalewa
cisnienie jest raczej w porzadku bo wcale nie jest jakis zmulony nawet na lpg
sprawdzony tez zostal komputer czyli podlaczony inny taki sam i nic
cewka to samo
modul tez
czyli raczej nie ma co jechac pod kompa??
a gaz ma 3 lata i napewno wszystko jest z nim ok
ale jeszcze z ciekawosci umowilem sie na juto z gazownikiem i zobaczymy co mi powie
dzisiaj sprawdzilem pompe paliwa i pokazuje 1,1 bar a po scisnieciu wezyka kombinerkami podskakuje do 4 bar wiec chyba ok
zamienilem tez wtrysk na inny i dalej jest to samo bo slyszalem ze jest w nim czujnik temperatury powietrza i myslalem ze za duza dawke paliwa mu daje i go zalewa
cisnienie jest raczej w porzadku bo wcale nie jest jakis zmulony nawet na lpg
sprawdzony tez zostal komputer czyli podlaczony inny taki sam i nic
cewka to samo
modul tez
czyli raczej nie ma co jechac pod kompa??
a gaz ma 3 lata i napewno wszystko jest z nim ok
ale jeszcze z ciekawosci umowilem sie na juto z gazownikiem i zobaczymy co mi powie
Mój golfik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130462
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130462
1,8 RP problem z odpalaniem na ciepłym silniku
PROBLEM ROZWIAZANY
a jednak okazalo sie ze 2 elektrozawory od gazu mialy jakies wady jeden mial juz wyrobiona sprezynke a w drugim co dziwne nie bylo tloczka i gaz dostawal sie razem z benzyna i go poprostu zalewalo kosztowalo to cale 30zl wiec czasami lepiej udac sie od razu do fachowcow niz szukac po koleij wady
po zrobieniu tego i lekkiej regulacji samochod jedzie jeszcze lepiej tzn lepiej sie wkreca na obroty i napewno spalanie tez sie poprawi bo poprostu wczesniej gaz uciekal i dlatego bylo wyzsze
ten problem mozna chyba przeniesc do problemow z LPG
a jednak okazalo sie ze 2 elektrozawory od gazu mialy jakies wady jeden mial juz wyrobiona sprezynke a w drugim co dziwne nie bylo tloczka i gaz dostawal sie razem z benzyna i go poprostu zalewalo kosztowalo to cale 30zl wiec czasami lepiej udac sie od razu do fachowcow niz szukac po koleij wady
po zrobieniu tego i lekkiej regulacji samochod jedzie jeszcze lepiej tzn lepiej sie wkreca na obroty i napewno spalanie tez sie poprawi bo poprostu wczesniej gaz uciekal i dlatego bylo wyzsze
ten problem mozna chyba przeniesc do problemow z LPG
Mój golfik:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130462
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=130462
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 557
- Rejestracja: śr lut 25, 2009 13:30
- Lokalizacja: okolice krakowa
- Auto: Passat b5 fl 2003r Kombi
- Silnik: AZM
1,8 RP problem z odpalaniem na ciepłym silniku
czyli jak mówiłem że reduktor
passat b5 115KM AZM 2003r
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość